شایسته عسگریان در
0

لباس‌های عجیب‌وغریب بازیگران ایرانی در جشنواره‌ها

لباس‌های عجیب‌وغریب بازیگران ایرانی در جشنواره‌ها

سال‌هاست که در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی و… فرش قرمز جشنواره‌های فیلم، تبدیل به محلی برای نمایش لباس‌ها و استایل‌ها ی مختلف بازیگران، خواننده‌ها و سایر سلبریتی‌های ایرانی شده است. در این میان، سلایق متفاوت است؛ چه سلیقه سلبریتی‌ها و چه سلیقه مردمی که این جشنواره‌ها را دنبال می‌کنند و در این میان، حرف‌وحدیث‌های زیادی نیز به‌وجود می‌آید. برخی فکر می‌کنند که نیازی به اینهمه تجملات و به قول معروف شوآف نیست و برخی دیگر می‌گویند که سلبریتی‌های ایرانی باید دقت بیشتری در انتخاب لباس‌های خود انجام بدهند؛ به‌خصوص در مجامع بین‌المللی. ازطرفی بحث کپی‌برداری از لباس‌های هالیوودی نیز در این میان داغ است.

در این مطلب، تعدادی از عجیب‌ترین لباس‌های سلبریتی‌ها را در جشنواره‌های ایرانی و خارجی را می‌بینید.

مطالب مرتبط:

بررسی استایل سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم فجر ۳۸

تیپ شهاب حسینی

بهاره افشاری طراح لباس و بازیگر

شیک پوشی به سبک طناز طباطبایی

تیپ سام درخشانی

نوید محمدزاده

گویا موید محمدزاده، سردمدار استایل‌های عجیب‌وغریب است؛ البته مدتی است که دیگر از این نوع استایل‌های او خبری نیست. باید دید که آیا محمدزاده، این نوع لباس پوشیدن را کلا کنار گذاشته یا باز هم سورپرایز جدیدی برای ما در آینده دارد.

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی را معمولا با لباس‌های زیبا و خوش استایل می‌بینیم، اما این بار گویا از دستش دررفته است. البته به‌نظر می‌رسد که جدیدا کرمعلی از استایلیست‌های شخصی یا استایلیست‌های برند خاصی استفاده می‌کند.

اندیشه فولادوند

فولادوند را می‌توان یک‌تنه، سردمدار لباس‌ها، استایل‌ها، رفتارها و البته اشعار عجیب‌وغریب دانست.

نیکی کریمی

 

هنوز هم کسی نمی‌داند که چرا نیکی کریمی همیشه خوش استایل، اینبار با لباسی بدون آستین ظاهر شده؛ به‌طوری که در نگاه اول انگار دست ندارد.

مینا وحید

گویا مینا وحید قصد داشته استایلش را از آنجلینا جولی کپی‌برداری کند، اما چندان موفق نشده و به‌هیچ عنوان نظرات مثبتی دریافت نکرده است.

سحر دولتشاهی

باوجود اینکه سلبریتی‌های زن متعددی ازجمله ترانه علیدوستی و لیلا حاتمی با انتخاب لباس‌های زیبا و مناسب، آبروی فشن ایران را حفظ کرده‌اند، سحر دولتشاهی انتخاب چندان مناسبی نداشت. لباس مذکور به‌هیچ عنوان با اندام او تناسب ندارد و اصول زیبایی‌شناختی نیز در آن به‌خوبی رعایت نشده است.

روزبه حصاری

درحالیکه بسیاری از بازیگران و سلبریتی‌های پیشکسوت، لباس‌های معقولی به‌تن می‌کنند، به‌نظر می‌رسد که بازیگران تازه‌کار سینما سعی می‌کنند با استایل‌های خاص، بیشتر به‌چشم بیایند.

روشنک گرامی

گویا روشنک گرامی علاقه زیادی به استایل‌های و ژست‌های هالیوودی دارد، اما به این مسئله فکر نکرده که اینجا ۱۸۰درجه با هالیوود تفاوت دارد و لباس‌ها و ژست‌های به قول معروف، آنور آبی، چندان مناسب فرهنگ ما نیستند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :