chadmin در
1,467

اشتباهات رایج آرایشی که سن شما را بیشتر نشان می‌‌‌دهند!

اشتباهات رایج آرایشی که سن شما را بیشتر نشان می‌‌‌دهند!

همه خانم‌ها به روتین آرایشی خود عادت می‌کنند و تغییر بعضی از این عادت‌ها بسیار مشکل است. امروز لیستی از عادت‌های اشتباه آرایشی را آماده کرده‌ایم که سن شما را بیشتر نشان می‌دهند. سعی کنید روتین آرایشی قدیمی خود را به روز کنید تا صورتی جوان و شاداب‌تر داشته باشید.

 

مطالب مرتبط:

تکنیک های آرایشی برای کوچک کردن بینی + خرید گیره کوچک کننده بینی

اشتباهات آرایشی که خانم‌ها مرتکب می‌شوند

اشتباهاتی که مانیکور ناخن را خراب می‌کنند!

 

فر نکردن مژه‌ها

داشتن مژه‌هایی صاف به طرزی باورنکردنی صورت را پیرتر نشان می‌دهد. فر کردن مژه‌ها به صورتتان روحیه و انرژی می‌بخشد. حتما قبل از ریمل زدن از فر مژه استفاده کنید و بر روی هر چشم برای 15 ثانیه نگه دارید. مراقب باشید تا این کار را با ملایمت انجام دهید تا به مژه‌ها آسیب نزنید. اگر مژه‌هایتان بلند است، مژه هر چشم را در دو مرحله فر کنید.

استفاده از کرم‌پودر روشن

به هیچ وجه از کرم‌پودر و یا فاندیشن‌های روشن استفاده نکنید. این فاندیشن‌ها برای هرکسی مناسب نیستند و چین و چروک و جزئیات پوست را بیشتر نشان می‌دهند. از طرفی وقتی صورت رنگ‌پریده به نظر برسد، سن بالا می‌رود. پس سعی کنید از فاندیشن‌هایی با توناژ گرم و به روشنی پوست طبیعی خودتان استفاده کنید.

سایه چشم زیاد

یک لایه ضخیم از سایه چشم بر روی پلک شما می‌تواند چشم‌ها را افتاده و خسته نشان دهد. به جای اینکه از سایه چشم بیشتری استفاده کنید، در ابتدا از پرایمر سایه چشم استفاده کنید و سپس سایه چشم بزنید، زیرا حتی مقداری کمی از سایه چشم روی پرایمر به اندازه کافی پررنگ به نظر می‌رسد.

کانسیلر و چین و چروک

شاید باور نکنید؛ اما پوشاندن کل زیر چشم با کانسیلر، سن را بسیار بالا می‌برد و چین وچروک‌ها را بیشتر در معرض دید می‌گذارد. استفاده بیش از حد از کانسیلر گاهی چشم‌ها را نامتوازن نیز نشان می‌دهد. پس فقط نیمه درونی (به سمت گوشه چشم) را با کانسیلر بپوشانید.

توجه بیش از حد بر روی ابروها

اگر ابروهای کم‌پشتی داشته باشید، استفاده از سایه و مداد ابرو برای پرپشت نشان دادنشان بسیار وسوسه‌انگیز خواهد بود. این موضوع به ابروهای خیلی پررنگ، غیرطبیعی و محو نشده می‌انجامد که ظاهر خوبی ندارد. اگر از مداد ابرو استفاده می‌کنید، در نهایت به کمک براش آن را مقداری پخش کنید.

لب‌های پوسته‌پوسته

حتما قبل از استفاده از رژ لب از ویتامینه و یا مرطوب‌کننده لب استفاده کنید. پوسته‌پوسته شدن لب‌ها سن را به مقدار زیادی بالاتر نشان می‌دهد. از رژ لب‌هایی که این موضوع را تشدید می‌کنند دوری کنید و از رژ لب‌های رنگ مات استفاده کنید، نه براق!

خط چشم نامتوازن

هر چه سن بالاتر می‌رود، پوست پلک چشم زبرتر و ناصاف می‌شود، پس کشیدن خط چشم با گذر زمان سخت‌تر می‌شود. کاملا درک می‌کنیم که نتوانید به راحتی خط چشمی هماهنگ بکشید، اما سعی خود را بکنید تا حد ممکن از این اشتباه رایج دوری کنید تا صورتتان پیرتر به نظر نرسد. پیشنهاد می‌کنیم از خط چشم ماژیکی مایع استفاده کنید تا کار راحت‌تر شود.

رنگ سایه چشم

وقتی بحث رنگ سایه چشم به میان می‌آید، رنگ‌های گرمی مثل انواع قهوه‌ای، انواع قرمز و انواع زرد می‌توانند صورت را خسته و مسن نشان دهند. سراغ رنگ‌هایی مثل بنفش و آبی بروید تا صورتتان جوان‌تر به نظر برسد.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :