رقیه باقری در
1,289

بانوان سلطنتی در پاییز و زمستان چه می‌پوشند؟! بهترین الگو برای لاکچری‌پسندان!

بانوان سلطنتی در پاییز و زمستان چه می‌پوشند؟! بهترین الگو برای لاکچری‌پسندان!

استایل بانوان سلطنتی همیشه توسط افراد معمولی الگو قرار گرفته. پرنسس دایانا از آن دسته بانوان سلطنتی به حساب می‌آید که حتی بعد از مرگش هم استایل‌های او به شدت الگو قرار می‌گیرد. در این مطلب نگاهی به استایل‌های پاییزی بانوان سلطنتی داشته‌ایم. این استایل‌ها به شما کمک خواهد کرد تا استایل پاییزی جذاب‌تری داشته باشید.

single_content ad banner

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

ملکه الیزابت –  بافت دکمه‌دار

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

درست است که قالب لباس‌های ملکه را پیراهن‌ها و کت و دامن‌های میدی تشکیل می‌دادند اما گاه گاه تنوع هم در عناصر کمد ملکه الیزابت دیده می‌شود. او در یک مسابقه اسب سواری در سال 1982 این ژاکت را روی پیراهن گلدار و با دامن همرنگ پوشید. روسری هم جایگزین کلاه‌های مخصوص شده است.

پرنسس دایانا – کت پشمی

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

یکی از عناصر پاییزه مورد علاقه پرنسس دایانا که از چرخه مد دهه 1980 به یادگار مانده است، کت‌های پشمی چهارخانه است که او اغلب می‌پوشید.  این کت‌ها در سایزهای متفاوتی بودند که گاهی با یک کمربند ظریف بسته می شدند و گاه با دکمه دوخته می‌شدند. کیت میدلتون نیز از این نوع کت‌ها در استایل‌های پاییزه خود استفاده می‌کند.

پرنسس دایانا – استایل کژوال پاییزه

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

یکی از جالب‌ترین استایل‌های پرنسس دایانا ترکیب کت پدربزرگ با شلوارجین است. او در این مسابقه اسب سواری با یک کت اورسایز، بلوز سفید، شلوار جین با بوت‌های بلند حضور پیدا کرده و با کلاه لبه دار جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این قاب در سال 1988 الگو و نماد مد پرنسس دایاناست.

پرنسس دایانا – ظاهر شرابی رنگ

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

پرنسس دایانا در یک مراسمی که در کلیسا برگزار شد، پیراهن میدی به رنگ شرابی پوشید. کمربند و کیف چرمی استایل نیز به رنگ شرابی بودند. این رنگ به قدری مناسب و دلرباست که بسیاری از اعضای خانواده سلطنتی مانند ملکه لتزیا نیز از آن ایده گرفتند و تقلید کردند.

پرنسس دایانا – کت شطرنجی

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

پرنسس دایانا این کد شطرنجی کرم رنک با خطوط مشکی را با یک کلاه برت و دامن همرنگ ست کرده است. علیرغم این‌که دایانا آن را در سال ۱۹۸۲ پوشیده است، اما این آیتم در حال حاضر نیز یکی از عناصر مد پاییزی امروزه به شمار می‌رود.

پرنسس دایانا – بلوز بافت طرح دار

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

پس از آن که پرنسس دایانای دوست داشتنی به پرنس چارلز بله را گفته بود و نامزدی این دو رسما اعلام شد، برای اسب سواری با ظاهر جالبی دیده شد. او یک بلوز بافت طرح دار پوشیده بود که گویایی کودک درونش بود. یقه اسکی از یقه هفت بلوز پیدا بود. و در نهایت با یک شلوار خاکی پیله دار از جنس مخمل کبریتی تکمیل شده بود.

مگان مارکل – کت شتری

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

کت شتری یکی از عناصر اصیل برای زمستان و پائیز شناخته شده است. چراکه بسیار گرم و شیک   است و تا حدودی سنگین. مگان در رویدادی در سال ۲۰۲۰ یقه اسکی نسکافه‌ای را با دامن Massimo Dutti ابریشمی ترکیب کرد. پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند برای همسر پرنس هری امری اجتناب ناپذیر است، آن هم به رنگ قهوه‌ای مخمل. ترکیب رنگ این استایل با کت شتری بی نظیر دیده می‌شود.

مگان مارکل – دامن چرمی

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

دامن چرمی Hugo Boss یکی از آیتم‌های مورد علاقه پرنسس کمبریج است که رنگ‌های مختلف آن از جمله شرابی و سبز را در کمد لباس‌هایش قرار داده است. او که به خاطر استایل‌های مونوکروم خود معروف است بارها با ست کردن دامن‌های چرمی با بلوز همرنگ استایل‌های شیکی را به نمایش گذاشته است.

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

مگان مارکل – کت جین

مگان در مدتی که عنوان سلطنتی داشت با پوشیدن لباس‌های ساده و شیک و کفش پاشنه بلند معروف شد اما او همیشه رسمی لباس نمی‌پوشد و گاهی با سبک کژوال همه را سوپرایز می‌کند. کت جین یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های پاییزه مناسب هر نوع سلیقه‌ای است و هرگز از چرخه مد خارج نخواهد شد.

کیت میدلتون – پیراهن پاییزه

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

میدلتون در سال 2013 بعد از نامزدی خود با پرنس ويليام در سال ۲۰۱۳ در یک مراسم خیریه شرکت کرد. او برای این مراسم با یک لباس نسکافه‌ای – گردویی Orls Kiely حاضر شد. از جزئیات دکمه لباس تا چکمه‌های جیر کوتاه باید گفت که این استایل به هم به اندازه کافی در شان خانواده سلطنتی است و هم به قدری راحت است که جزئی از استایل‌های روزمره مردم عادی باشد.

کیت میدلتون – کت ارتشی

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

پرنسس ولز نیز ثابت کرده که می‌تواند سبک کژوال سلیقه خوبی داشته باشد. اگرچه ما عادت کردیم او را همیشه پوشیده و مطابق با عرف خانواده سلطنتی ببینیم. کت ارتشی معمولا سلیقه‌ی همه نیست اما کاترین که به پوشیدن لباس‌هاس مارک دار و مقرون به صرفه معروف است، در این استایل کت ارتشی را با شلوار زارا و چکمه‌های پنه لوپه چیلورز هماهنگ کرده است.

ملکه لیتزیا – دامن چهارخانه

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

ملکه لیتزیا، در ایونتی در سال 2019، استایل پاییزه بسیار جذابی داشت. او شومیزی مشکی‌رنگ را با دامن بلند چهارخانه پشمی ست کرده بود. جذابیت این استایل با کیف و کفش چرم ملکه بیشتر میشد. پارچه چهارخانه یکی از پرطرفدارترین پارچه‌های پاییزی به حساب می‌آید و ملکه لیتزیا، به خوبی یاد داده که چطور آن را در استایل به کار بگیرید.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

ناشناس در تاریخ 22 دسامبر 2022

خیلی زیبا لباس میپوشن



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :