نرگس حسین زاده در
0

انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب

انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب

آیا می‌خواهید هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند، با اعتماد به نفس راه بروید؟ کفش پاشنه بلند اگر درست انتخاب نشود می‌تواند دید بدی ایجاد کند و برای پا ناراحت کننده باشد، با وجود این خانم‌ها بارها و بارها کفش پاشنه بلند می‌پوشند. پس باید کفش پاشنه بلند درستی از نظر کیفیت، اتصال خوب پاشنه به کفش و … انتخاب کنید تا راه رفتن با آنها برای شما راحت باشد. با ما همراه باشید تا روش انتخاب صحیح یک کفش پاشنه بلند را بررسی کنیم:

انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب

پوشیدن کفشی که فقط نیم سایز کوچک است می‌تواند خیلی دردناک باشد. پس اطمینان حاصل کنید که سایز کفش مناسب را انتخاب کردید. برای این کار اگر دستگاه اندازه‌گیری سایز پا در اختیار ندارید از این روش استفاده کنید. بر روی کاغذی بایستید و اطراف کفشتان را خط بکشید، سپس گرداگرد پای بدون کفش خود را خط بکشید. ممکن است متوجه شوید که قسمت‌هایی از پا از کفش پهن‌تر و بزرگ‌تر است. معمولا در این مواقع فروشنده به شما می‌گوید که کفش جا باز می‌کند، اما اگر کفشی در مغازه اندازه پای شما نیست، بهتر است آن را نخرید.

انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب
بسیار پیش می‌آید که کفشی می‌پوشیم که شماره آن سایز پای شماست اما با این وجود برایتان تنگ است. کفش‌ها سایز درشت و ریز دارند که طول آن‌ها یکی است اما عرض متفاوتی دارند. باید کفشی که عرض آن مناسب پای شما باشد را پیدا کنید. در هنگام خرید کفش آن‌ها را امتحان کنید. باید دقت کنید که دو کفش با یک شماره می‌تواند سایز مختلف داشته باشند. بنابراین صرفا به خاطر شماره کفش آن را انتخاب نکنید. مدل کفش هم در سایز مناسب آن نقش دارد.

انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب
اگر امکانش هست در هنگام خرید از یک فروشگاه برای دو دقیقه یا بیشتر با کفش راه بروید تا زمان لازم برای امتحان راحتی کفش را داشته باشید. برای خرید کفش پاشنه بلند سعی کنید از یک برند مطمئن خرید کنید و برای خرید یک کفش ارزان قیمت عجله نکنید. پا عضو مهمی از بدن است.

انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب

کفش‌هایی که پاشنه پهن‌تر یا لژ دارند برای ایجاد تعادل هنگام راه رفتن مناسب‌تر هستند.

انتخاب کفش پاشنه بلند مناسبمطالب مرتبط:

1- نکاتی برای مراقبت از کفش چرم

2- اشتباهات رایج در انتخاب کفش عروس

3- نکات مهم در انتخاب کفش عروس

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :