شایسته عسگریان در
0

عینک‌های آفتابی زنانه ترند سال ۲۰۲۰

عینک‌های آفتابی زنانه ترند سال ۲۰۲۰

عینک یکی از اکسسوری‌های جذاب استایل زنانه و مردانه به‌شمار می‌آید که نه‌تنها در فصول گرم سال مثل تابستان، کاربرد زیادی دارد، بلکه در فصل زمستان نیز که در بسیاری از مناطق، برف می‌بارد، به‌علت جلوگیری از آسیب اشعه خورشید به چشم (که از برف به چشم منعکس می‌شود)، مورد نیاز افرادی با چشم‌های حساس است. در مطالب قبلی، عینک‌های آفتابی مردانه ترند سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کردیم. در این مطلب، عینک‌های آفتابی زنانه ترند سال ۲۰۲۰ را مشاهده می‌کنید.

مطالب قبلی:

آشنایی با عینک‌های آفتابی مردانه ترند ۲۰۲۰

فرم صورت و خرید عینک آفتابی

راهنمای انتخاب عینک مناسب با چهره

خرید عینک آفتابی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای عینک آفتابی دنیا

فریم کوچک و ریز

یکی از عینک‌های آفتابی که در بهار و تابستان امسال، ترند خواهد شد، عینکی با فریم ریز و کوچک است؛ پس اگر به‌دنبال مد روز هستید، به‌جای عینک‌های بزرگ سال پیش، به‌دنبال این نوع عینک باشید.

فریمی با ضلع بالایی مسطح

این نوع عینک را می‌توان درواقع نسخه تغییریافته عینک‌های بزرگ خلبانی دانست که هم اورسایز هستند و ضلع بالایی قابشان مسطح است و گوشه‌های تیزی دارد. این نوع عینک‌ها بیشتر از نسخه‌های دیگر زنانه محسوب می‌شوند.

فریم‌های سفید

اگر از فریم‌های مشکی و قهوه‌ای تیره خسته شدید، امسال وقت مناسبی برای کنار گذاشتن این نوع عینک‌هاست، زیرا فریم سفید یکی از مهم‌ترین ترندهای ۲۰۲۰ برای عینک آفتابی زنانه به‌شمار می‌آید؛ از فریم‌های مثلثی گرفته تا گرد و مستطیل و…

عینک‌های پیشرو

به فریم‌های خاص و یونیک که ظاهری متفاوت و گاهی عجیب و غیرمتعارف دارند، لقب پیشرو داده‌اند. عینک‌های پیشرو، چند سال پیش نیز ترند محبوب عینک آفتابی زنانه به‌شمار می‌رفت و امسال دوباره با کمی تغییر به عرصه مد بازگشته است. اینبار به‌جای ظاهر اسپرت، کمی زاویه‌دارتر و خاصتر شده و فرم‌های جالبی پیدا کرده؛ مثلا فریم‌هایی با اندازه‌های خیلی بزرگ، فریم‌های چشم‌گربه‌ای و ….

فریم‌های اورسایز و ضخیم

بالاتر گفتیم که امسال وقت روی آوردن به عینک‌هایی با فریم میکرو و مینی است، اما این بدان معنی نیست که قاب عینک‌های اورسایز از مد افتاده‌اند. همانطور که زمانی آدری هیپبورن و جکی کندی از این عینک‌ها استفاده می‌کردند، هنوز هم سلبریتی‌های زیادی به فریم‌های اورسایز علاقه نشان می‌دهند.

فریم‌های گرد قدیمی

فریم‌های قدیمی که به آن‌ها رترو هم می‌گویند، با وجود اینکه اسمشان قدیمی است، اما تقریبا همیشه جایی در صنعت مد دارند. امسال هم فریم‌های رتروی متنوعی وارد بازار شده‌اند؛ مثل فریم گرد سفید که شما را مدرن‌تر از هر زمانی نشان می‌دهند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :