سوگل پورمهرام در
0

راهنمای کامل خرید کرم‌ صورت و کرم های آرایشی

راهنمای کامل خرید کرم‌ صورت و کرم های آرایشی

همه ما دوست داریم این جملات را از دوستان و اطرافیانمان بشنویم: “چه پوست درخشان و زیبایی داری!”، “چقدر جوانتر از سنت به نظر می‌رسی!”،”ای کاش من هم مثل تو پوستی صاف و زیبا داشتم!”. خبر خوب این است که شنیدن این جملات دیگر یک رویا نیست! راه حل آن این است که کرم زیبایی متناسب با پوست‌تان را تهیه کنید. اگر قصد خرید این کرم‌ها را دارید، اما نمی‌دانید کدام نوع آنها را انتخاب کنید، با چی بپوشم و راهنمای کامل خرید کرم‌ صورت و کرم های آرایشی همراه باشید.

single_content ad banner

این روزها، محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار متنوع هستند. مهم نیست که تازه یاد گرفته‌اید آرایش کنید، یا یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای هستید. تنوع این محصولات آنقدر زیاد است که هنگام خرید گیج می‌شوید! حتی گاهی اوقات، دقیقا نمی‌دانید نیاز دارید از چه نوع کرمی استفاده کنید. نوآوری در دنیای جذاب لوازم آرایشی و بهداشتی روز به روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر، کرم‌های زیبایی زیادی در بازار عرضه شده‌اند؛ مثل کرم‌های بی‌بی، کرم‌های سی‌سی و کرم‌های دی‌ دی. شاید باورتان نشود، اما حتی کرم‌های ای‌ای هم وجود دارند!

حتما می‌پرسید این کرم‌های جادوئی با هم چه فرقی دارند؟ چرا کرم‌های سی‌سی از کرم‌های بی‌بی بهتر هستند؟ اصلا این موضوع صحت دارد؟ آیا درست است که کرم‌های زیبایی تنها پایه و اساسی برای آرایش صورت هستند؟ جواب منفیست! آنها تنها پایه و اساس آرایش نیستند. اگر نوع کرم را به درستی انتخاب کنید، معجزه می‌کند! در ادامه قصد داریم در مورد تک‌تک این محصولات جادوئی و خواص آنها برای شما توضیح دهیم. پس برای اینکه پوستی جوان و شاداب داشته باشید، ادامه مقاله را بخوانید.

 

کرم‌های بی‌ بی (BB) 

کرم‌ بی‌ بی یا همان «مرهم پوست»، ترند کرم‌های زیبایی را آغاز کرد. نام اولیه آن « کرم ضد لک» است که برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ توسط یک متخصص پوست آلمانی به نام کریستین شرومک ساخته شد. او این کرم‌ صورت را به عنوان یک محصول تسکین دهنده و پوشاننده برای بیمارانی ساخت که لایه برداری شیمیایی انجام داده بودند. این کرم‌ها به دلیل خاصیت ترمیم کنندگی و پوشانندگی‌شان، به سرعت در بازارهای آسیایی، به خصوص کره جنوبی، محبوب شدند. از آن زمان به بعد، کرم‌های بی‌بی تبدیل شدند به آنچه که امروز در بازار شاهدش هستید.

راهنمای کامل خرید کرم‌ صورت و کرم های آرایشی

بسیاری از کرم‌های بی‌ بی موجود در داروخانه‌ها، اساسا مرطوب کننده‌های رنگی هستند. با این حال، کرم‌های بی‌ بی واقعی، یک فرمولاسیون کامل دارند. آنها هم زمان یک مرطوب کننده، پرایمر (پایه آرایش صورت)، ضد آفتاب، ترمیم کننده پوست (ضد آکنه یا ضد پیری)، پوشش دهنده و کرم‌ پودر هستند. دلیل اینکه کرم‌های بی‌ بی محصولی فوق‌العاده هستند این است که به تنهایی همه کار برای پوست شما انجام می‌دهند!

کرم‌های بی‌ بی برای پوست بسیار مناسب هستند. اما ممکن است شما متوجه شوید که به رطوبت و پوشش‌دهی بیشتری نیاز دارید. حتما می‌دانید که مارک‌های ارزانتر مانند گارنیه یا میبلین، احتمالا بیشتر به عنوان یک مرطوب کننده رنگی عمل می‌کنند و پوشش‌دهی بسیار کمی دارند. این درحالیست که کرم‌های بی‌ بی عالی از برندهایی همچون Bobbi Brown یا Laura Mercier که قاعدتا گران‌تر هم هستند، خاصیت پوشانندگی و درمانی بیشتری دارند.

 

کرم‌های سی‌ سی (CC)

کرم سی‌ سی یا همان کرم کنترل کننده رنگ، شکل تکامل یافته کرم بی‌ بی است. اما اگر راستش را بخواهید، این دو کرم‌ صورت تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند! کرم‌های سی‌ سی هم مانند کرم‌های بی‌ بی، یک محصول همه‌کاره هستند. تنها فرقی که با هم دارند این است که کرم‌ صورت سی‌ سی، خاصیت پوشانندگی بیشتری دارد. همچنین کرم سی‌ سی برای مقابله با هر گونه قرمزی ناشی از لکه‌ها و جاهای جوش روی صورت، و پوشاندن سیاهی دور چشم ضعیف‌تر است. اگر در تلاش هستید که تصمیم بگیرید کدام یک از این دو کرم را تهیه کنید، بهتر است هردوی آنها را امتحان کنید. بدین ترتیب متوجه می‌شوید کدام یک از آنها برای پوست شما مناسب‌تر است.

راهنمای کامل خرید کرم‌ صورت و کرم های آرایشی

کرم‌های دی‌ دی (DD) 

کرم‌های بی‌بی و کرم‌های سی‌ سی برای خانم‌های زیبایی که می‌خواستند پوستی شاداب و زیبا داشته باشند کافی نبودند. در نتیجه کرم‌های دی‌ دی وارد بازار شدند! حتما می‌پرسید: “اینها چه هستند و از کجا آمدند؟!” کرم‌های دی‌ دی تعاریف بسیاری دارند؛ از جمله: کرم‌های درمانی یا کرم‌های همه کاره. معنی اینها چیست؟! راستش را بخواهید، هیچکس دقیقا جواب این سوال را نمی‌داند! زمانی که این کرم‌ها وارد بازار شدند، همه را شگفت‌زده کردند.

چیزی که ما متوجه شدیم این است که کرم‌های دی‌ دی (مخفف هرچه که هستند!)، اغلب عناصر ضد پیری زیادی دارند. این کرم‌ها، اساسا ترکیبی هستند از کرم‌های بی‌بی و کرم‌های سی‌ سی، برای خانم‌هایی که می‌خواهند به هر قیمتی که شده، پوستی جوان داشته باشند! بعضی از این کرم‌ها، مانند کرم‌پودر، خاصیت پوشانندگی دارند و می‌توان از آنها به عنوان پایه آرایش صورت نیز استفاده کرد. برخی دیگر، این خاصیت را ندارند. در نتیجه می‌توانید روی آنها از کرم‌ پودر استفاده کنید.

راهنمای کامل خرید کرم‌ صورت و کرم های آرایشی

کرم‌ صورت ای‌ ای (EE)

نوبت رسید به کرم‌های ای‌ ای! نگران نباشید. ما هم در ابتدا از شنیدن نام این کرم‌ صورت تعجب کردیم! اما بعد از کمی تحقیق متوجه شدیم که شرکت «استی لادر» کرمی جدید تولید کرده است. کرمی که هم‌زمان، مرطوب کننده، متعادل کننده رنگ پوست، پوشاننده لک‌ها، ضد آفتاب و پایه آرایش صورت است. کاملا شفاف است و درصد پوشانندگی آن برای جای جوش و لک‌های تیره بسیار خفیف است. تا به امروز، این تنها نوعی از کرم‌های ای‌ ای است که به بازار آمده. ما هم مثل شما متنظر هستیم تا تاثیر آن را ببینیم.

راهنمای کامل خرید کرم‌ صورت و کرم های آرایشی

نتیجه

همه این کرم‌ها تقریبا مثل هم هستند، اما در عین حال با هم متفاوت اند، اما مثل هم اند!! اگر نظر ما را می‌پرسید، بهتر است هرکدام آنها را به نوبت امتحان کنید. بدین ترتیب، بهتر متوجه می‌شوید کدام یک از آنها برای پوست شما مناسب‌تر است.

 

مطالب مرتبط: 

۱- رنگ کردن مو با قهوه ، یک روش کاملا ساده و طبیعی برای تغییر رنگ مو

۲- معرفی برند ماوالا ، تولید کننده لوازم آرایشی و مراقبت از ناخن

۳- چگونه از پخش شدن خط چشم جلوگیری کنیم ؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :