المیرا فلاحیان در
7,985

زیباترین لباس عروس‌های سلطنتی در 100 سال گذشته

زیباترین لباس عروس‌های سلطنتی در 100 سال گذشته

لباس عروس برای بسیاری از بانوان، مهم‌ترین لباسی است که در تمام عمر خود می‌پوشند و خود را در لباس عروس مانند یک پرنسس و یا یک ملکه می‌بینند. اما آیا به لباس عروس پرنسس‌ها و ملکه‌ها دقت کرده‌اید؟ در ادامه این مطلب با چی بپوشم همراه باشید تا زیباترین لباس عروس‌های سلطنتی را به شما معرفی کنیم.

ملکه الیزابت دوم _ 1947

لباس عروس های سلطنتی

لباس عروسی ملکه الیزابت با ده هزار مروارید تزئین شده بود. بر روی تور 15 متری او گل‌های نقره دوخته شده بود و زیبای لباس عروس ملکه را چندین برابر می‌کرد. در سال 2017، ملکه و پرنس فیلیپ، 70 امین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.

گریس کلی، ملکه موناکو _ 1956

لباس عروس های سلطنتی

گریس کلی، بازیگر و مدل معروف هالیوود، در سال 1956 با شاهزاده موناکو ازدواج کرد و لقب پرنسس موناکو را گرفت. لباس عروس او توسط هلن رز طراحی شده بود و از گذشته تا کنون، الگوی بانوان زیادی برای انتخاب لباس عروس بوده است.

شاهدخت آن _ 1973

لباس عروس های سلطنتی

شاهدخت آن، برای اولین بار در سال 1973 با مارک فیلیپس ازدواج کرد. لباس عروس او یادآور لباس‌های ملکه الیزابت اول بود. این لباس عروس، که توسط مارین بیکر طراحی شد، یقه ایستاده و آستین‌هایی به سبک قرون وسطی داشت.

پرنسس دایانا _ 1981

لباس عروس های سلطنتی

بدون شک لباس عروس پرنسس دایانا یکی از زیباترین لباس عروس‌های طول تاریخ به حساب می‌آید. این لباس عروس از جنس دانتل بود و روی آن مروارید کار شده بود. تور 27 متری و زیبای پرنسس دایانا نیز لباس عروس او را خیره‎کننده‌تر جلوه میداد.

ملکه لتیسیای اسپانیا _ 2004

لباس عروس های سلطنتی

لتسیا اورتیز در سال 2004 با شاهزاده اسپانیا، ازدواج کرد و اکنون ملکه اسپانیا به حساب می‌آید. آستین‌ها، یقه و دامن لباس عروس او، تماما کار دست بود و تاجی که هدیه مادر شاهزاده به او بود را بر سر داشت. تور 15 متری او زیبایی‌اش را تکمیل کرد.

کامیلا، دوشس کورنوال _ 2005

لباس عروس های سلطنتی

پرنس چارلز و کامیلا پارکر، 35 سال منتظر این مراسم ازدواج بودند. در روز بزرگ ازدواج آن‌ها، کامیلا لباس عروسی آبی رنگ، که روی آن طلاکوبی شده بود را انتخاب کرد. اکسسوری که کامیلا به عنوان تاج روی سرش قرار داده بود، از جواهرات سواروسکی بود.

کیت، دوشس کمبریج _ 2011

لباس عروس های سلطنتی

لباس عروس زیبا و مشهور کیت میدلتون توسط سارا برتون طراحی شد. گل رز، گل نرگس و گل شبدر از جمله طرحهایی بودند که روی دانتل این پیراهن وجود داشتند. آستین‌های توری بلند این لباس، جذابیت آن را دو چندان می‌کردند.

کلیر، پرنسس لوکزامبورگ _ 2013

لباس عروس های سلطنتی

کلیر لادماچر در سال 2013 با شاهزاده فلیکس از لوکزامبورگ ازدواج کرد. لباس عروس او زیبای او دانتل بود و تور بسیار بلندی داشت. این لباس عروس از برند «الی صعب» بود و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت.

مگان، دوشس ساسکس _ 2018

لباس عروس های سلطنتی

مگان مارکل و شاهزاده هری در سال 2018، طی مراسم باشکوهی ازدواج کردند. لباس عروس مگان در مراسم، توسط کلیر وایت کلر طراحی شد. این لباس عروس زیبا و ظریف، آستین‌های بلند داشت و تور 16 متری آن با گلهای دست‌دوز تزئین شده بود.

نویسنده: المیرا فلاحیان



دیدگاه شما

Pirooz در تاریخ 06 نوامبر 2021

? فقط ازدواج اعلاحضرت با فرح خار داشت؟ اون قشنگ نبود؟ آها نه یادم رفت طاغوته



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :