پردیس بختیاری در
0

طراحی ناخن، مدل‌های جذاب تابستانی

طراحی ناخن، مدل‌های جذاب تابستانی

تابستان فصلی است که دستتان در انتخاب بازتر است. شاید زدن لاکی به رنگ های نئون یا کشیدن طرح هایی چون آناناس، موز و هندوانه برای فصلی چون پاییز و زمستان سخت باشد اما تابستان فصل تنوع، خلاقیت و رنگ های شاد و روشن است، از این رو شما می توانید طرح های مختلف ناخن را روی دست هایتان امتحان کنید و جذاب تر از همیشه بدرخشید. در این مطلب مدلهای ناخنی را که تابستان امسال مد شده اند، برایتان آورده ایم.

رنگ لاک های تابستانی

تابستان امسال فصل رنگ های روشن، گرم و استوایی است. بنابراین دور رنگ های خنثی را خط بکشید و به رنگ هایی چون سبز، قرمز، زرد و آبی فکر کنید. با آمدن تابستان شما نیز باید قوانین قدیمی را دور بریزید و از خودتان خلاقیت نشان دهید. حتی اگر نتوانستید رنگ مورد علاقه تان را پیدا کنید، می توانید به جای یک رنگ، هر انگشت تان را یک رنگ لاک بزنید و لذت اش را ببرید.

طرح های چند رنگ

نه تنها رنگ لاکتان باید متفاوت و خلاقانه باشد، بلکه شما باید در طرح هایی که به ناخن هایتان می دهید هم خلاقیت به خرج دهید. مثلا می توانید چند رنگ لاک را بردارید و ناخن هایتان را به شکل رنگین کمانی طراحی کنید. یا حتی چند تا از ناخن هایتان را اکلیلی یا خال خالی کنید. هیچ محدودیتی برای طرح هایی که روی ناخن هایتان می کشید، وجود ندارد. بنابراین در انتخاب طرحی که دوست دارید، آزادانه عمل کنید.

طرح ساده ناخن

یکی از طرح هایی که هیچگاه از مد نمی افتد، طرح ساده است. اما این که چه رنگ لاکی را برای این طرح انتخاب کنید اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید روی مد باشید، رنگ گلبهی یکی از رنگ هایی است که تابستان امسال ترند شده است. این طرح ظریف، زنانه و به گونه ای است که با هر رنگ لباسی به سادگی ست می شود.

مدل مستطیلی ناخن

طرح مستطیلی ناخن که به طرح بالرینی نیز شهرت دارد، یکی دیگر از ترندهای تابستان امسال است. بنابراین اگر ناخن های بلندی دارید، می توانید آنها را به این مدل ناخن سوهان بکشید. خوبی این مدل ناخن این است که شما فضای کافی برای طراحی روی ناخن هایتان دارید.

ناخن های گرد کوتاه

اگر دوست ندارید که گوشه های ناخن هایتان را تیز و زاویه دار باشد، می توانید همان مدل کلاسیک یعنی ناخن های گرد را انتخاب کنید. از آنجا که این مدل ناخن طرح خاصی ندارد، شما باید به کمک لاک به آن جذابیت دهید. این مدل ناخن برای خانم هایی که سبکی کلاسیک را می پسندند، مناسب است.

ناخن بادامی شکل

ناخن های بادامی شکل، به این دلیل که شبیه به بادام هستند، به این نام نامگذاری شده اند. این طرح ناخن برای خانم هایی که ناخن های محکمی دارند، مناسب است. البته بهتر است که از زدن لاکی ساده و تک رنگ خودداری کنید. هر چه بیشتر به طرح روی ناخنتان خلاقیت دهید بهتر است. سعی کنید از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید تا ناخن هایتان بیشتر به چشم آیند.

اکلیلی

اکلیل یکی از ترندهای امسال است. البته برخلاف همیشه، آن را نه روی آرایش صورت، بلکه روی ناخن ها می بینید. اگر به مدل لاک هایی که تابستان امسال مد شده اند نگاهی بیاندازید، خواهید دید که معمولا یک یا دو تا از ناخن های دست را اکلیلی می کنند. اگر شما هم لاک ساده ای به ناخن هایتان زده اید، خیلی ساده می توانید لاک اکلیلی را بردارید و به یکی یا دوتا از ناخن هایتان بزنید و جذاب تر از همیشه بدرخشید.

ژلیش

لاک‌های موقت که به نام ژلیش معروف شده‌اند، در واقع همان لاک کلاسیک هستند که با ژل اکریلیک مخلوط شده است. این نوع لاک بعد از گذاشته شدن روی ناخن باید با اشعه UV خشک شود. لاک‌های موقت مانند لاک‌های کلاسیک مایع هستند، با این تفاوت که براق‌ترند و به سادگی و به کمک استون پاک نمی‌شوند. دوام این نوع لاک‌ها حداقل ۱۸ روز است. اگر به سالن های زیبایی بروید، قبل از زدن لاک حتما از شما می پرسند: لاک معمولی می خواهید یا ژلیش؟ اگر دوست دارید که ناخن هایتان دوام بیشتری داشته باشد، می توانید ژلیش که مد تابستان امسال شده است را انتخاب کنید.

لاک نئون

همانطور که می دانید تابستان فصل رنگ های جیغ است. به همین دلیل است که رنگ های نئون هر سال تابستان مورد توجه قرار می گیرند که تابستان امسال نیز از آن مستثنی نیست. البته بهتر است که در انتخاب رنگ آن دقت کنید زیرا هر رنگی به تن پوست شما نمی خورد. رنگ های روشن مانند سبز، آبی یا زرد فسفری برای افرادی که پوست تیره ای دارند، مناسب است. اما اگر تن پوست تان روشن تر است، رنگ هایی مثل صورتی و بنفش به شما بیشتر می آید.

طرح های تابستانی

همانطور که گفتیم، تابستان فصل طرح های خلاقانه است. از این رو شما می توانید طرح های مختلفی را امتحان کنید. یکی از طرح هایی که تابستان امسال مد شده، طرح میوه هاست. از آناناس و موز گرفته تا هندوانه و گیلاس، شما می توانید ناخن هایتان هم تابستانی کنید. رنگ سفید و قرمز یکی از ترکیب رنگی های جذاب برای این فصل می باشد.

رنگ های پاستلی

آیا کسی هست که از رنگ های پاستلی خوشش نیاید؟ این رنگ ها ما را به یاد بستنی و گل های تابستانه می اندازند. شما نیز می توانید این رنگ ها را روی ناخن هایتان بزنید و از جذابیتی که به ظاهرتان می دهد، لذت ببرید. اگر انتخاب بین رنگ های پاستلی برایتان سخت است، می توانید مانند طرح زیر، هر ناخن را به یک رنگ کنید. البته یادتان باشد که رنگ پایه ناخن هایتان را خنثی انتخاب کنید، در غیر این صورت شلوغی بیش از حد آن توی ذوق می زند.

فرنچ رنگی

فرنچ یکی از مدل هایی است که همیشه طرفداران زیادی دارد. برای این که به این مدل کلاسیک ناخن کمی تنوع دهید، بهتر است که به جای رنگ سفید، از رنگ های دیگر کمک بگیرید. این مدل ناخن که در دهه های ۷۰ و ۹۰ طرفداران زیادی داشته، در تابستان امسال با تنوع رنگی خود، بار دیگر تبدیل به ترند شده است.

طرح گلدار

یکی از طرح های زنانه ناخن، طرح گل است که برای فصلی چون تابستان بسیار مناسب می باشد. آیا خانمی هست که از این طرح ظریف و زیبا خوشش نیاید؟ برای این که طرح های گلتان بیشتر توی چشم باشد، زمینه را به رنگ روشن و رنگ گل ها را تیره انتخاب کنید. حتی می توانید این طرح را تنها روی یک یا دوتا از ناخن هایتان بکشید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :