chadmin در
1,085

رازهای خوشپوشی با کمترین هزینه!

رازهای خوشپوشی با کمترین هزینه!

راز خوشپوشی در ولخرجی و خرید لباس‌های گران‌قیمت یا برند نیست. شما می‌توانید با کمترین هزینه خوشپوش باشید. فقط کافیست طرز فکرتان را تغییر داده و نوآوری کنید. راز خوشپوشی شما در متن امروز است!

 

مطالب مرتبط:

چگونه خوش لباس ترین مرد دنیا باشم؟

۱۵ عادت خانم های خوشتیپ

چگونه با کمترین هزینه، شیک و خوش‌پوش باشیم؟

 

کمدتان را بشناسید!

شاید باورتان نشود اما خیلی از افراد به اندازه کافی از آیتم‌های موجود در کمدشان مطلع نیستند و از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. قبل از اینکه برای خرید لباس اقدام کنید، نگاهی مجدد به داخل کمدتان بیندازید. وقتی به طور کامل با لباس‌های کمدتان آشنا شدید، می‌توانید ایده بگیرید، آن‌ها را با هم ترکیب کنید و اولین قدم را در مسیر خوشپوشی بردارید.

خرید لباس نو

حالا که متوجه شدید چه چیزهایی در کمدتان کم دارید، می‌توانید برای خرید لباس نو اقدام کنید. هیچوقت لباس‌هایی را که درباره خرید آن‌ها دو دل هستید نخرید، چون قول می‌دهیم آن‌ها را نخواهید پوشید. سعی کنید از فروشگاه‌هایی خرید کنید که تخفیف خورده‌اند و قیمت مناسب‌تری دارند. از خریدن آیتم‌هایی که با بودجه شما سازگار نیست خودداری کنید.

خوشپوشی با اکسسوری

حتی لباس‌های قدیمی می‌توانند با انتخاب درست اکسسوری‌ها، شیک و نو به نظر برسند. لازم نیست از جواهرات گران‌قیمت و ساعت‌های برند به عنوان اکسسوری استفاده کنید. راز خوشپوشی در نوآوری است. یک گردنبند یا زنجیر استیل، گل سرهای مرواریدنشان و شیک، جوراب‌های طرح‌دار و رنگی، گوشواره‌های بزرگ و انواع کلاه می‌توانند مثال‌های خوبی از اکسسوری‌های ارزان باشند.

کمد کپسولی بسازید

ساختن کمد کپسولی یعنی دسته‌بندی کردن لباس‌های کمدتان به شکل بهینه! برای این کار باید آیتم‌های مورد علاقه‌تان را جدا کنید. برای مثال می‌توانید دو شلوار، دو مانتو،  دو عدد شال یا روسری و دو جفت کفش کنار بگذارید و آن‌ها را به شکل‌های مختلف ترکیب کنید. با این کار به ندرت استایلتان تکراری خواهد شد، چون می‌توانید به 16 روش مختلف این لباس‌ها را ترکیب کنید و همزمان خوشپوش باشید.

خوشپوشی با استایل لایه لایه

لایه لایه لباس پوشیدن یکی از ناگفته‌ترین اما موثرترین رازهای خوشپوشی است. تصور کنید یک پلیور یا بافت گشاد دارید که بعضی قسمت‌های آستینش پاره شده است. ترفند ما در استایل لایه لایه، پوشیدن یک کاردیگان یا پیراهن بلند بر روی این پلیور است. حالا تصور کنید یک هودی دارید که از طرح پشت آن خوشتان نمی‌آید. به راحتی می‌توانید روی آن پیراهنی چهارخانه و یا کت بلیزر بپوشید. حتی شاید بلوزی دارید که خوش رنگ است، اما شکمتان را بزرگ نشان می‌دهد. می‌توانید روی آن یک کت ترنچ کمربنددار بپوشید!

خوشپوشی با استایل مونوکروم

پوشیدن یک رنگ یا تن رنگی از سر تا پا باعث شیک‌تر به چشم آمدن استایلتان می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای استایل مونوکروم از رنگی خنثی مثل کرم یا سفید استفاده کنید. حتی می‌توانید شلوار جین بپوشید و همراه آن از لباس‌های تن آبی (مثل سورمه‌ای) استفاده کنید. راز خوشپوشی در نوآوری شماست!

از دوستانتان لباس قرض کنید!

اگر دوستی صمیمی دارید، می‌توانید هر از گاهی از او لباس‌هایی که کمتر استفاده می‌کند را قرض بگیرید. مثلا اگر به آیتمی نیاز دارید که استایل مورد نظرتان را کامل می‌کند و آن را در کمد دوستتان دیده‌اید، می‌توانید مودبانه از او درخواست کنید آن را به شما قرض دهد؛ البته این مورد تنها به دوست ختم نمی‌شود. شاید باورتان نشود اما حتی در کمد پدر و مادر و یا همسرتان می‌توانید آیتم‌های به‌دردبخور پیدا کنید و اگر آسیب دیده‌اند، آن‌ها را تعمیر کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :