نرگس حسین زاده در
0

راهنمای خرید لباس سایز بزرگ مردانه

راهنمای خرید لباس سایز بزرگ مردانه

پوشیدن لباس تنگ برای آقایانی با شکم بزرگ اصلا مناسب نیست. در ابتدا توصیه می‌کنیم با رعایت رژیم غذایی و ورزش وزن خود را پایین بیاورید، اما در مرحله بعد به شما کمک خواهیم کرد تا یک لباس مناسب اندام خود انتخاب کنید. همه افراد با سایز بزرگ در زمان خرید لباس با مشکل مواجه می‌شوند. راهنمای خرید لباس سایز بزرگ مردانه تا انتها بخوانید تا انتخابی لذت بخش داشته باشید. 

single_content ad banner

هیچ وقت به بهانه اینکه روزی لاغر خواهید شد، لباسی که برای شما تنگ است و اندازه نیست را نخرید. شما باید اندام  کنونی خود را قبول کرده و برای آن لباس بخرید. لباسی انتخاب کنید که نه زیاد تنگ و نه زیاد گشاد باشد. برای شمایی که هیکل درشتی دارید اولویت‌ها در انتخاب لباس‌هایتان باید به این صورت باشد:‌ اندازه بودن، سادگی، سبک بودن وزن لباس‌ها. لباس گشاد شما را چاق‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد. در ادامه چند روش برای تشخیص لباس سایز مناسب شما آورده‌ایم.

روش تشخیص لباس سایز مناسب

  • تعادل، تقسیم‌بندی مناسب و راحتی در لباس‌ها سه فاکتور اساسی محسوب می‌شوند. لباس‌ها باید به سادگی روی تن شما قرار بگیرند. آویزان نشوند و یا کش نیایند. بهترین نوع لباس برای شما بلیزرها و کت و شلوارها و کت‌های تک هستند. شلوارهایی را انتخاب کنید که پلیسه‌دار نباشند و یا در قسمت پاچه تنگ نشده باشند. در کت‌هبه سمت جیب‌های درشت و یقه‌های عریض حرکت کنید زیرا این مدل‌ها روی تن شما به خوبی می‌نشینند. از افرادی که سلیقه خوبی دارند در مورد لباسی که می‌خواهید بخرید نظرخواهی کنید.
  • وقتی پیراهن مردانه در قسمت کمر به خوبی دوخته شده نباشد وقتی آن را داخل شلوار می‌گذاریم مقداری پارچه اضافه در قسمت بالای کمربند خودنمایی می‌کند و آویزان می‌شود. این یکی از رایج‌ترین و البته مشکل سازترین اشتباه در انتخاب پیراهن است.
  • یک راه حل ساده برای اینکه بفهمید کت و شلواری که می‌خواهید بخرید اندازه شماست یا نه وجود دارد. کنار دیوار بایستید، در حالت طبیعی سرشانه به دیوار نمی‌رسد، و در تماس جزیی با دیوار است، چنان‌چه سرشانه‌ها در تماس با دیوار جمع شود، کت برای‌تان بزرگ است و مناسب‌تان نیست.

 

راهنمای خرید لباس سایز بزرگ مردانه

انتخاب پیراهن مناسب

پیراهنی انتخاب کنید که به اندازه کافی بلند باشد. یک پیراهن کوتاه که هر لحظه از شلوار بیرون بیاید اصلا قشنگ نیست!  پس حتما به این نکته توجه داشته باشید. طرح ها از مهمترین مواردی هستند که افراد درشت اندام باید به آن توجه کنند. تا می‌توانید طرح‌های ساده را برای لباس‌ها انتخاب کنید. آقایان چاق در لباس‌های با طرح‌های ساده بهتر دیده می‌شوند پس از لباس‌های شلوغ دوری کنید. لباس‌های تک رنگ، راه راه ساده و یا طرح‌های بته جقه بهترین انتخاب های شما خواهند بود. آقایان درشت اندام با پوشیدن رنگ‌هایی مثل طوسی، مشکی، قهوه‌ای و خاکستری فوق العاده می‌شوند پس در انتخاب رنگ لباس‌ها این‌ها را نیز مد نظر داشته باشید. رنگ‌های دیگر هم خوب هستند به شرطی که تیره باشند مثلا سبز تیره.

 

راهنمای خرید لباس سایز بزرگ مردانه

انتخاب شلوار مناسب

شلواری انتخاب کنید که در قسمت ران، آزاد باشد. اگر شلوار سایز خود در بازار پیدا نمی‌کنید، خود را مجبور به پوشیدن یک شلوار تنگ‌تر نکنید. در عوض بهتر است به یک خیاط ماهر برای دوخت سفارشی شلوار مراجعه کنید.

راهنمای خرید لباس سایز بزرگ برای آقایان

 

مطالب مرتبط:

۱- ۵ نکته اساسی برای آقایان درشت‌اندام

۲- افرادی که اندام درشتی دارند چی بپوشند؟

۳- انواع شلوار جین را بشناسید

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :