مهفام میرزایی در
0

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برای سال ۲۰۱۷

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برای سال ۲۰۱۷

کیف‌های زنانه از اجزای اساسی استایل هستند که جزو مهم‌ترین و ضروری ترین اکسسوری‌ها دسته‌بندی می‌شوند و چون ترکیبی از فرم و کارکرد را می‌توانید در آن مشاهده کنید دست طراحان در ایجاد فرم‌های متنوع و خاص باز است و همه ساله مدل‌های جدید و متنوعی از کیف‌های زنانه در رنگ‌ها و طرح‌های جذاب معرفی می‌شود. با “چی بپوشم” همراه باشید و جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برای سال ۲۰۱۷ را در این مطلب ببینید.

کیف‌های کیسه‌ای

این مدل کیف‌ها را در بهار و تابستان سال ۲۰۱۷ زیاد خواهید دید. طراحی قسمت فوقانی این کیف‌ها بسیار ساده است و برای استایل کژوال و راحتی گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر شکل این کیف‌ها روی جنس این مدل هم کار شده است. چرم، زنجیر‌های متالیک و تزئینات روی کیف می‌توانند قلب هر خانمی را فتح کنند. این مدل کیف‌ها را امسال در کالکشن‌های نارسیس رودریگز، ویکتوریا بکهام، الکساندر وانگ، سیمون روچا، هوگو باس و ژیوانشی ببینید.

کیف دوشی طرح‌دار

کیف‌های گلدوزی شده، تکه دوزی، سنگ دوزی و خلاقیت‌هایی از این قبیل که برندهایی مهمی مثل گوچی در مدل‌های جدید کیف‌های خود برای سال جدید به کار برده‌اند و نسل جدیدی از کیف‌های زنانه را معرفی کرده‌اند.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برای سال 2017

 

کیف کوچک دایره‌ای

اگر از فرم‌های متداول مربع و مستطیل برای کیف خسته شده‌اید کیف‌های دایره‌ای فرم‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در مدل‌های دوشی و کوچک معرفی شده‌اند.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برای سال 2017

 

کیف خیلی کوچک

اگر کیف‌های کوچک ساده هم برای شما بزرگ هستند و معمولا چیز زیادی برای بیرون بردن به جز یک کیف پول و تلفن همراه ندارید می‌توانید از کیف‌های میکرو استفاده کنید که در مدل‌های جذاب طراحی و وارد بازار شده‌اند.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برای سال 2017

 

کیف بزرگ رنگی

کیف‌های کوچک برای خانم‌هایی طراحی شده‌اند که وسایل زیادی با خود حمل نمی‌کنند و اگر شما جزو این دسته نیستید کیف‌های بزرگ رنگی را که از کیف‌های خرید قدیمی الهام گرفته شده‌اند با سبک خاص حمل آن به شما معرفی می‌کنیم. برندهایی که روی این مدل کیف‌ها تمرکز داشته‌اند عبارتند از: برند سلین، استلا مک کارتنی، بالنسیاگا، گوچی، مارنی و موسکینو.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برای سال 2017

 

کیف‌های با طراحی عجیب و غریب

کیف‌هایی که ظاهرشان به هر چیزی شبیه است غیر از کیف! کیف‌هایی به شکل کتاب، کیف‌هایی به شکل دوربین یا عروسک و حیوانات مختلف جالب‌ترین نمونه‌های این کیف‌ها هستند که در فرم‌ها و ابعاد مختلف موجودند.

 جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برای سال 2017

 

مطالب مرتبط:

۱- راهنمای مراقبت از انواع کیف

۲- کیف های ضروری برای پاییز

۳- چطور آویز چرمی کیف بسازید

۴- راهنمای خرید و انتخاب کوله پشتی مناسب برای مدرسه

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :