شایسته عسگریان در
0

بررسی استایل سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم فجر ۳۸

بررسی استایل سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم فجر ۳۸

سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر هم به پایان رسید و برندگان جشنواره مشخص شدند؛ اما سوژه‌هایی که توجه ما را به خود جلب کردند، استایل و لباس‌های سلبریتی‌ها در روزهای مختلف جشنواره و در نشست‌های خبری و همینطور در اختتامیه جشنواره بود. در این مطلب، استایل تعدادی از این سلبریتی‌ها را بررسی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

با یارا شهیدی مدل معروف ایرانی بیشتر آشنا شوید

خوش تیپ ترین خوانندگان ایرانی در سال ۱۳۹۷ را بشناسید

بررسی استایل مهتاب کرامتی، بازیگر معروف سینمای ایران

بیوگرافی و سبک لباس پوشیدن لیندا کیانی

پانته‌آ بهرام

لباس پانته‌آ بهرام، همونطور که خودش گفت، لباس سنتی و دستودور زنان ترکمن بود؛ هم مانتو و هم کلاه که البته توی نشست خبری بهش گفتن که شال سرش کنه. حاشیه دوزی کلاه و مانتو و آستین کاملا باهم ست بود و انتخاب بلوز یا جامپر مشکی یقه اسکی مخمل زیر مانتو باتوجه به روسری نداشتن بهرامی، هوشمندانه بود.

مه‌لقا باقری

ترکیب زرد و طوسی، همیشه عالی و شیک از آب درمیاد و گویا مه‌لقا باقری این نکته رو خوب می‌دونه. مانتوی چهارخونه زرد و طوسی، دامن و شال طوسی و بوت ساق بلند و بنددار زرد، ترکیب فوق‌العاده‌ای رو برای استایل باقری ساخته که اتفاقا به‌نوعی با رنگ پوستش هم همخونی داره؛ البته نظر ما اینه که بهتره برای چنین استایل‌هایی، آیتمی مانند کیف به یک رنگ دیگه انتخاب بشه و سرتاپای استایل باهمدیگه ست نشه.

نازنین احمدی

استایل نازنین احمدی (ّبرنده جایزه نقش اول زن)، خیلی ساده بود؛ کت نسبتا بلند و دامن به رنگ مشکی (البته در بعضی عکس‌ها زرشکی تیره دیده میشه) و شال زرشکی؛ البته بهتر بود که احمدی، کت یا دامنش رو با دوخت راسته انتخاب می‌کرد تا استایلش زیاد پافی یا حجیم به‌نظر نیاد و اگه قصد سختگیری داشته باشیم، می‌تونیم بگیم که میشد رژش رو هم با شالش ست کنه (چون استایلش رنگ بسیار کمی داره و به این صورت، بیشتر به چشم میومد).

طناز طباطبایی

یکی از اشتباهاتی که معمولا در استایل طناز طباطبایی دیده میشه، استفاده از طرح‌های درشت در لباسه که باعث میشه اندامش درشت‌تر از اون چیزی که هست، دیده بشه. خانم‌ها به یاد داشته باشین که اگه درشت هیکل هستین، بهتره که از پارچه‌های توری و ساتن زیاد استفاده نکنین؛ ضمن اینکه استفاده از تور در پایین لباس طباطبایی با بقیه اجزای لباسش هارمونی نداره و چندان جالب از آب درنیومده.

متین ستوده

متین ستوده تقریبا همون سبک لباس پوشیدن همیشگی  خودش رو داشت (البته هربار با تغییر در لباس)؛ مانتوی جلوباز، شلوار کوتاه، بوت و شالی که با همون مدل همیشگی کراس یا ضربدری روی سرش گذاشته. استایل متین ستوده رو میشه استایل مونوکروم دونست. معمولا متین ستوده در انتخاب زیورآلاتش خوب عمل می‌کنه؛ یا چند زیورآلات ظریف و ساده؛ ازجمله انگشتر رینگ، گردنبند ظریف و.. (مثل تصویر حاضر) یا یک گردنبند طلای زرد بزرگ با طرح خاص.

امیر آقایی

امیر آقایی، یکی از معدود آقایونیه که بخاطر خاص لباس پوشیدنش، میشه استایلش رو بررسی کرد. میشه گفت که این بازیگر، امضای استایل خودش رو داره و معمولا لباس‌های رسمی رو به سبک نیمه‌رسمی یا اسمارت‌کژوآل می‌پوشه. مثلا یکی از خصوصیات استایلش اینه که کت‌وشلوار رو با پیراهنی می‌پوشه که یقه‌ش رو باز میذاره؛ البته آقایی خوب می‌دونه که برای این سبک لباس پوشیدن نباید کت‌وشلوار ست فاستونی بپوشه و بهتره که کت تک و شلوار نیمه‌رسمی انتخاب کنه.

سمیرا حسن‌پور

سمیرا حسن‌پور، استایلی لیدی‌طور داشت که استفاده از رنگ‌های ملایم که اصلی‌ترینشون کرم بود، باعث می‌شد لطافت و ظرافت زنانه، بیشتر در استایلش به چشم میاد؛ البته تعداد رنگ‌هایی که حسن‌پور در استایلش استفاده کرده، بیشتر از سه تاست (درمجموع از چهار رنگ استفاده کرده) که این کار ریسک به‌هم خوردن هارمونی رنگ استایل رو زیاد می‌کنه، اما خوب تونسته از پسش بربیاد و از رنگ‌هایی استفاده کرده که زمینه ملایم مشابهی دارن و متضاد محسوب نمیشن  و البته شکستن کلیشه ست کردن کیف و کفش هم کار جالبی بوده، چون سمیرا کیف رو با شالش ست کرده و دامن رو با بوتش.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی نشون داده که به پوشیدن مانتوها و پالتوهایی با دوخت خاص علاقه داره و این مانتو/پالتو رو هم میشه بخاطر یقه و کمربندش جزو همون دسته به حساب آورد. یکی دیگه از مواردی که در استایل درگاهی زیاد دیده میشه، بوت ساقدار اسپرته که البته با نوع مانتوش که به کژوآل نزدیک‌تره، هماهنگی داره. البته این مورد سلیقه‌ایه، اما به‌نظر میاد که بوت ساقدار با مانتویی که قدش تا بالای ساق بوت باشه، زیباتر دیده میشه.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در یکی از روزهای اکران فیلم در جشنوارهاستایل پارسا باز هم کژوآل و بوده و طبق معمول اکثر استایل‌هاش، شلوار فاق‌بلند و مانتو کتی رو باهم ست کرده.نکته جالب اینجاست که امسال، پارسال استایل و پوشش معقول و مناسبی در جشنواره داشته و درعوض، حرکات و ژست‌هاش بوده که کلی خبرساز شده که البته این مورد در حوزه کاری ما نیست؛ پس درموردش صحبت نمی‌کنیم.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :