ساناز شمس در
0

۷ نکته برای انتخاب اکسسوری مو عروس

۷ نکته برای انتخاب اکسسوری مو عروس

به عنوان یک عروس، گزینه‌های زیادی دارید برای اینکه در بهترین شب زندگیتان به زیبا‌ترین شکل ممکن بدرخشید. گزینه‌های زیادی، که بیشتر شما را در هنگام تصمیم‌گیری سردرگم می‌کنند. در مورد انتخاب مدل مو عروسی و زیورآلات مخصوص شینیون نیز، همین مساله صادق است. طبیعی است وجود گزینه‌های متعدد و انتخاب‌های بسیار، هیچ فایده‌ای ندارد و فقط تصمیم‌گیری را برایتان دشوار می‌سازد. بدون شک درخشیدن در شب عروسی به مثابه یک شاهزاده خانوم، پوشیدن بهترین لباس و داشتن بهترین آرایش آرزوی دیرینه هر دختری است که در شب عروسیش به ثمر می‌نشیند. برای همین، ما به کمک شما آمده‌ایم. در مقاله‌ای که می خوانید، روش‌هایی را توضیح می‌دهیم که به کمک آن‌ها بتوانید بهترین انتخاب مدل مو و شینیون را در شب عروسی‌تان داشته باشید. در ادامه با “چی بپوشم” همراه باشید و ۷ نکته برای انتخاب اکسسوری مو عروس را در این مقاله بخوانید. 

 

۱ – مهم تر از هر چیز، انتخاب لباس عروس

قبل از هر چیز باید لباس عروس خود را انتخاب کنید. بدون شک نمی‌توان تور و تاج عروس را قبل از خرید لباس عروسی انتخاب کرد. چرا که استایل تور و تاج و همچنین نوع آرایش مو، باید متناسب با سبک لباس عروسی‌تان باشد. پس از انتخاب لباس عروسی، باید به دنبال مناسب‌ترین استایل برای آرایش مو باشید. به طوری که متناسب با لباس عروسی باشد. انتخاب لباس عروس، مرکزیت دارد و همه چیز را تحت الشعاع خودش قرار می‌دهد، از آرایش مو گرفته تا آرایش صورت و حتی انتخاب نوع کفش.

7 نکته برای انتخاب اکسسوری مو عروس

مدل لباس عروس الی صعب ۲۰۱۷

۲- دومین انتخاب، آرایش مو

پس از انتخاب لباس عروسی، باید به سراغ آرایش موهایتان بروید و اینکه تصمیم بگیرید که چه نوع آرایشی با مدل لباس‌تان متناسب است. پس از آن، باید به سراغ زیورآلات مناسب برای شینیون بگردید و دست آخر هم تاج و تورتان را انتخاب کنید. اگر نگاهی به ژورنال‌های مخصوص عروس بیاندازید، متوجه این نکته می‌شوید که تنوع بسیاری در مدل موی عروس وجود دارد. به فراخور هر مدل نیز، زیورآلات و اکسسوری‌های مختلفی برای آن، وجود دارد. در برخی از انواع شینیون‌ها، استفاده از جواهرات و زیورآلات درشت و بزرگ توصیه می‌شود و برای برخی از مدل‌ها نیز استفاده از جواهرات ریزنقش، بسیار مناسب است.

7 نکته برای انتخاب اکسسوری مو عروس

مدل اکسسوری مو عروس

۳- از چه جواهراتی استفاده کنم؟

اگر می‌خواهید از گوشواره‌های بلند و درشت در روز عروسی‌تان استفاده کنید، بهتر است که مدل موی ساده‌تری داشته باشید. شینیون‌های شلوغ تمامی توجه را به خودش معطوف می‌کند و باعث می شود زیبایی گوشواره در نظر نیاید. اما اگر می‌خواهید از شینیون‌های جالب توجه و شلوغ استفاده کنید، حتی الامکان سعی کنید از گوشواره‌ها و مروارید‌های کوچک در میان موهایتان استفاده کنید.

7 نکته برای انتخاب اکسسوری مو عروس

مدل جواهرات عروس

۴- آیا باید به رنگ مو توجه کرد؟

رنگ مو یکی از نکات مورد توجه در صورت هر فردی است. انتخاب رنگ مو برای عروس در روز عروسی، بسیار حائز اهمیت است. چرا که سایر انتخاب‌های دیگر مربوط به اکسسوری‌ها و زیورآلات را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. بسته به اینکه چه رنگ مویی در روز عروسی داشته باشید، نوع زیورآلاتی نیز که برای موهایتان استفاده می‌کنید ممکن است متفاوت باشد. اگر رنگ موی مشکی دارید، استفاده از مروارید و الماس در میان موهایتان جلوه زیبایی به آن می بخشد. اما اگر رنگ موی روشن‌تری دارید سعی کنید از زیور آلاتی استفاده کنید که درخشش کمتری داشته باشند.

7 نکته برای انتخاب اکسسوری مو عروس

مدل مو عروس

۵- به رنگ لباستان توجه کنید

همه ما لباس عروسی را با رنگ سپیدش میشناسیم. اما هستند کسانی که ترجیح میدهند که سنت‌شکنی کرده و رنگ دیگری را برای لباس شب عروسی‌شان انتخاب کنند. در این مورد هم، اگر لباس عروسی‌تان سپید است از زیورآلات سفید رنگ مانند مروارید و الماس برای آرایش موهای‌تان استفاده کنید. اما در صورتی لباستان رنگ دیگری دارد از همان رنگ زیور آلات استفاده کنید.

7 نکته برای انتخاب اکسسوری مو عروس

۶- به شکل صورتتان دقت کنید

نوع آرایش مو و شینیون باید متناسب با شکل و استایل صورت‌تان باشد. توصیه می‌شود اگر صورت بیضی شکل و کشیده‌ای دارید از شینیون‌های بلند و حجیم و همچنین استفاده از تاج‌های بزرگ اجتناب کنید و برعکس اگر صورت گردی دارید حتما از تاج بلند و شینیون‌های پر حجم برای پر تر نشان دادن صورت‌تان استفاده کنید.

 

۷- خودتان باشید

آیا با خواندن این مقاله بیشتر سر در گم شدید. پیشنهاداتی که ما ارائه کردیم فقط و فقط یک راهنمایی بود. در آخر این شما هستید که باید دست به انتخاب بزنید. سعی کنید خودتان باشید و از سبک خودتان پیروی کنید. بدیهی است که هر کس استایل خاص خودش را در هر کاری دارد. در مورد لباس پوشیدن و آرایش در روز عروسی‌تان، این نکته را به خاطر بسپارید که این روز قرار است به با شکوه‌ترین و خاطره انگیزترین روز زندگی‌تان تبدیل شود. پس سعی کنید دست به انتخابی بزنید که شما را راضی نگه دارد و شادتان کند. به گونه‌ای که اگر زمانی فرا رسید که دوست داشتید، ‌آلبوم عروسی‌تان را ورق بزنید و به عکس‌هایتان نگاه کنید، از آن‌ها لذت برده و از انتخاب خودتان راضی باشید.

 

مطالب مرتبط: 

۱- لباس‌های عروس برای عروس‌هایی با شانه‌های پهن

۲- توصیه‌های شیک پوشی برای خانم‌های قد بلند

۳- انتخاب لباس برای خانم‌هایی که شکم بزرگی دارند

۴- آموزش کامل کشیدن خط چشم بر اساس فرم چشم‌ها

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

بدون نام در تاریخ 28 می 2017

مدل تاج عروس هایی که گذاشتید خیلی خوشگله

ساناز در تاریخ 28 می 2017

من عروسیم دو ماه دیگه است ولی هنوز نمیدونم چه مدل مو بهم میاد 🙁

سارا هنجنی در تاریخ 28 می 2017

همه چیزاهای زیبا برای عروس خانوم هستش….
مرسی مهفام عزیزم و درود به چی بپوشم



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :