مدیر سایت در
0

عطر جدید دیوید بکهام به نام Aqua Classic

عطر جدید دیوید بکهام به نام Aqua Classic

معمولا عطرهایی که توسط سلبریتی ها یا همان مشاهیر در عرصه های مختلف هنر و یا ورزش ارایه شده اند دارای رایحه ای متوسط بوده و تنها به واسطه شهرت این افراد است که این عطرها به فروش می رسند. و البته بسیاری از این عطرها نیز در فروش با شکست مواجه شده اند. این بار دیوید بکهام بعد از 10 سال از اولین ارایه عطر خود، محصولی جدید به نام Aqua Classic را ارایه نموده است.

نسخه قبلی Aqua Classic در سال 2013 ارایه گردید که دارای رایحه ای اسپرت بود. و در آن از عصاره مرکبات و گیاهان سبز استفاده شده بود و در مجموع یک عطر خنک به حساب می آمد.

مصاحبه کننده: اولین عطری که شما وارد بازار کردید حدود 10 سال پیش بود، آیا نگرش شما طی این ده سال تغییر کرده است؟

دیوید بکهام: به نظرم ما دائما در فرآیند تولید عطر، انتخاب اسم و نحوه ارایه آن در حال ارتقای دیدگاه های خود بوده ایم و در این مسیر Coty (یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در آمریکا) من را در این مسیر به خوبی حمایت کرد تا بتوانیم یک محصول ایده آل تولید کنیم.

عطر جدید دیوید بکهام به نام Aqua Classic

 برند بکهام در 5 سال گذشته شکل گرفته و فکر می کنید که این برند در 5 سال آینده در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت؟ چه پروژه هایی را در 5 سال آینده انجام خواهید داد؟

قبل از هر چیزی باید بگم که حرفه و شور و اشتیاق من این برند نیست. من بیش از 22 سال فوتبال بازی کردم به خاطر اینکه عاشقانه دوستش داشتم.  اما یکی از دلایل عمده ای که باعث شده من به عنوان یک بیزنس من به این کار ادامه دهم کمک به یونیسف است.

مصاحبه کننده: چه توصیه ای برای جوان ترها دارید؟

 دیوید بکهام: سخت کار کنند و هرگز تلاش شون قطع نکنند. این دقیقا همون توصیه ای بود که وقتی من جوان تر بودم به من شد! همچنین سعی کنند از کاری که انجام می دهد رضایت داشته باشند، این مساله سبب میشه که کارشون به تفریح تبدیل بشه.

مصاحبه کننده: شما و همسرتان (ویکتوریا) همواره به عنوان یک زوج موفق شناخته می شوید، لطفا کمی در مورد پروژه مشترک کاریتان صحبت کنید.

دیوید بکهام: ما همیشه در کارهامون به هم کمک می کنیم و ویکتوریا همیشه به من در کسب و کارم کمک کرده ولی وقتی که به خونه می رسیم تمام توجه مون به بچه ها و تربیت اوناست.

مصاحبه کننده: اگر فوتبالیست نبودید چه کاری انجام می دادید؟

دیوید بکهام: وقتی که بچه بودم نمیتونستم هرگز فکر کاری جز فوتبال رو بکنم برای همین شبانه روز تلاش می کردم که به اهدافم نزدیک و نزدیک تر بشم. و می دونستم فوتبال همان چیزی است که من دوست دارم. و البته من خیلی خوش شانس بودم که تونستم سال های زیاد، کاری انجام بدم که عاشقش بودم.

عطر جدید دیوید بکهام به نام Aqua Classic

مصاحبه کننده: چه چیزایی یا بهتره بپرسم چه موادی رو در عطر دوست داری؟

دیوید بکهام: من رایحه های تازه و خنک را دوست دارم. برای همین در Aqua Classic از رایحه لیمو و سایر نت هایی که در آن از جنب و جوش، حرکت و خنکی است استفاده کردیم.

مطالب مرتبط:

1- راه های ماندگاری بوی عطر کدام است؟

2- روبرتو کاوالی طراح خلاق ایتالیایی

3- تاریخچه برند کلوین کلاین در یک نگاه



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :