سوگل پورمهرام در
0

بهترین ترند‎های مردانه در هفته‎های مد جهان

بهترین ترند‎های مردانه در هفته‎های مد جهان

هر ساله شهرهای مختلف جهان مانند فلورانس، پاریس یا نیویورک، میزبان گروهی از هفته های مد و فشن هستند و مردان بسیار خوشتیپ و خوش استایل از سرتاسر دنیا برای شرکت در این رویداد مهم به این کشورها سفر می کنند. امسال هم مثل سالهای گذشته، رویدادهای مد و فشن بسیار باشکوهی برگزار شد و ترندهای جدید مد و فشن مردانه را به دنیا معرفی کرد؛ از پارچه‌های راه‌راه با خطوط ضخیم و کلاه‌های تابستانی boater(کلاه قایقرانی) گرفته تا استایل دهه ۹۰ و… در مقاله امروز قصد داریم مهم‌ترین ترندهای تابستان امسال را به شما معرفی کنیم. با چی بپوشم همراه باشید!

کت و شلوار از جنس لینن

این روزها هوا گرم و آفتابی است. در نتیجه، آقایان از فرصت استفاده کرده و با استایل تابستانی‌شان خودنمایی کردند! آقایان برای خوشتیپ بودن و مقابله هم‌زمان با گرمای فصل تابستان، از پارچه لینن کمک گرفتند. پارچه لینن برای روزهای گرم بسیار مناسب است؛ چون هم جنس آن خنک است و باعث می شود تعادل دمای بدن شما حفظ شود، و هم بسیار راحت است. برای حضور در مناسبت‌های غیر رسمی فصل تابستان، با انتخاب یک کت و شلوار از جنس لینن، می توانید استایلی زیبا و اسپورت داشته باشید.

پوشیدن پیراهن طرحدار روی تیشرت

تمام ترندهایی که امسال معرفی شدند جدید نبودند. آقایان شاهد بازگشت ترندهای فراموش نشدنی دوران جوانی خود به دنیای مد و فشن بودن! یکی از این ترندها، پوشیدن پیراهن طرحدار روی تیشرت است. برای همراهی با این ترند یک پیراهن مردانه آستین کوتاه و سایز بزرگ با طرح‌های شلوغ انتخاب کنید. طرح آن کاملا بستگی به سلیقه شما دارد؛ می توانید پیراهن راه‌راه، چهارخانه، گلدار، یا هر طرحی که دوست دارید را انتخاب کنید. سپس آن را روی یک تیشرت ساده به رنگ سفید، با یقه گرد بپوشید. یادتان باشد که دکمه‌های پیراهن‌تان را به صورت کامل، یا نیمه باز بگذارید.

پارچه‌های راه‌راه با خطوط ضخیم

در تابستان امسال بسیاری از آقایان را در لباس‌هایی با پارچه‌های راه‌راه دیدیم. خطوط روی این پارچه‌ها نازک و کلاسیک، یا ضخیم و پررنگ و براق بودند. البته این پارچه‌ها محدود به پیراهن نبودند، بلکه شاهد کت و شلوار و تیشرت راه‌راه هم بودیم. برای انتخاب این استایل، ابتدا باید تصمیم بگیرید که دوست دارید خطوط روی لباس‌تان تا چه حد ضخیم و شلوغ باشند. اگر می خواهید از مدل ساده شروع کنید، یک پیراهن یا تیشرت راه‌راه را با یک شلوار ساده ست کنید. در مرحله بعدی می توانید با پوشیدن یک کت و شلوار راه‌راه با خطوط ضخیم، یک استایل سر تا پا راه‌راه انتخاب کنید.

کلاه‌های تابستانی boater (کلاه قایقرانی)

هر لباس شیک مردانه‌ای با انتخاب یک کلاه مناسب تکمیل می شود. در لیست ترندهای امسال نیز نام کلاه‌های تابستانی boater یا همان کلاه قایقرانی دیده می شود. این کلاه‌های تابستانی زیبا در عین اینکه بسیار سبک هستند، از پوست صورت شما در مقابل نور آفتاب محافظت می کنند و همچنین، پوست سرتان را خنک نگه می دارند. مدل این کلاه صاف، نرم و شبیه به یک تاج است. در نتیجه به راحتی می توانید آن را با یک کت و شلوار شیک ست کنید و یک استایل خاص و تر و تمیز داشته باشید.

لباس‌هایی با توناژ رنگ بژ

برای اینکه طبق مد روز لباس بپوشید و خوشتیپ باشید، حتما لازم نیست همیشه لباس‌هایی با رنگ جیغ بپوشید. باور نمی کنید؟! کافیست نگاهی به عکس‌های رویداد های مد و فشن امسال بیاندازید. در این عکس‌ها، آقایان خوشتیپی را خواهید دید که رنگ لباس‌هایشان، توناژهای مختلفی از رنگ بژ است. اگر فکر می کنید استایل سر تا پا بژ خسته کننده است، سخت در اشتباهید. در حقیقت آنها بسیار خوش استایل و شیک به نظر می رسیدند. برای اینکه با این ترند همراه شوید، سعی کنید لباس‌هایی با توناژهای متفاوت رنگ بژ انتخاب کنید؛ به نحوی که یک تضاد زیبا و چشم‌نواز بین قسمت‌های مختلف لباس‌تان ایجاد شود.

بازگشت به استایل نوستالژیک دهه ۹۰

اگر درمورد بازگشت استایل دهه ۹۰ به دنیای مد و فشن تردید داشتید، با نگاهی به لباس‌های سبک خیابانی رویدادهای مد و فشن این فصل، دیگر تردید نخواهید داشت! کت‌های نازک بادگیر، زنجیرهای شلوار، لباس‌های سرهمی، کیف‌های کمری و دیگر ترندهای مهم دهه ۹۰ همگی در لیست ترندهای امسال قرار دارند. این لباس‌ها راه خود را به دنیای مد و فشن امروز باز کرده‌اند تا علاقه‌مندان به استایل نوستالژیک دهه ۹۰ را خوشحال کنند.

کیف‌های بزرگ و تخت چرمی

در سال‌های اخیر شاهد بودیم که آقایان، روز به روز بیشتر از به دست گرفتن کیف استقبال کردند. به هر حال، امروزه سایز تلفن‌های همراه و تعداد کارت‌های اعتباری که باید همراه خود داشته باشیم افزایش یافته است . دو عدد جیب کوچک جوابگوی آنها نیست. خبر خوب این است که امسال می توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را همراه داشته باشید و هم‌زمان، خوشتیپ باشید. برای این کار، از کیف‌های بزرگ و تخت چرمی استفاده کنید. این کیف‌های کاربردی و زیبا، به شما کمک می کنند با حفظ استایل، وسال موردن نیازتان را هم به راحتی همه‌جا حمل کنید. حتی می توانید بعضی از مدل‌های این کیف‌ها را با یک کت و شلوار شیک ست کنید و یک استایل خاص داشته باشید.

رنگ‌های روشن و پاستلی

رنگ بژ تنها رنگی نبود که شاهد ترند شدن آن در این فصل بودیم. رنگ‌های روشن پاستلی هم توجه همه را به خود جلب کردند. بسیاری از آقایان خوش استایل، کت و شلوار یا پیراهن و تیشرت‌هایی به رنگ آبی آسمانی یا صورتی روشن پوشیده بودند. این رنگ‌های روشن و زیبا، بهترین انتخاب آقایان مدرن برای روزهای گرم و آفتابی فصل و تابستان هستند.

کفش‌های چرم قهوه‌ای، با طرح بافت

آقایان خوشتیپی که در رویدادهای مد و فشن تابستان امسال شرکت کردند، در حالی در این مراسم قدم می زدند که کفش‌های چرم قهوه‌ای، با طرح بافت به پا داشتند. آنها این مدل کفش‌ها را به طرز هوشمندانه‌ای با یک دست کت و شلوار شیک ست کرده بودند و استایل‌های خاص و متفاوتی خلق کرده بودند. این مدل کفش‌ها بر خلاف مدل کلاسیک، طرحی خاص و چشم‌نواز دارند. اگر شما هم دوست دارید با این ترند همراه شوید، پیشنهاد می کنیم برای روزهای گرم فصل تابستان، این مدل کفش را با یک کت و شلوار از جنس لینن ست کنید. بدین ترتیب هم بدن‌تان خنک می ماند، هم خوشتیپ دیده می شوید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :