شایسته عسگریان در
0

چگونه دامن جین بپوشیم؟

چگونه دامن جین بپوشیم؟

جین، یکی از دوست‎داشتنی‌ترین آیتم‌های لباس در چند دهه اخیر است؛ اوایل از این نوع پارچه و طرح، تنها برای شلوار استفاده می‌شد، اما کم‌کم انواع شلوارک‌ها، کت‌ها، بلوزها، دامن‌ها و… نیز از جنس جین ساخته شدند. دامن جین که امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود، طرفداران زیادی دارد. در این مطلب به شما خواهیم گفت که این نوع دامن زیبا را با چه آیتم‌هایی می‌توانید ست کنید.

مطالب مرتبط:

انتخاب دامن مناسب با توجه به فرم بدن

ایده‌های جذاب برای ست کردن لباس‌ جین زنانه

دامن ماکسی را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

ایده‌هایی برای ست کردن دامن چرم

دامن جین و لباس زمستانی

شاید فکر کنید که دامن جین (چه بلند و چه کوتاه) را نمی‌توان در فصل زمستان پوشید، اما اینگونه نیست. دامن جین همراه با پالتوی زمستانی، یکی از شیک‌ترین استایل‌ها را می‌سازد. شما می‌توانید دامن جین کوتاهی را با شومیز یا بلوز سفید بپوشید و باتوجه به دمای هوا، جوراب شلواری مناسبی انتخاب کنید و سپس استایلتان را با پالتوی بلند و بوتی زیبا تکمیل کنید. اگر جوراب شلواریتان ضخیم باشد، حتی می‌توانید جلوی پالتو را باز بگذارید؛ اگر هم نه که می‌توانید پس از ورود به محیط مهمانی و… پالتو را از تن دربیاورید تا چشم‌ها را به خود خیره کنید.

دامن جین دو رنگ

دامن جین دورنگ، امروزه یکی از ترندی‌ترین دامن‌ها محسوب می‌شود و شما می‌توانید این نوع دامن را همراه با بلوز کتان بپوشید یا اگر از استایل تمام جین خوشتان می‌آید، کت جینی را با آن همراه کنید. اسنیکرز ساده، یکی از بهترین گزینه‌ها به‌عنوان کفش این نوع استایل است. اگر می‌خواهید که استایلتان از یکنواختی دربیاید، شال گردنی رنگارنگ بیندازید. اگر دامنتان را بلندتر انتخاب کنید، با پوشیدن یک مانتوی جلوباز یا پالتوی بلند و آزاد در زمستان برروی بلوز کتان، استایل زمستانی زیبایی خواهید داشت.

دامن مینی و بلوز نخی سفید

تابستان، بهترین فرصت برای پوشیدن دامن جین کوتاه و بلوز نخی سفید است؛ البته این یک مورد را نمی‌توان به‌عنوان لباس بیرون پیشنهاد کرد، اما اگر مهمانی دوستانه تابستانی دعوت هستید، به شمال و ویلا و ساحل شخصی و لب آب می‌روید یا سفر خارجی، بهترین گزینه همین است؛ به‌خصوص اگر کلاه فدورا یا حصیری هم روی سرتان بگذارید (آشنایی با انواع کلاه‌های مردانه و زنانه). دو دکمه بالایی بلوز را باز بگذارید و درعوض، زنجیر طلایی ظریف و زیبایی به گردن بیاویزید. استایل شما با یک جفت صندل حصیری یا بند انگشتی شیک تکمیل می‌شود.

دامن جین میدی

دامن میدی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دامن‌های جین است (انواع دامن را براساس اندازه و کاربرد بشناسید). این نوع دامن دوباره پس از سال‌ها ترند شده؛ به‌خصوص اگر چاکی در کناره‌ها یا جلو داشته باشد. شما می‌توانید شومیز نخی ساده و زیبایی با یقه باز همراه آن بپوشید و درعوض، یک گردنبند بزرگ بیندازید و اسنیکرز به‌پا کنید (دیگر دورانی که می‌گفتند دامن را به‌هیچ عنوان نباید با کتانی پوشید، گذشت). این نوع پوشش را با اگر با ساق و مانتوی جلوباز ست کنید و کیف دوشی کوچکی بردارید، مناسب بیرون نیز خواهد بود.

دامن جین کوتاه همراه با بوت بلند

یکی از مواردی که در ایران باید رعایت شود، مسئله حجاب است؛ پس پوشیدن دامن جین کوتاه به‌تنهایی ممکن نیست؛ ازطرفی ممکن است بعضی افراد از ساق یا جوراب‌شلواری خوششان نیاید. برای این مسئله هم راه‌حل وجود دارد: بوت بلند بالای زانو. اگر اهل پوشیدن بوت‌های چرم خیلی بلند هستید، می‌توانید آن را همراه با دامن جین کوتاه بپوشید و روی آن پالتوی خز (البته برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست و آزار حیوانات از خز مصنوعی استفاده کنید). این استایل با یک جفت شال و کلاه زمستانی شیک تکمیل می‌شود.

دامن جین ماکسی

این مورد که کلا مناسب پوشش ایرانی است؛ دامن ماکسی که تا قوزک پا می‌رسد و پا را به‌طور کامل می‌پشاند. کافی است که همراه آن یک شومیز سفید از جنس نخ یا یک بلوز جین کاغذی ساده بپوشید و روی ان هم مانتوی جلوباز ساده یا در زمستان، پالتو به‌تن کنید. در زمستان، بوت نیم‌ساق (تا روی قوزک) و در تابستان، اسنیکرز یا لوفر، کفش مناسبی برای این نوع استایل است.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :