پردیس بختیاری در
0

بررسی استایل «کیت میدلتون»، دوشس کمبریج

هر جا صحبت از خوش استایل ترین ستاره ها باشد، نام کیت میدلتون نیز دیده می شود. با وجود این که قوانین سرسختی برای پوشش بانوان سلطنتی وجود دارد اما استایل کیت میدلتون همیشه مورد تحسین مردم و طراحان مد و فشن قرار می گیرد. ما در این مطلب کلکسیونی از لباس های این بانوی سلطنتی را که در یک سال اخیر به تن کرده، بررسی کرده ایم. اگر شما هم به سبک لباس پوشیدن دوشس کمبریج علاقه دارید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

مطالب مرتبط:

قوانین زیبایی که بانوان سلطنتی باید رعایت کنند

مگان مارکل کیست؟ همه چیز در مورد عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

بانوان سلطنتی چگونه از پوست خود مراقبت می‌کنند؟

 

کیت میدلتون، دوشس کمبریج

دوشس کمبریج یک تونیک به رنگ سبز روشن را با یک شلوار سفید رنگ ست کرده است. شال و کفش پاشنه بلند او نیز به رنگ سبز یشمی انتخاب شده تا با دیگر رنگ های استایلش هماهنگی داشته باشد. کیت این لباس را برای ملاقات عمرا خان، نخست وزیر پاکستان، به تن کرد. اگر شما هم یک رنگ روشن و جیغ را به عنوان رنگ غالب برای تیپ تان انتخاب کرده اید، دیگر رنگ های لباس تان را خنثی انتخاب کنید تا تعادل رنگی در استایل تان برقرار شود.

رنگ کیف و کفش

یکی از نکاتی که کیت در استایلش همیشه رعایت می کند، ست کردن رنگ کیف و کفش است. او این کیف جیگری از برند شنل را با کفش پاشنه دار چرم و بلوزی به همان رنگ ست کرده است. شلوار او نیز به رنگ خنثی مغز پسته ای می باشد که با هر رنگی به خصوص جیگری به راحتی هماهنگ می شود. شما می توانید به همراه شلوار گشاد هم کفش پاشنه بلند و هم اسپورت به پا کنید.

پالتو

کیت میدلتون معمولا پالتوهایی فیت تن، ساده و به اصطلاح میدی به تن می کند. میدی به لباس هایی گفته می شود که قد آن تا زیر زانو است. این نوع لباس‌ بسیار شیک و سنگین بوده و برای موقعیت های مختلف به خصوص موقعیت های رسمی و نیمه رسمی، کارایی دارد. دوشس کمبریج رنگ کیف و کفشش را به رنگ سرمه ای که از تونالیته های آبی است، انتخاب کرده است.

لباس‌های گلدار

یکی دیگر از جذابیت های استایل کیت میدلتون لباس های گلداری است که می پوشد. طرح های گلی که روی لباس های او وجود دارد، نه تنها ظریف و زنانه، بلکه بسیار جذاب و چشمگیر است. او معمولا لباس هایی به رنگ خنثی با طرح های گلدار رنگی انتخاب می کند تا شلوغی بیش از حد آن، توی ذوق نزند. از آنجا که پیراهن او سبکی کژوال دارد، او کفشش را نیز لژ دار انتخاب کرده تا با تیپش همخوانی داشته باشد.

کلاه کیت میدلتون

کلاه یکی از اکسسوری های جدانشدنی استایل بانوان سلطنتی است. کیت میدلتون نیز همیشه در مراسم رسمی کلاه هایی تزیین شده با تور یا پر بر سرش می گذارد که استایل او را تکمیل می کند. اگر شما هم در مراسمی رسمی شرکت کرده اید و می خواهید که تمی کلاسیک به استایل تان دهید، می توانید از این کلاه ها استفاده کنید.

قوانین خاندان سلطنتی

یکی از قوانینی که زنان خانواده سطلنتی باید رعایت کنند، مدل موهایشان است. آنها همیشه باید موهایی مرتب و سشوار کشیده و آن هم به یک مدل داشته باشند. کیت میدلتون مدل حالت دار مو را انتخاب کرده است. اگر به عکس های او نگاهی بیاندازید خواهید دید که او به جز در مراسم رسمی که موهایش را شنیون می کند، همیشه موهایش باز و حالت دار است. این مدل مو نیز همیشه روی مد است و زیبایی خاصی دارد.

لباس‌های کمردار

شاید با خودتان بگویید که کیت میدلتون به دلیل اندامش، هر لباسی بر تنش به زیبایی می نشیند اما واقعیت این است که او انتخاب های درستی دارد. اگر به مدل لباس های او نگاهی بیاندازید خواهید دید که اکثر پیراهن وپالتوهای او کمردار هستند. پیراهن های کمردار اندام را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهند.

شلوار گشاد

یکی از مدل لباس هایی که کیت میدلتون برای مراسم غیر رسمی به تن می کند، شلوار گشاد است. او معمولا این مدل شلوار را با بلوزهای تنگ ست می کند. اگر شما هم می خواهید استایلی کژوال داشته باشید، می توانید از این مدل لباس الهام بگیرید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :