chadmin در
0

معرفی و خرید بهترین کرم ضد چروک و جوان کننده پوست + راهکارهایی برای جوانسازی

معرفی و خرید بهترین کرم ضد چروک و جوان کننده پوست + راهکارهایی برای جوانسازی

در چند سال اخیر، متاسفانه بسیاری از خانم‌ها چه در سن بالا و چه در سنین میانسالی به علت کمبود رطوبت پوست یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت طولانی مدت و یا بر اثر عوامل دیگری چون داشتن رژیم بد غذایی، پوستی نسبتا چروک دارند. پیدایش چین و چروک بر روی صورت می‌تواند هر خانمی را آزرده خاطر کند از این رو توصیه بسیاری از متخصصین پوست آن است که خانم‌ها برای مراقبت از پوست خود بهتر است از کرم ضد چروک استفاده کنند. با چی بپوشم همراه شوید تا به معرفی بهترین برندهای کرم ضد چروک بپردازیم و شما را با انواع کرم ضد چروک آشنا کنیم.

برای کاهش چروک‌های صورت چه کنیم؟

گاهی لازم است برای رفع چروک‌های صورت به طور کامل به یک متخصص پوست مراجعه کنید ولی راهکارهایی هم هست که با رعایت روزانه آن‌ها می‌توانید از چروک شدن پوست جلوگیری کرده و روند پیری پوست را کند کنید. دوری کردن از نور شدید آفتاب و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب خوب، خواب کافی داشتن و داشتن رژیم غذایی غنی از میوه و سبزیجات می‌تواند در به تاخیر انداختن روند پیری پوست نقش زیادی داشته باشد.

معرفی انواع کرم ضد چروک

همانطور که می‌دانید عوامل مختلفی سبب پیدایش چین و چروک و پیری زودرس می‌شود، عواملی چون استرس، اشعه نور خورشید، رژیم‌های غذایی و … که سبب می‌شوند پوست زیبایی و جوانی خود را از دست دهد از این رو مراقبت ویژه برای پوست‌هایی که دارای چین و چروک است بسیار مهم است.

کرم ضد چروک و لیفت کننده کاپریس سری +IC

برند کاپریس جهت بالا بردن رضایت مصرف کنندگان یک محصول با دو عملکرد مفید ضد چروک و لیفت کننده را تولید کرده است. کرم دسترس محصولی مطلوب جهت محافظت قوی در برابر نفوذ آلودگی و بازسازی کننده پوست با افزایش سنتز پروتئین است. این محصول حاوی عصاره جلبک دریایی قرمز که به بازسازی و جلوگیری از کاهش رطوبت پوست کمک می‌کند.

این کرم موجب از بین رفتن چروک‌های عمیق و لیفیت پوست شده و به پوست شما شادابی و نشاط اثر می‌بخشد.

کرم ضد چروک شب فابریگاس مدل Q10

کرم شب کیوتن فابریگاس در طی شب انرژی لازم برای تولید کلاژن و الاستین را به سلولهای پوست می‌رساند و موجب جلوگیری از ایجاد لک، چین‌و‌چروک، افتادگی و پیری پوست شده و خاصیت الاستیسیته و لطافت و جوانی پوست رو حفظ می‌کند. این کرم، حاوی دوز بالایی از ویتامین‌ها و مواد معدنی موثر و مورد نیاز پوست است تا در طول شب که بهترین زمان جذب و تاثیر گذاری مواد مغذی روی پوست می‌باشد، سلول‌های آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کند.

بهتر است که از این کرم برای اثربخشی بیشتر، نیم ساعت قب از خواب استفاده شود و برروی تمام صورت، به‌جز زیر چشم پخش شود.

 

کرم ضد چروک شب پریم مدل Matex

کرم شب پرایم مدل «Matex» سر شار از آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های ضروری است که عامل خوبی برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد خواهد بود. این محصول حاوی امگا ۷ بوده که به جوان سازی پوست کمک می‌کند. کرم‌های ضدچروک شب فاقد فیلترهای ضد آفتاب است، قدرت بیشتری نسبت به کرم‌های روز دارد و به‌همین دلیل کرم‌های شب برای افرادی که دارای پوست چرب و جوش‌دار هستند مناسب نیست و این افراد بهتر است زیر نظر پزشک از کرم‌های شب استفاده کنند.

در این کرم کاسه‌ای ۵۰ میلی‌لیتری از مرطوب‌کننده قوی استفاده شده که تعادل رطوبت پوست را حفظ می‌کند و با داشتن خواص ضد التهابی به ترمیم و تسکین پوست التهابی کمک می‌کند. تامین رطوبت و حفاظت از پوست در ساعت استراحت بدن و افزایش سطح کلاژن و الاستین پوست از دیگر مزایای این کرم ضد چروک شب است. این کرم مناسب پوست‌های خشک و معمولی است.

 

کرم ضد چروک شب پریم مدل Matex

کرم ضد چروک صورت مای

اگر شما‌ هم دهه‌ی دوم و سوم عمرتان را گذرانده‌اید به احتمال زیاد خطوط ریزی را که کم کم بر روی صورتتان پدیدار می‌شود دیده‌اید و به فکر برطرف کردن و پیشگیری افتاده‌اید. کرم ضد چروک مای (MY) مناسب چروک‌های سطحی پوست و به راحتی خطوط سطحی را از بین می‌برد و از عمیق شدن همان خطوط که بعدها به چروک‌ تبدیل می‌شوند جلوگیری می‌کند.

در ترکیبات این محصول از مواد مرطوب کننده‌ی قوی و ویتامین E استفاده شده تا خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد. با استفاده از کرم ضد چروک مای علاوه بر این‌که از چین و چروک پوست جلوگیری می‌شود روند بازسازی سلول‌های پوست بهبود پیدا می‌کند. کرم ضد چروک مای مناسب پوست صورت و گردن است و باید شب‌ها و قبل از خواب، به آرامی روی پوست ماساژ داده شود تا کاملا جذب پوست شده و تا صبح بر روی آن باقی بماند.

برند مای در کرم ضد چروک خود از روغن کنجد هم استفاده کرده است که باعث تغذیه‌ی پوست می‌شود. محصولات شرکت ایرانی مای از کیفیت و تاثیر بالایی برخوردارند که با استفاده از آن‌ها نیازی نیست هر چند وقت یکبار هزینه‌های گزاف پرداخت، محصولات سایر کمپانی‌ها را امتحان کرد و به نتیجه‌ی مطلوب هم نرسید. به کمک کرم ضد چروک مای که در حجم ۵۰ میلی لیتر و به صورت کاسه‌ای عرضه شده است می‌توان چروک‌های سطحی را به مرور از بین برد و به کمک خاصیت سفت کنندگی‌اش باعث طراوت و جوان‌تر دیده شدن پوست شد.

 

 

مطالب مرتبط:

۱- روش صحیح حالت دادن و خشک کردن مو با سشوار

۲- نحوه آرایش صورت برای چشم بادامی‌ها

۳- برای رشد هرچه سریعتر ناخن‌ها، چه کارهایی باید انجا دهیم؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

مهفام در تاریخ 29 نوامبر 2018

مرسی از سایت خوب شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :