امید جعفری در
0

وسایل ضروری برای کیف باشگاه بدن‌ سازی

وسایل ضروری برای کیف باشگاه بدن‌ سازی

اغلب مردم قبل از اینکه به باشگاه بروند، سخت ترین کار را ثبت‌نام و قدم گذاشتن در مسیر باشگاه می‌دانند. بعد از ثبت‌نام کردن آماده کردن وسایل برای تمرین‌های بعد از باشگاه سخت ترین کار ممکن می شود. شما به هر باشگاهی که بروید پیشنهاداتی در مورد وسایلی که باید به همراه خود در باشگاه داشته باشید، داده خواهد شد. همراه «چی بپوشم» باشید تا لوازم باشگاه که باید در کیف و ساک ورزشی خودتان داشته باشید را بشناسید.

single_content ad banner

 

لوازم باشگاه که باید در ساک ورزشی‌تان باشد

لباس زیر و جوراب تمیز

بیایید اساسی فکر کنیم. در کیف خودتان همیشه یک جفت جوراب و لباس زیر تمیز و تازه داشته باشد. هیچ کسی دوست ندارد روز خودش را بعد از باشگاه با لباس های عرق کرده ادامه بدهد. شما یا باید لباس هایتان را عوض کنید و یا بدون لباس زیر کل روز را ادامه دهید. به نظر ما، اولین گزینه بهتر است.

لوازم باشگاه که باید در ساک ورزشی‌تان باشد

پیراهن عرق‌گیر

پیراهن‌هایی با تکنولوژی بالا برای جذب عرق از سطح پوست به وسیله پارچه‌هایی با قدرت جذب بالا وجود دارد. پیشنهاد بعدی ما به شما داشتن یک پیراهن عرق‌گیر است که پوستتان در طی ورزش سنگین و میله زدن، خنک باقی بماند. هرچه عرق بدن شما روی پوست شما باقی بماند دمای بدن و خستگی شما افزایش خواهد یافت.

 

لباس زیر مناسب

لباس زیر نخی را برای کارهای سنگین در باشگاه انتخاب کنید. عرق کردن در انجام حرکت‌هایی همانند کوه‌نوردی، پریدن، وزنه زدن باعث عرق کردن پاهای شما می شود و اگر این قطره‌های شور و نمکی جذب پارچه نشوند، باعث عرق سوختگی پوست شما می شود. بهتر است از لباس های توری مانند به جای پارچه‌هایی که بافت متراکمی دارند استفاده کنید.

 

کفش ورزشی

برای باشگاه خودتان مخصوصا اگر روی تردمیل وقت می‌گذرانید، یک جفت کفش ورزشی مناسب خریداری کنید. کفش ورزشی مناسب، کفشی است که پاهای شما را از آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کند. کفش نامناسب در یک حادثه ناخواسته باعث دررفتگی خواهد شد. کفش های داخل سالن را سبک انتخاب کنید که شما را خسته نکند. وقتی کفش های گران می خرید، نترسید، سرمایه‌گذاری روی کفش، خدمت به پاهای خودتان است.

لوازم باشگاه : وسایل ضروری برای کیف باشگاه بدن‌ سازی

 

ژاکت سبک

زمانی که کارهای ورزشی شما به پایان می رسد، طبق عادت سراغ دوش می روید، نداشتن یک ژاکت ساده و سبک می‌تواند باعث سرماخوردگی شود؛ بنابراین اگر عادت دارید دوش بگیرید یک ژاکت سبک به همراه خودتان در کیفتان داشته باشید تا بعد از دوش آن را به تن کنید. سبک بودن باعث عرق نکردن دوباره تن شما خواهد شد.

لوازم باشگاه : وسایل ضروری برای کیف باشگاه بدن‌ سازی

پیراهن تمیز

به همراه تی‌شرت باشگاهی خودتان جایی نروید، شاید بدن شما در این لباس به چشم بیاید ولی بیشتر از آن بوی عرق و لکه های آب روی لباس به چشم می‌آید. سعی کنید همیشه یک تی‌شرت تمیز، تاکید می کنیم تمیز در کیف خودتان داشته باشید. هربار که تی‌شرت تمیز خودتان را می‌پوشید دوباره آن را بشوئید و در داخل کیف قرار دهید. استفاده مجدد بدون شستن باعث رشد قارچ و بو گرفتن می شود.

 

شلوار گرم‌کن

اگر عادت دارید شلوارک به پا کنید، حتی برای مسیرهای کوتاه هم از گرم‌کن استفاده کنید تا عضله‌های پا دچار سرمازدگی نشوند.

 

لوازم باشگاه که بهتر است همراه داشته باشید

وسایل ضروری برای کیف باشگاه بدن‌سازی

بطری آب قابل استفاده مجدد

یکی دیگر از لوازم باشگاه که به آن احتیاج دارید بطری آب است. بدن شما در تمرین‌ها نیاز به آب دارد؛ بنابراین بطری آبی داشته باشید که بدن خودتان را آب‌رسانی کنید و هر بار نیاز داشتید دوباره آن را پر کنید.

لوازم باشگاه : وسایل ضروری برای کیف باشگاه بدن‌ سازی

میان وعده سالم

هیچ چیز مثل بوی بد دهان یک ورزشکار نیست. هر از گاهی تمرین را تعطیل کنید و از تنقلات موجود در کیفتان مثل بادام و پسته استفاده کنید تا هم معده شما خالی نباشد و هم اینکه بتوانید انرژی تحلیل رفته را دوباره به دست اورید.

وسایل ضروری برای کیف باشگاه بدن‌ سازی

دستمال مرطوب

عرق و چربی صورت خودتان را به وسیله دستمال‌های مرطوب که بوی خوبی هم دارند پاک کنید و نگذارید صورتتان عرق‌سوز و بد بو شود. دئودورانت و ادکلن های مناسب را هم فراموش نکنید.

 

حوله کوچک

حوله وسیله شخصی است و شما برای اینکه از حوله‌هایی که به صورت آماده در باشگاه ارائه می‌شوند، استفاده نکنید، می‌توانید یک حوله کوچک تمیز در کیفتان داشته باشید و هر باز پس از استفاده، شسته، جلو آفتاب پهن کنید و دوباره داخل کیف قرار دهید.

قفل

برای اینکه نگران وسایل داخل کیفتان و همچنین وسایل داخل کمد باشگاهتان نباشید و با انرژی کامل وزنه بزنید، یک قفل همراه خودتان داشته باشید.

 

مطالب مرتبط:

۱- آقایان: در باشگاه چی بپوشم؟

۲- ۸ آیتمی که بهتر است در باشگاه نپوشید

۳- وقتی باشگاه میرم چی بپوشم؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

Amir در تاریخ 21 ژانویه 2021

خوب بود

ناشناس در تاریخ 04 آوریل 2021

خوب بودد

ناشناس در تاریخ 30 می 2021

برای بو چی بزاریم



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :