تحریریه چی بپوشم در
12,025

از کجا لباس عمده بخرم؟ معرفی برترین بازارهای عمده لباس فروشی در تهران

از کجا لباس عمده بخرم؟ معرفی برترین بازارهای عمده لباس فروشی در تهران

هرکسی که در عرصه پوشاک فعال باشد، به نقش حیاتی بازارهای عمده لباس در این بازار پویا واقف است. چه قصد داشته باشید موجودی مغازه فیزیکی‌تان را شارژ کنید و یا بار جدیدی برای سایت یا پیج آنلاین شاپ‌تان خریداری نمایید، بایستی بدانید برای تهیه لباس سراغ کدام بازار عمده فروش های پوشاک بروید تا بابت مبلغی که می‌پردازید، جنس باکیفیت و مشتری‌پسند تحویل بگیرید.

single_content ad banner

خرید لباس عمده در تهران

می‌پرسید «پوشاک عمده ارزان از کجا بخرم؟» ما لیستی از بهترین بازار عمده لباس ایران را برای شما آماده کرده‌ایم تا پاسخ سؤالتان را بگیرید! راهنمای خرید از بازارهای عمده لباس، شما را با بهترین بازار خرید کلی لباس در دسته‌های مختلف (از زنانه و بچگانه گرفته تا لباس مجلسی و وارداتی) آشنا خواهد کرد.

نحوه خرید از بازارهای عمده لباس

خوب است بدانید بالای 72 درصد از کل لباس‌فروشی‌ها، اجناس خود را از بازار های عمده فروشی لباس تهران تأمین می‌کنند. بنابراین طبیعی است که در پایتخت می‌توانید با هزینه معقول‌تری مغازه‌تان را شارژ کنید و به اقلام متنوع‌تر و باکیفیت‌تر دسترسی داشته باشید.

لیست بازار عمده فروش های پوشاک در تهران

خرید لباس عمده در تهران

در جستجو به دنبال بازارهای عمده لباس، گزینه‌های مراکز فروش عمده لباس در تهران به حدی متنوع هستند که انتخاب را دشوار می‌کنند. ما لیست را به برترین مکان های خرید لباس عمده در دسته‌های مختلف تقلیل داده‌ایم تا بخشی از سختی کار را برای شما آسان کنیم.

بهترین بازارهای عمده لباس در تهران، عمدتاً در مناطق زیر واقع شده‌اند:

  • بازار بزرگ تهران؛
  • بازار رضا؛
  • سرای ملی؛
  • خیابان فلسطین جنوبی؛
  • خیابان جمهوری؛
  • پاساژ کویتی‌ها؛
  • پاساژ پارسیان؛
  • و خیابان لبافی نژاد.

عمده فروشی های لباس در بازار بزرگ تهران

در بازار تهران (معروف به 15 خرداد) تقریباً هر جنسی که بخواهید پیدا می‌شود. از اجناس درجه دو و سه وطنی و چینی گرفته تا لباس‌های ترکی و تایوانی باکیفیت. برای خرید از بازارهای عمده لباس در بازار بزرگ، بایستی آشنایی با بازاری‌ها داشته باشید و بدانید سراغ کدام عمده فروشی پوشاک بازار بزرگ تهران بروید.

بازار های فروش عمده لباس زنانه

پوشاک زنانه تنوع بالایی دارد و برای تهیه اقلام هر دسته، بایستی به بازارهای مخصوص هریک مراجعه کنید. بهترین بازارهای عمده لباس زنانه عبارتند از:

  • بازارهای عمده لباس مجلسی زنانه: پاساژ حافظ؛ تقاطع ولیعصر، نوفل لوشاتو؛ پاساژ شانزه لیزه؛ عمده‌فروشی‌های خیابان فلسطین؛ کوچه برلن؛ پاساژ پالادیوم؛ بازار نازی آباد؛ مرکز خرید ونک
  • بازار عمده فروشی راحتی زنانه: بازار بزرگ؛ پاساژ پارسیان؛ بازار کویتی‌ها 1 و 3؛ پاساژ آماتیس؛ بازار رضا؛ عمده فروشی دنیز؛ پاساژهای خیابان جمهوری
  • بورس پوشاک زیر زنانه: خیابان عبدل آباد؛ پاساژ کویتی‌ها 3؛ خیابان جمهوری
  • بازار عمده فروش های پوشاک رسمی و مانتو: سرای پارسیان؛ چهارراه امیرکرم؛ میدان هفت تیر؛ سرای ملل؛ سرای قشم
  • شال و روسری: بازار جعفری

اگر قصد دارید سراغ بزرگترین تولیدی پوشاک زنانه با فروش آنلاین بروید می‌توانید روی تولیدی‌هایی از جمله وفاپوش (قم) و آسال (کرج) حساب کنید.

بهترین بازار عمده لباس ایران برای پوشاک مردانه

خرید لباس عمده در تهران

پوشاک مردانه نسبت به لباس زنانه، تنوع کمتری دارد و می‌توانید با مراجعه به یکی از بازارهای عمده لباس، تقریباً همه اقلامی که نیاز دارید را تهیه نمایید. مراکز زیر، بهترین بازار های فروش عمده مردانه هستند.

  • پاساژ کویتی‌ها؛
  • بازار آهنگران (پانزده خرداد)؛
  • باب همایون؛
  • پوشاک آریا؛
  • بازار برلن؛
  • پاساژ فردوسی؛
  • مگامال؛
  • طبقه دوم سرای ملی.

بازار های عمده فروشی پوشاک بچگانه

عجیب است که قیمت لباس بچگانه حتی در بازارهای عمده لباس نیز بالاتر از پوشاک بزرگسالان تمام می‌شود. با این حال، می‌توانید از منابع زیر با قیمت نسبتاً معقول و کیفیت مناسب نسبت به تهیه لباس بچگانه اقدام کنید.

  • گوچانا (خیابان جمهوری اسلامی)؛
  • ماریا مد (بازار بزرگ، بازار مسگرها)؛
  • تولیدی و پخش ان بی سی سی (شریعتی).

بازار های پخش عمده پوشاک وارداتی تهران

با وجود اینکه واردات پوشاک از کشورهای مختلف با ممنوعیت مواجه است، اما واسطه‌های زیادی هستند که اقدام به فروش عمده لباس‌هایی می‌کنند که به صورت قاچاقی و کیلویی از ترکیه، چین، بنگلادش و امارات وارد می‌شوند. اگر قصد داشته باشید لباس وارداتی برای بوتیک‌تان خریداری کنید می‌توانید سراغ پاساژ آریانا (میدان جمهوری) بروید.

طراحی سایت فروشگاه لباس، کلید انفجار فروش در بوتیک شما!

هزینه خرید بار از بازارهای عمده لباس، تنها بخش اول داستان است. گردش مالی فروشگاه شما به درآمد و شارژ موجودی منحصر نمی‌شود؛ بلکه بایستی مبالغی هم برای اجاره، قبض برق، آب و… بپردازید. تمام این هزینه‎‌ها باعث می‎‌شوند در نهایت سود رضایتبخشی باقی نماند. به علاوه یک فروشگاه فیزیکی نهایتاً بتواند در سطح استان به معروفیت برسد. این یعنی پتانسیل کامل بوتیک شما برای فروش محصول شکوفا نخواهد شد.

این‌ها را نگفتیم تا حالتان را بگیریم! بلکه قصد داریم پیشنهادی مطرح کنیم که برند بوتیک‌‌تان را به تمام ایران بشناساند و فرصت‌های فروش فراوانی در اختیارتان قرار بدهد تا با هزینه و زحمت خیلی کمتر، درآمدی چندبرابری داشته باشید. کنجکاو شدید؟ پیشنهاد ما، طراحی سایت فروش لباس است.

البته پست کردن چند تصویر کیوت از لباس‌های مختلف، چیزی نیست که شما را به درآمدزایی میلیونی برساند. برای موفقیت، به یک استراتژی اصولی و استاندارد نیازمندید که مشتریان را به سمت ویترین شما جذب کند و ترغیبشان کند تا روی گزینه «خرید» کلیک کنند. نگرانید که بدون دانش طراحی سایت چطور می‌توانید فروشگاه آنلاین داشته باشید؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ نجوانت هوای شما را دارد! این تیم با تکیه بر بیش از 10 سال سابقه و تخصص در عرصه طراحی سایت پرسرعت، ویترین اینترنتی شما را در فضایی مشتری‌پسند و زیبا خواهد چید که در سراسر ایران اعلام وجود کند. بازدیدکنندگان شما با مشاهده محصولات متنوع، امکانات مختلف خرید و پرداخت آسان، نمی‌توانند در مقابل وسوسه خرید لباس‌های موردعلاقه‌شان از شما مقاومت کنند!

هر عضو در تیم نجوانت، می‎‌کوشد تا به درخششی که لیاقتش را دارید، برسید. طراحان سایت، محیطی چشم‌نواز خلق خواهند کرد که هم شما و هم مشتریان عاشقش خواهید شد. نویسندگان آژانس محتوای جذاب محصولات و تبلیغات حرفه‌ای داخل سایت‎‌تان قرار خواهند داد و متخصصان سئو با بهینه سازی این فروشگاه پروپیمان، آن را به اولین نتیجه‌ای تبدیل خواهند کرد که روی نمایشگر مشتریان بالقوه‌تان نمایش داده می‌شود.

کار را که به یک تیم حرفه‌ای و کاردرست بسپارید، در هزینه و زمان‌تان صرفه جویی خواهید کرد. سایت فروشگاهی حرفه‌ای و زیبایی که در نهایت تحویل می‌گیرید هم درآمدی چندمیلیونی روانه حساب‌تان خواهد نمود.

جمع بندی

خرید از بازارهای عمده لباس برای شارژ موجودی فروشگاه، تنها اولین قدم برای به گردش انداختن کسب‌وکارتان است. برای اینکه تمام اجناسی که زحمت کشیدید و از بازار عمده فروش های پوشاک خریداری کردید برای شما آورده داشته باشد، بایستی آنها را در فروشگاهی شیک عرضه نمایید تا مشتریان وسوسه شوند که از شما خرید کنند.

خوشگلاسیون فروشگاه منحصر به مغازه فیزیکی نمی‌شود، بلکه باید به فکر انتقال بیزنس‌تان به دنیای آنلاین هم باشید. در دنیایی که همه ما عاشق خرید اینترنتی هستیم، داشتن یک سایت فروش پوشاک کلید شما برای برتری بر رقباست.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نجوانت برگ برنده شماست! هر دقیقه‌ای که تصمیم‌گیری را به تعویق بیندازید، فاصله بین شما و موفقیت را بیشتر می‌کند. ارزشش را دارد که یک تماس با تیم نجوانت بگیرید. ما که از جلسه‌مان با اعضای خوش برخورد پشتیبانی این آژانس راضی بودیم و می‌توانیم تضمین کنیم شما نیز دست خالی از جلسه بیرون نخواهید آمد!

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :