شایسته عسگریان در
0

استایل سفر تابستانی

استایل سفر تابستانی

تابستان از فصل‌هاییست که در آن میتوان لباس‌های متنوع و زیبایی پوشید. در استایل تابستانی از رنگ‌های روشن و پارچه‌های سبک استفاده می‌شود که قدم زدن و سفر کردن را آسان‌تر می‌کند. اگر به فکر سفر هستید، این متن در انتخاب استایل تابستانی مناسب کمکتان می‌کند. نکاتی که قرار است ذکر کنیم، هیچوقت از مد نمی‌افتند پس نگران قدیمی شدن استایل تابستانی‌تان نباشید و با خیال راحت سفر کنید.

مطالب مرتبط:

۱- تابستان چه رنگ‌هایی بپوشم؟ (پالت رنگی تابستان)

۲- پارچه‌های خنک و سبک تابستانی را بشناسید

۳- طراحی ناخن، مدل‌های جذاب تابستانی

 

استایل تابستانی و رنگ‌های روشن

 

رنگ‌های روشن از رنگ‌های تیره برای تابستان بهتر هستند چون نه تنها خنک‌ترند بلکه حس سرزندگی و شادابی تابستان را القا می‌کنند. البته می‌توانید از رنگ‌های تیره‌ای مثل بنفش و یا آبی تیره هم استفاده کنید اما دیگر نمی‌توان اسمش را استایل تابستانی گذاشت چون هویت اصلی این استایل، رنگ‌های روشنش است.

 

آرایش ملایم و استایل تابستانی

هیچ چیزی بدتر از داشتن آرایش غلیظ در یک روز گرم تابستان نیست؛ پس اگر قصد سفر دارید بهتر است همیشه آرایشتان ملایم باشد. از خط چشم سیاه و کلفت، سایه‌های تیره، فاندیشن سنگین و رژ لب‌های تیره دوری کنید. در عوض از سایه چشم طبیعی، ضد آفتاب‌های کرم پودری و بالم لب رنگی استفاده کنید.

 

کیف دستی با رنگ قهوه‌ای خنثی

اگر می‌خواهید تنها یک کیف دستی بخرید، بهتر است رنگ آن قهوه‌ای خنثی باشد. کیفی بگیرید که زیاد ظریف نباشد تا زود خراب نشود و بتوانید در سفرهای تابستانی بعدی نیز از آن استفاده کنید.

 

عینک دودی خلبانی را فراموش نکنید

این عینک‌ها هیجوقت از مد نیفتاده و نمی‌افتند و هم برای آقایان و هم خانم‌ها مناسب هستند. عینک‌های خلبانی آبی می‌توانند به شما ظاهر خاصی ببخشند.

 

حتما یک پیراهن راه‌راه داشته باشید

یک پیراهن راه‌راه یا طرح‌دار می‌تواند استایلتان را تابستانی‌تر و کلاسیک کند. سعی کنید پیراهن راه‌راهی که میگیرید یقه‌ای قایقی و آستینی سه‌ربع داشته باشد. این پیراهن را می‌توانید با هرچیزی از شلوارک و جین گرفته تا دامن ست کنید.

 

استایل تابستانی و اکسسوری

برای تابستان دنبال دستبندها و گردنبندهایی به رنگ آبی، طلایی، فیروزه‌ای، صورتی، قهوه‌ای، سبز بروید. می‌توانید از دستبندهای دوستی طرحدار که این روزها بسیار پرطرفدارند نیز استفاده کنید. یکی از تکنیک‌های داشتن استایل تابستانی، پوشیدن چندین دستبند شلوغ و در عین حال گردنبند و گوشواره‌ای ساده است. گوشواره‌های میخی می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند.

 

بستن موها در  سفر تابستانی

در هنگام سفر تابستانی قرار است مدام زیر آفتاب باشید پس بستن موهایتان را فراموش نکنید. حتما یا موهایتان را ببافید و یا آن را گوجه‌ای ببندید. برای موهای کوتاه‌تر می‌توان از دم اسبی هم استفاده کرد. به هیچ عنوان در تابستان از تافت و ژل استفاده نکنید چون زیر آفتاب هم گرمتان می‌شود و هم موهایتان آسیب خواهند دید. راهنمای بستن مو زیر روسری در تابستان را ببینید.

 

کلاه را فراموش نکنید!

 

هرکسی در تابستان باید همراه خود کلاه داشته باشد. اگر کلاهی ندارید حتما تا به حال کلاهی پیدا نکرده‌اید که به سلیقه‌تان بخورد. کلاه نه تنها باعث تابستانی‌تر شدن استایلتان می‌شود بلکه از صورتتان در برابر اشعات مضر خورشید محافظت می‌کند. کلاه‌های کابویی و یا حصیری بهترین نوع از کلاه‌های تابستانی هستند و به هر شکل صورتی می‎‌آیند.

 

کفش کتانی سفید بخرید

کفش کتانی برای سفر کردن بسیار مناسب است. یک جفت کتانی سفید را میتوانید با هرچیزی از جین گرفته تا پیراهن ساحلی ست کنید. این کفش‌ها هم راحت و هم جذاب هستند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :