شایسته عسگریان در
0

انواع کفش مردانه ترند ۲۰۲۰

انواع کفش مردانه ترند ۲۰۲۰

سال‌هاست که دیگر طراحان مد، تنها به آیتم‌های استایل زنانه توجه نمی‌کنند و استایل و آیتم‌های پوشش مردانه نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و درنتیجه از تنوع زیادی برخوردار شده‌اند؛ بنابراین آیتم‌هایی از پوشش مردانه هم در آغاز هر سال جدید ترند شده و افراد زیادی به فکر خرید آن میفتند. ما در این مطلب، کفش‌های مردانه ترند ۲۰۲۰ را به شما معرفی می‌کنیم.

مطالب مرتبط:

بوت مردانه را چگونه با شلوار جین ست کنیم؟

آشنایی با بوت مردانه

اصول پوشیدن بوت مردانه

استایل مناسب با بوت‌های زمستانی مردانه

بوت چرمی

البته کفش چرم هیچگاه کاملا از مد نمیفتد؛ به‌خصوص بوت چرم. بوت چرم، کفشی استایلیش بوده و پاها را نیز در فصل زمستان، بسیار گرم نگاه می‌دارد. بوت چرم، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد. چرم، نه‌تنها دوام کفش را افزایش می‌دهد، بلکه براق، درخشان و جذاب نیز هست و برای هر استایلی مناسب است. البته بهتر است که برای حفظ طبیعت از چرم مصنوعی استفاده شود.

اسنیکرزهای مینیمال

ما در گذشته، اسنیکرزهای زیادی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف دیده‌ایم؛ اما با آغاز دهه جدید، استایل اسنیکرز یک قدم به عقب رفته و حالت مینیمال پیدا کرده است و بیشتر در رنگ‌های خنثی مثل سیاه و سفید تولید می‌شوند. این نوع کفش‌ها تمیز به‌نظر می‌رسند، متنوع هستند و بخاطر رنگشان تقریبا با هر لباسی ست می‌شوند؛ بنابراین طرفدارهای زیادی دارند. می‌توان از این اسنیکرزها در پوشش کژوآل استفاده کرد یا با پوشیدن لباس سرتاپا مشکی، پوششی مناسب مراسم نیمه‌رسمی داشت.

بوت چلسی

بوت چلسی علاوه بر شیک بودن، بسیار راحت نیز بوده و به‌راحتی نیز از پا درآورده و پوشیده می‌شوند، چون نه زیپ دارند و نه بند و درعوض، پا بسیار روان و راحت داخل آن‌ها می‌شود؛ بدین صورت که موقع پا کردن، کمی جا باز کرده و پس از پوشیدن، دوباره کیپ پا می‌شوند. بوت چلسی برای پوشش کژوآل و حتی برای پوشیدن در اداره و محل کار مناسب است.

اسنیکرز کلاسیک

اسنیکرزهای کلاسیک هیچگاه از مد نمیفتند؛ مثل کانورس‌های دهه ۸۰میلادی که احتمالا همه شما یک نمونه از آن را در جاکفشیتان دارید؛ پس وقت آن رسیده که کفشتان را دوباره از جاکفشی دربیاورید. این نوع اسنیکرزها به شما استایلی کلاسیک و درعین حال کژوآل و اسپرت می‌دهند. اگر سنتان پایین است، می‌توانید نمونه‌های کلاسیک برندهایی مثل نایکی و ونس نیز بپوشید. این نوع کفش‌ها برای مواقع ورزش، رفتن به باشگاه و… بسیار مناسب است؛ البته پوشیدن اسنیکرز کلاسیک و شلوار جین نیز بسیار برای قدم زدن و گشت‌وگذار مناسب است؛ به‌خصوص اگر با تیشرت پوشیده شود.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :