ساناز شمس در
0

بوتیک و مزون های لوکس تهران کجا هستند؟

بوتیک و مزون های لوکس تهران کجا هستند؟

بسیاری از ما خانم‌ها و آقایان برای خرید لباس مجلسی، مانتو و انواع لباس شب به سراغ مزون و بوتیک های لوکس می‌رویم. بوتیک و مزون های لوکس تهران کجا هستند؟ در این مقاله قصد داریم شما را با با بهترین های لوکس تهران آشنا کنیم. 

 

بوتیک و مزون های لوکس تهران کجا هستند

چگونه یک مزون لوکس در تهران راه اندازی کنیم؟

راه اندازی یک مزون موفق شاید آرزو بسیای از طراحان لباس و دانشجویان بانوانی باشد که این روزها در دانشگاه و مراکز علمی در رشته های مختلف مد و لباس تحصیل می‌کنند.

راه اندازی یک مزون لباس مجلسی یا مزون مانتو کار چندان راحتی نیست؛ از آن مهمتر دسترسی مشتریان و آشنا شدن آن با مزون شما کار ساده‌ای نیست. این آشنایی تنها از طریق شبکه های اجتماعی نیز کافی نیست. برای راه اندازی یک مزون موفق باید به مجموعه‌ای از نکات توجه داشته باشید.

۱- طرح کسب و کار خود را بنویسید

راه اندازی یک مزونِ لباس مجلسی و یا مانتو دقیقا مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به برنامه ریزی و طرح و نقشه است. بنابراین قبل از اینکه به چیزی فکر کنید مشتریان خود را بشناسید، هزینه‌ها و منابع درآمدی خود را مشخص کنید و به یک طرح تجای کامل برسید.

۲- مکان مزون اهمیت دارد

قبل از اینکه بخواهید برند خود را تبلیغ کنید نیازمند یک مکان فیزیکی مناسب هستید، توجه داشته باشید که موقعیت مزون، دسترسی و فضا و دکوراسیون مزونِ شما برای مشتریان دارای اهمیت است.

۳- نیازهای مشتریان خود را بشناسید

قبل از اینکه لباس، جواهر، کیف و کفشی طراحی کنید باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید. شناخت ذائقه مشتری کمک زیادی به رونق گرفتن کسب و کار شما خواهد کرد. بنابراین چیزی تولید کنید که مشتریان عاشق آن باشند، نه چیزی که خودتان دوست دارید.

۴- بودجه تبلیغات خود را مدیریت کنید

تبلیغات و معرفی محولات به هزاران مشتری احتمالی امری هزینه بر است. اما این هزینه با وجود اینترنت به مراتب کمتر از گذشته شده است. هر چند استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیشتر از قبل شده است، اما توجه داشته باشید همه چیز اینستاگرام، تلگرام و … نیستند؛ برای حضور پرقدرت در اینترنت و استفاده از ظرفیت وب سایت های مد و لباس برنامه ریزی کنید.

 

بوتیک و مزون های لوکس تهران کجا هستند

مزون و بوتیک های لوکس تهران 

 

۱- مزون گالانت

خرید انواع لباس مجلسی از میان به روزترین کلکسیون‌های برندهای روز دنیا از جمله مواردی است که مِزون گالانت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. لباس‌های ماکسی، میدی و شب با شبک‌های مختلف در دوخت و تنوع پارچه‌ها مهم ترین وجه تمایز گالانت است.

 

۲- مزون پیفون 

برای خرید لباس عروس، لباس نامزدی و انواع لباس مجلسی مجلل نیاز به یک طراح لباس فوق العاده دارید، هر چند خرید لباس دوخته شده در بیشتر مواقع خوب است؛ اما هیچ کس مثل یک خیاط ماهر اندازه و فرم بدنی شما را نمی‌شناسد تا بهترین لباس زنانه را به شما پیشنهاد دهد. برای خرید لباس عروس به مزون پیفون مراجعه کنید.

 

۳- مِزون مه ناز

مِزون مه ناز با ۲۳ سال سابقه، در زمینه  طراحی و دوخت لباس عروس، لباس نامزدی و مجلسی به صورت حرفه‌ای  فعالیت دارد؛ در این مدت با وجود پیشرفت‌ها در زمینه متدهای دوخت همواره تلاش کرده است تا ویژگی‌های یک مِزون را حفظ کند  و همچنان بر آن اصرار دارد؛ به باور خانم فتحی یک مِزون عروس واقعی باید مرز کاری خود را با فروشگاه‌های لباس مشخص کند و هویتش را در چهارچوب یک مزون تعریف نماید، از این رو مه ناز با سال‌ها فعالیت همچنان در قالب یک مزون کلاسیک فعالیت می‌کند.

 

۴- مِزون شیرازی

خرید انواع لباس زنانه شامل مانتو عقد، مانتو مجلسی، شومیز و … از جمله محصولاتی است که در مِزون شیرازی با کیفیت بسیار بالا طراحی و دوخته می‌شود. بنابراین اگر به دنبال جدیدترین مدل های لباس زنانه هستید حتما به مزون شیرازی مراجعه کنید.

 

۵- مزون ایران زمین

مزون ایران زمین در سال ۱۳۸۷ با مشارکت خانم‌ها مهرنوش تیمورزاده و نرگس حسینیان بنیانگذاری شد و در حال حاضر به عنوان طراح پوشش اسلامی مدرن در ایران است و با تلاش‌های بی‌وقفه و حضور گسترده در نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله جشنواره مد و پوشاک اسلامی اسپانیا و جشنواره پوشاک اسلامی استانبول و کانادا و … عنوان طراح بین‌المللی معرفی شده و با شرکت در جشنواره مد و لباس فجر ایران در سال ۱۳۹۳ موفق به رتبه سوم در طراحی مانتو مجلسی شده است و اکنون از بزرگترین موسسات مد و لباس اسلامی در ایران است.

بوتیک و مزون های لوکس تهران کجا هستند

 

مطالب مرتبط:

۱- انواع پارچه شال و روسری را چگونه شناسایی کنیم؟

۲- باربارا هولانیکی طراح مد و لباس لهستانی

۳- بهترین مدل کتانی ورزشی زنانه را ببینید

وب‌گردی
    

    دیدگاه شما

    سارا هنجنی در تاریخ 27 ژانویه 2018

    واقعا این همه مزون لوکس در تهران داریم؟ اینا بعید میدونم لوکس باشند فقط ادا هستند. ببخشید چی بپوشم

    ساناز در تاریخ 12 آگوست 2018

    بعضی از ایم مزون ها جدیدا واقعا قیمت هاشون بردنند بالا
    و آدم واقعا نمیدونه که چجوری ازشون خرید بکنه
    ولی بازم از شما ممنونیم که این مزون های معروف را معرفی کردید تا ما
    بدونیم از کجاها میشه خرید داشت

    حمیده در تاریخ 12 آگوست 2018

    وای عالی بودن خیلی دنبال یه لیست از مزون ها و بوتیک های خوب میگشتم
    کار من رو راحت تر کردید

    مریم در تاریخ 09 فوریه 2021

    این مزون ها خیلی قدیمی هستند و مدل هاشون هم قدیمیه. خیلی مزون های جدید و شیکی اومدن جدیدا

    

    ارسال دیدگاه

    نام :

    پست الکترونیکی :