ساناز شمس در
0

۸ مدل لباس مردانه برای پاییز ۹۶

۸ مدل لباس مردانه برای پاییز ۹۶

حالا که تمام طراحان لباس مجموعه‌های پاییز و زمستان ۲۰۱۷ خود را معرفی کرده‌اند، تکلیف  لباس‌هایی که پاییز و زمستان امسال مد خواهند بود مشخص شده است. امروز چی بپوشم ۸ مدل لباس مردانه برای پاییز ۹۶ را به شما معرفی خواهد کرد.

 

ممکن است از نظر شما صحبت کردن در مورد لباس‌های پاییز  و زمستان کمی زود باشد ولی زمان به سرعت می‌گذرد و آقایان شیک پوش باید خیلی زودتر از بقیه از روندهای مد اطلاع داشته باشد. طراحان مد از یک سال قبل لباس‌های خود را طراحی کرده‌اند و شما هیچ عذر  و بهانه‌ای برای شیک پوش نبودن در فصل‌های سرد سال نخواهید داشت.

لباس‌های مخمل کبریتی

ممکن است تعجب کرده باشید ولی درست است، پارچه‌های مخمل کبریتی به دنیای مد بازگشته‌اند. دهه ۷۰ و ۹۰ میلادی منبع الهام اصلی طراحان بزرگ برای بازگرداندن لباس‌های مخمل کبریتی بوده است. آقایان معمولا از شلوارهای مخمل کبریتی در استایل خود استفاده می‌کنند. کت و شلوار مخمل کبریتی انتخاب جسورانه‌تری است و به همه توصیه نمی‌شود.

اگر جسارت امتحان کردن کت و شلوار مخمل کبریتی را ندارید به سراغ یک کت تک زرشکی دوخته شده از این پارچه بروید. بهتر است کت تک و شلوارهای مخمل را با قطعه‌های ساده‌تر و تک رنگ ترکیب کنید تا پارچه مخمل خودنمایی کند. برای الهام گرفتن می‌توانید سری به مجموعه‌های برندهای هرمس، پرادا و جورجیو آرمانی برای پاییز و زمستان امسال بزنید و طراحی‌ها را مرور کنید.

8 مدل لباس مردانه برای پاییز 96

 

 

رنگ سبز خزه‌ای و مدل لباس مردانه برای پاییز

در مورد لباس‌های فصل پاییز صحبت می‌کنیم، فصلی که به ندرت برگ سبز روی درختان خواهیم دید و طبیعت پذیرای رنگ‌های پاییزی خواهد بود. ولی طراحان هفته مد لندن و میلان و پاریس به این موضوع توجهی نداشتند و از رنگ سبز خزه‌ای در طراحی لباس‌های خود به وفور استفاده کردند. فندی و والنتیو مثال خوبی برای این مورد است.

۸ مدل لباس مردانه برای پاییز ۹۶

یقه اسکی 

مانند همیشه لباس‌های یقه اسکی جایگاه خود را در میان لباس‌های پاییزی و زمستانی حفظ کرده‌اند. یقه اسکی‌ها یکی از ترندهای کلیدی در نمایش‌های مد مردانه پاییز / زمستان ۲۰۱۷ بود. ولی طراحی این قطعه کلاسیک که همه ما در کمد لباس خود داریم چه تغییری نسبت به گذشته داشته است؟ یقه‌های این لباس‌ها بزرگتر و دراماتیک‌تر از گذشته طراحی شده‌اند. این مدل یقه اسکی‌ها می‌توانند چهره‌ای جسور و با اعتماد به نفس از شما بسازند و با کت تک و شلوار جین به خوبی ست می‌شوند.

8 مدل لباس مردانه برای پاییز 96

دوخت های تزئینی

این مورد خیلی جدید نیست و همه ما دوخت‌های لوزی شکل روی کاپشن‌ها را دیده‌ایم. برندهایی مثل رالف لورن همیشه از این طرح‌ها در لباس‌های پاییز و زمستان خود استفاده می‌کنند ولی امسال این روند شدت گرفته و برندهای بیشتری مثل کریگ گرین و ارمنگیلدو زگنا هم به این مدل دوخت و لباس علاقه مند شده‌اند.

8 مدل لباس مردانه برای پاییز 96

رنگ نارنجی

معمولا با فرارسیدن فصل پاییز و زمستان طراحان تمایل دارند رنگ‌های ملایم‌تر و سایه‌های خاکستری را در طراحی‌ها به کار ببرند. برای پاییز  و زمستان ۲۰۱۷ تا حدودی این قانون نقض شده و رنگ نارنجی به عنوان یکی از رنگ‌های اصلی در طراحی‌ها دیده می‌شود. نارنجی تیره و نارنجی درخشان دو طیفی هستند که بیشتر کاربرد خواهند داشت ولی دقت کنید که این رنگ را با مشکی ست کنید تا عجیب و غریب به نظر نرسید.

۸ مدل لباس مردانه برای پاییز ۹۶

کت‌های شش دکمه

این کت‌ها هم از دهه ۸۰ میلادی پا به نمایش‌های مد پاییز و زمستان ۲۰۱۷ گذاشته‌اند. البته دقت داشته باشید مدل‌های اورسایز این کت‌ها بیشتر توجه طراحان را به خود جلب کرده‌اند. هنگام استفاده از این مدل کت‌ها سعی کنید توجه روی مدل کت باشد و باقی لباس‌ها ساده انتخاب شوند.

۸ مدل لباس مردانه برای پاییز ۹۶

مطالب مرتبط: 

۱- مد پاییز ۹۶ برای خانم ها

۲- راهنمای داشتن یک تیپ اسپرت مردانه پاییزی

۳- جدیدترین مدل لباس پاییزی مردانه

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

آسنا در تاریخ 18 سپتامبر 2017

عالی بود مرسی مطلب مد پاییز برای خانوم ها رو نوشته بودید مردونه هم گذاشتید خیلی خوب شد



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :