پردیس بختیاری در
0

داغ‌ترین اخبار دنیای مد و فشن در جهان

داغ‌ترین اخبار دنیای مد و فشن در جهان

هر هفته در دنیای مد و فشن خبرهای داغ تیتر مجلات و روزنامه ها می شود. از رونمایی از جدیدترین کلکسیون ستاره ها گرفته تا هفته های مد و فشن… اگر می خواهید با داغ ترین خبرهای صنعت مد و فشن جهانی آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ویل اسمیت برند لباس ورزشی خود را روانه بازار کرد

ویل اسمیت، لاین لباس های خود را روانه بازار کرد. او برای طراحی این کلکسیون از سریال کمدی تلویزیونی «The Fresh Prince of Bel-Air» الهام گرفت. این کلکسیون که به تعداد محدودی تولید شده شامل تی شرت و لباس ورزشی می باشد. یکی از جذابیت های آن دو رو بودن لباس ها است. از آنجا که طرح های آن تفاوت زیادی با هم دارند، گزینه خوب برای افرادی است که می خواهند با یک تیر دو نشان بزنند. ویل اسمیت در فشن شو لباس هایش گفت: «من نمی دانم که چرا تا به حال به فکر تولید لاین لباس خودم نیفتادم اما هنوز هم دیر نیست. من واقعا این بیزنس را دوست دارم.» این کلکسیون در حال حاضر به صورت آنلاین برای مشتریان عرضه شده است.

کمدین معروف ناگهان روی کت واک پرید

اتفاق جالبی در فشن شو فرانسوی شنل اتفاق افتاد. در این ماجرا کمدین فرانسوی با نام «Marie S’Infiltre» زمانی که مدل ها روی دفیله راه می رفتند، ناگهان از روی صندلی اش بلند شد، به روی دفیله پرید و در کنار مدل ها راه رفت. سوپرمدل معروف، جی جی حدید، با دیدن این صحنه به سمت او رفت و او را به سمت در خروج هدایت کرد. خود مری در مورد این کارش گفت: «فشن شوها خیلی جدی برگزار می شوند، ما در مورد لباس ها دور هم جمع شده ایم و این اتفاق خوشایندی است، پس باید کمدی را چاشنی آن کرد. مردم باید در فشن شوها شاد باشند.» البته این اولین باری نیست که مری دست به این اقدام ناگهانی می زند. او چنین کاری را در فشن شوهای دیگر نیز انجام داده بود. عوامل برگزار کننده این فشن شو ادعا کردند که از این کار هیچ اطلاعی نداشتند و مری به صورت ناگهانی این کار را انجام داده است.

هلن میرن پابرهنه در فشن شو لورئال حاضر شد

هلن میرن، بازیگر انگلیسی، پابرهنه روی دفیله فشن شو لورئال پاریس قدم گذاشت. ستاره های دیگری چون اوا لونگوریا، نائومی کمبل و اندی مک داول نیز در این شو حضور داشتند اما تنها هلن میرن بود که پابرهنه روی کت واک آمد. او در این مورد گفت: «لباسی که من به تن داشتم بسیار سنگین، بلند و پفی بود و من می ترسیدم که موقع راه رفتن زمین بخورم، از این رو ترجیح دادم که کفش هایم را دربیاورم. این شو شبیه یک تئاتر است و من هم عاشق روی صحنه بودن.»

برند «Forever 21» اعلام ورشکستگی کرد!

برند «Forever 21» ۱۷۸ فروشگاه خود را در سراسر جهان تعطیل و اعلام ورشکستگی کرد. البته او تمام فروشگاههای خود را نبست. «ما اعلام ورشکستگی کردیم اما این بدین معنی نیست که ما دور این بیزنس را خط می کشیم. بلکه برعکس، این کار ما یک اقدام آگاهانه و منطقی برای قدم هایی بزرگ تر در آینده است. ما اطمینان داریم که این کار موفقیت بیزنس ما را در دراز مدت تضمین می کند. زمانی که ما دوباره جان بگیریم، برندمان را قوی تر از قبل در اختیار مردم قرار می دهیم. ما سعی می کنیم به زودی چیزی را در اختیار شما قرار دهیم که از ما انتظار دارید.»

کایلی جنر همکاری خود را با بالمین آغاز کرد

کایلی جنر اخیرا به عنوان مدیر هنری در بخش لوازم آرایش بالمین آغاز به کار کرد. در این همکاری، آنها کلکسیونی از لوازم آرایش شامل رژ لب، سایه چشم و چندین مدل اکسسوری را تولید کردند. کایلی در این باره می گوید: «ما می خواهیم کلکسیونی منحصر بفرد را روانه بازار کنیم. ما محصولات مان را از Look 26، جامپ سویتی که من در مراسم ۶۱ مین گرمی اواردز به تن کردم، الهام گرفتیم.» در فشن شو رونمایی از این محصولات در پاریس، کایلی جنر به دلیل بیماری نتوانست حضور یابد.

جنیفر لوپز ۲۵ امین عطر خود را روانه بازار کرد

جنیفر لوپز عطری جدید را با نام «Promise»، به معنای قول، روانه بازار کرد. این عطر بیست و پنجمین عطری است که جنیفر از سال ۲۰۰۲ تا به حال تولید کرده که شامل اسانس های یاسمین، عسل و توت می باشد. او در این باره می گوید: «ورن بافت به من حرف قشنگی زد، او گفت که یک برند، یک قول است. من هم با این عطر جدیدم، به مردم این قول را می دهم که محصولی باکیفیت خواهند داشت، چیزی که زندگی آنها را زیر و رو کند، چیزی که به آنها احساس خاص بودن دهد و آنها را زیباتر کند.» این عطر در حال حاضر به صورت آنلاین به فروش می رسد و از ۲۸ سپتامبر در فروشگاهها به صورت حضوری قابل خرید است.

 

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :