مصی روشن در
4,680

اگر دختربچه دارید، این نکات را درباره استایل او بدانید!

اگر دختربچه دارید، این نکات را درباره استایل او بدانید!

وقتی دخترتان شروع به رشد می‌کند به ایده‌های بیشتری در مورد نحوه لباس پوشیدنش لازم دارید. البته ممکن است برای شما کار سخت و پیچیده‌ای به نظر برسد اما انتخاب لباس و کمک به پوشیدن آن مخصوصا درمورد دختربچه‌ها می‌تواند یک فرآیند واقعا لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد در عین اینکه یک راه بسیار عالی برای ارتباط برقرار کردن و گفتگو با آنهاست.

استایل کودکانه

همراهی با مد عجیب و غریب بچه‌های افراد مشهور کار سختی است بنابراین ما چند مدل و لباس شیک و کاربردی را برای شما فهرست کرده ایم.

رومپر، خوشتیپی سرعتی

رامپر که به آنها رولباسی بچه‌گانه هم می‌گویند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و شاد تولید می‌شوند بهترین لباسی است که می‌توانید تن دخترتان بکنید.

استایل کودکانه

مخصوصا زمانی که فرصت کافی برای فکر کردن به نحوه هماهنگ کردن لباس‌هایش ندارید با این لباس در کمترین زمان می‌توانید دخترتان را آماده کنید. وقتی این لباس را پوشاندید از کفش شیک و بامزه و یا هدبند متناسب با لباسش غافل نشوید.

دامن بنددار برای شیطونک عاشق دویدن

این لباس برای دختر کوچک شما به‌ویژه اگر فعال و عاشق دویدن و این طرف و آن طرف رفتن و کنجکاوی باشد یک انتخاب عالی‌ست.

استایل کودکانه

پوشیدن این لباس برای دختربچه‌ها به طور همزمان احساس زیبایی و راحتی برای آنها به وجود می‌آورد و می‌تواند خیلی آسان با هر یک از تاپ‌های مورد علاقه‌شان هماهنگ شود.

لباس‌های پری دریایی و پرنسسی

این لباس‌ها برای جشن تولد یا مناسبت‌های رسمی عالی هستند و هر دختری دوست دارد با یکی از این لباس‌ها احساس یک شاهزاده خانم را داشته باشد اما بد نیست به این نکته هم توجه کنید که این لباس‌ فقط برای مهمانی‌ها نیست وقتی دخترتان به آنها خیلی علاقه‌مند است چرا پوشیدن آنها را به مناسبت‌های خاص محدود کنید؟

استایل کودکانه

واقعا گاهی نیازی نیست بهترین لباس‌های دخترتان را برای مهمانی نگه دارید. او در حال رشد است، این لباس‌ها به زودی کوچک خواهند شد و او هم آنها را هم خیلی دوست دارد پس بد نیست گاهی اجازه دهید دخترتان لباس‌های مورد علاقه‌اش را حتی موقع بازی بپوشد. آنها هم مثل شما دوست دارند گاهی شیک‌ترین و بهترین لباس‌شان را بپوشند پس سخت نگیرید و یادتان باشد که این شادی آنهاست که مهم است.

شلوار پیش‌بندی مناسب هرجا و همیشه

شلوار پیش‌بندی لباس‌های راحتی و مناسب برای هر موقعیتی هستند. مخصوصا وقتی از جنس جین باشند که با رنگ‌های روشن تضاد ندارند.

استایل کودکانه

به طور کلی شلوار جین یک انتخاب خوب برای دختربچه‌هاست می‌توانند آن را با تاپ و یا هربلوزی که دوست دارند بپوشند و احساس راحتی هم داشته باشند.

هودی لباس‌ اصلی کمد لباس

یک هودی خوش‌رنگ و طرحدار دخترانه می‌تواند یکی از لباس‌های اصلی کمد لباس دخترتان باشد.

استایل کودکانه

می‌توانید این هودی را با دامن چهارخانه ست کنید یا با دامن و شلوار جین تنش کنید. در هر صورت دخترتان ظاهر جذاب و بانمکی پیدا خواهد کرد.

لباس های بلند برای مادران کوچک

لباس‌های بلند برای دخترانی که دوست دارند لباس‌های مادرشان را بپوشند و زنانگی خودشان را نشان بدهند یکی از انتخاب‌های عالی هستند.

استایل کودکانه

قد آنها با این لباس‌ها بلندتر می‌شود و احساس خوبی خواهند داشت.

صندل رنگی، بهترین انتخاب

صندل‌های رنگی برای دختران یک انتخاب عالیست.

استایل کودکانه

خیلی از دختربچه‌ها با این صندل‌ها همراه با هدبند و اکسسوری‌های رنگی دیگر حتی یک کیف کوچک یا عینک آفتابی احساس شادی زیادی خواهند داشت.

احترام به انتخاب

شما سعی می کنید بفهمید دخترتان چه لباسی دوست دارد؟ آیا او در مورد انتخاب‌های لباس‌هایش خجالتی رفتار کرده و یا گاهی انتخاب‌های شما را رد می‌کند؟

استایل کودکانه

با او بنشینید و از او بپرسید که چه می‌خواهد یا چه لباسی دوست دارد، وقتی در حال تماشای کارتون است یا کتاب‌هایش را ورق می‌زند می‌توانید از او درباره لباس شخصیت‌ها سئوال کنید تا هم شما متوجه سلیقه‌اش شوید و هم او یاد بگیرد که در انتخاب لباس‌هایش سهیم باشد.

اکسسوری عشق دختر بچه ها

اکسسوری ها می‌توانند لباس ساده دخترتان را رنگی و سرزنده کنند. باور کنید هیچ چیز دخترها  را بیشتر از داشتن گزینه‌های متعدد استایل خوشحال نمی‌کند.

استایل کودکانه

بنابراین یک کش موی زیبا و یا سنجاق سرهای جذاب هم ظاهر دخترتان را بهتر می‌کند هم خوشحال‌ترش می‌کند. مینی اسکارف، کلاه‌های جذاب و هدبند حتی ساعت و عینک آفتابی از دیگر لوازم جانبی است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استایل کودکانه

نمی‌شود از این واقعیت دوری کرد که بچه‌ها لباس‌های‌شان را کثیف می‌کنند. بنابراین خیلی به آنها سخت نگیرید. چند نکته مراقبتی و بهداشتی مهم را به آنها بیاموزید تا از لباس‌هایشان مواظبت کنند اما بعد رهایشان کنید و اجازه دهید با لباس‌های مورد علاقه‌شان احساس راحتی، آرامش و شادی داشته باشند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :