ساناز شمس در
0

۷ مدل لباس عروس بهار ۲۰۱۸

۷ مدل لباس عروس بهار ۲۰۱۸

لباس عروسی یک از لباس‌هایی است که همه خانم‌ها حداقل یک بار در زندگی آرزوی به تن‌ کردن آن را دارند. لباس‌ عروس‌های بهار و تابستان ۲۰۱۸ از چند وقت پیش به نمایش درآمده‌اند. لباس‌های یقه دلبری، گیپورهای ظریف، و پارچه‌های درخشان باعث شدند نمایش‌های مد لباس عروس سال ۲۰۱۸ پر از شگفتی‌های دوست داشتنی باشد. در این نمایش‌های مد طراحان لباس عروس از سراسر جهان آثار خود را به نمایش می‌گذارند از برند جنی پکهام که به برند مورد علاقه کیت میدلتون معروف است تا  اسکار دلارنتا. لباس عروس‌های معمول با فرم A-line یا جزئیات غیر معمولی مانند روبان‌های مشکی و کت‌ها و شنل‌های عروس، همه را می‌توانید در بین طراحی‌های برندهای مطرح دنیا برای سال آینده ببینید. در این مقاله ۷ مدل لباس عروس بهار ۲۰۱۸ را به شما معرفی می‌کنیم. 

 

۱- لباس عروس با تزئینات مشکی 

همه ما به دیدن رنگ‌های پاستلی و روشن در طراحی لباس عروس عادت کرده‌ایم، صورتی پودری، لاوندر و کرم! دیدن رنگ مشکی برای لباس عروس شاید کمی عجیب و غیر منتظره باشد. ورا وانگ دامن لباس عروس‌های سال ۲۰۱۸ خود را پر از گل‌های برجسته مشکی کرده بود و مارچسا و کارولینا هررا ترجیح داده بودند از روبان‌های مشکی برای کمر لباس عروس‌های طراحی شده برند خود استفاده کنند.

7 مدل لباس عروس بهار 2018

7 مدل لباس عروس بهار 2018

مدل لباس عروس ۲۰۱۸

۲- وقتی جواهر لباس می‌شود!

هفته مد لباس عروس با لباس عروس‌های ریم آکرا و جواهرات تیفانی درخشش پیدا کرده بود. نوار دوزی کریستالی، سنگ‌های قیمتی و نگین‎های مرواریدی استفاده شده در اکسسوری‌های عروس توجه همه را جلب می‌کرد. مونیک لوییر و للا رز، بالا پوش‌هایی از سنگ و مروارید برای عروس‌های دوستدار تجمل طراحی کرده بودند.

7 مدل لباس عروس بهار 2018

۳- پوشیده با شنل 

اگر لباس عروس‌های امسال الی صعب و مونیک لوییر را در نظر بگیریم که با شنل‌های بلند پوشیده شده بودند، تضاد طراحی‌های امسال با مدل‌های عروس سال قبل کاملا مشخص می‌شود. با این لباس عروس‌ها می‌توانید استایلی متفاوت و شیک داشته باشید. این مدل لباس عروس یادآور لباس مراسم اهدا جوایز اسکار گوئینت پالترو است که توسط تام فورد طراحی شده بود. 

7 مدل لباس عروس بهار 2018

مدل لباس عروس

۴- طرح‌ و گل‌دوزی روی لباس عروس

برخی از لباس عروس‌های بهار ۲۰۱۸ کمترین شباهت را به لباس عروس دارند! نعیم خان و ریم آکرا از جمله طراحانی هستند که از خلاقیت خود استفاده کرده و لباس عروس‌هایی رنگی با منجوق دوزی و طرح‌های چاپی و گلدوزی طراحی کردند.

7 مدل لباس عروس بهار 2018

۵- تورهای بلند

این فصل مد، تورهای عروس ظریف و تاج گل نبود مورد توجه نبودند! به جای آن طراحان تورهای دراماتیک و متفاوت را ترجیح دادند. تورهای عروس‌ ویکتور اند رولف با گل‌های برجسته پوشیده شده بودند و تورهای عروس الی صعب(Elie Saab) همچون باغی بهاری با شکوفه‌های کوچک تزئین شده بودند. برند مارچسا هم تورهای فوق العاده بلند را برای آراستن لباس عروس‌هایش در نظر گرفته بود.

7 مدل لباس عروس بهار 2018

۶- لباس عروس دو تکه

چند فصل قبل لباس عروس‌های دو تکه به شکل کت و دامن بسیار مورد توجه بودند. سال آینده لباس عروس‌های ساده‌تر مد خواهند بود. از کت و شلوار اسکار دلارنتا گرفته تا تاپ و دامن گل‌دوزی شده کارولینا هررا! برند ویکتور اند رولف هم چند مدل لباس عروس سرهمی برای بهار ۲۰۱۸ طراحی کرده است.

7 مدل لباس عروس بهار 2018

7 مدل لباس عروس بهار 2018

۷- دامن‌های حجیم

طرح‌های خیال‌انگیز و رویایی برای لباس عروس همیشه طرفدارهای خود را دارد. ورا وانگ و ویکتور اند رولف برای بهار سال ۲۰۱۸ هم این خیال‌انگیزی و زیبایی را در طرح‌هایشان دیده‌اند و لباس عروس‌های متفاوتی را عرضه کرده‌اند. عروس‌های سال آینده، با این لباس‌ها، زیباترین شب زندگی‌شان را تکرار نشدنی خواهند کرد.

7 مدل لباس عروس بهار 2018

مطالب مرتبط: 

۱- نکاتی درباره انتخاب لباس عروس کوتاه

۲- ۱۴ نکته‌ای که باید قبل از خرید لباس عروس در نظر داشته باشید

۳- لباس عروس خانم‌های درشت هیکل

۴- نکاتی که قبل از انتخاب لباس عروس دم ماهی باید بدانید

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

سارا هنجنی در تاریخ 05 ژوئن 2017

بسیار عالی و جالب بود
لباس عروس 2018 به نظر پوشیده تر از سال های قبل هستند….
اسم طراح ای لباس هم قرار بدید لطفا
از همه تلاش هایی که می کنید از شما ممنونیم



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :