سارا هنجنی در
0

5 برند لوکس تولید کننده لباس مردانه را بشناسید

5 برند لوکس تولید کننده لباس مردانه را بشناسید

تهیه کردن لباس آن هم از میان برندهای مشهور و لوکس نیازمند داشتن کیفی پر از پول است؛ اما آشنایی با این برندها خالی از لطف نخواهد بود. 5 برند لوکس تولید کننده لباس مردانه را بشناسید. 

معرفی 5 برند لاکچری پوشاک مردانه

1- بربری

این برند لاکچری در سال 1856 در انگلستان تاسیس شده است. برند بربری به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان عطر و ادکلن، عینک آفتابی و انواع لباس مردانه و لباس زنانه شناخته می‌شود. اما شاید شهرت اصلی آن به خاطر تولید نوع خاصی از پارچه چهارخانه دانست که در میان آقایان و خانم‌ها محبوب می‌باشد.

5 برند لوکس تولید کننده لباس مردانه را بشناسید

2- تام فورد

یکی از مشهورترین برندهای حاضر در عرصه مد و فشن بدون کوچک‌ترین شکی تام فورد است. شهرت این برند بیشتر به خاطر عطرهای لوکس و گرانقیمت است اما با این حال نمی‌توان سایر محصولات وی مانند عینک آفتابی مردانه، کت و شلوارهای دست دوز و … را نادیده گرفت. نکته جالبی که در مورد خالق این برند باید بدانید این است که وی تا مدت‌ها به عنوان طراح با برند گوچی همکاری داشته است.

5 برند لوکس تولید کننده لباس مردانه را بشناسید

3- رولکس

رولکس که در حال حاضر نامی پیشتاز در بازار ساعت مچی لوکس است، برای بیش از یک قرن است سمبل کارکرد و پرستیژ به حساب می‌آید. ساعت‌های رولکس از اعتبار و شهرت زیادی نزد مردم جهان برخوردارند. همچنین رولکس اولین تولید‌کننده ساعتی بود که مجوز نصب کرونومتر برای ساعت‌های مچی را دریافت کرد.

5 برند لوکس تولید کننده لباس مردانه را بشناسید

 

4- آرمانی

این طراح مشهور ایتالیایی بیشتر به خاطر طراحی پوشاک مردانه و معرفی مدل لباس مردانه متنوع شناخته می‌شود. آرمانی در سال 2000 به عنوان راح برتر در جهان شناخته شد، نکته جالب توجه در مورد این طراح لباس این است که کت و شلوارهای برند آرمانی جزو گران‌ترین لباس‌ها در دنیا است. سایر تولیدات آرمانی شامل عینک آفتابی، جواهرات و عطر و ادکلن است.

5 برند لوکس تولید کننده لباس مردانه را بشناسید

5 – گوچی

این برند در سال 1921 در ایتالیا متولد شد و به تولید برترین محصولات مد و فشن پرداخت. همچنین گوچی بیشترین میزان درآمد را در میان برندهای ایتالیایی برخوردار است. عطرهای گوچی و کمربند گوچی در میان از شهرت بیشتری برخوردار است.

5 برند لوکس تولید کننده لباس مردانه را بشناسید

علت گران بودن محصولات این برندهای لوکس چیست؟

مواد اولیه مرغوب

برندهای مشهور از بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند مثلا برای ساخت کفش به جای چرم مصنوعی که تولیدکنندگان عمده آن را به کار می‌برند این برند‌ها از چرم‌های طبیعی که گران‌تر از چرم مصنوعی است استفاده می‌کنند.

زمان طولانی ساخت

بیشتر عملیاتی که روی لباس‌های برندهای مشهور انجام می‌شود با دست است. این کارها که شامل دوخت و تزیین و سایر عملیات تولید است توسط خیاطان و فن ورزان ماهر و با دست در ساعات طولانی انجام می‌شود به طوری که ممکن است ساخت یک کیف یا کفش که در کارخانه در بیست دقیقه انجام می‌شود در فرایند ساخت با دست چندین هفته طول بکشد.

هزینه طراحی

همه مدل‌های لباس‌های برند مشهور توسط طراحان مطرح جهان طراحی می‌شوند. فرآیند طراحی فرآیندی زمان بر است و طراحان زمان زیادی را صرف این کار می‌کنند و دستمزد بالایی هم دارند.

5 برند لوکس تولید کننده لباس مردانه را بشناسید

لاکچری

فراموش نکنید کسی که کالای لوکسی را خریداری می‌کند مقداری از این پول اضافه را به خاطر لاکچری و کلاس بالای محصول پرداخت می‌کند مثلا اگر هزینه تمام شده یک لباس شامل مواد اولیه و طراحی و دوخت به اضافه سود تولید کننده ۲۰۰۰۰ دلار باشد درصدی هم بابت لوکس بودن محصول به آن اضافه می‌شود و به طور مثال با قیمت ۲۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط:

1- راهنمای خرید ساعت کاسیو

2- برای خرید لباس مردانه تابستانی چقدر هزینه کنیم؟

3- ۹ آیتم از برندهای لاکچری برای آقایان شیک پوش

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :