مصی روشن در
1,974

این خواننده مشهور، همیشه شبیه انیمه‌ها لباس می‌پوشد؛ شما قضاوت کنید!

این خواننده مشهور، همیشه شبیه انیمه‌ها لباس می‌پوشد؛ شما قضاوت کنید!

تقریبا می‌توانم بگویم اسم هر سبک لباس پوشیدنی را شنیده بودم، یا حداقل بیشترین آن‌ها را، … اما یک روز که در خیابان داشتیم قد می‌زدیم، دختر و پسری از کنارمان رد شدند که شبیه شخصیت‌های کارتونی بودند. رو به دوستی که همراهم بود کردم و همین موضوع را به او گفت. آنجا بود که برای اولین بار شنیدم: «آن‌ها انیمه‌پوش هستند!»

single_content ad banner

همین موضوع باعث شد تا درباره این سبک استایل، جست و جویی بکنم که نتیجه‌اش خواندنی است و شاید برای شما هم جالب باشد. همچنین این را هم بگوییم؛ بیل آیریش یکی از کسانی است که به این سبک بسیار علاقه دارد و می‌توان گفت اصلی‌ترین سبک لباس پوشیدن او که البته خلاقیت زیادی هم در آن به کار می‌برد، همین طرز پوشش است. به همین دلیل در این مطلب عکس‌های زیادی از او می‌بینید.

استایل انیمه‌ها

سر راست‌ترین نشانه ها: بلوز و دامن و لباس چند لایه

اولین نشانه این سبک لباس پوشیدن برای دخترها، بلوز و دامن است و برای پسرها پوشیدن چند لایه لباس که تقریبا هودی در فصل زمستان یکی از اصلی ترین‌های آن‌هاست.

استایل انیمه‌ها

پر زرق و برق و جسورانه است. شنل و روپوش و اکسسوری‌های عجیب و غریب دارد.تیشرت و کلاه و کراوات هم می‌توانید بزنید اما همگی‌شان باید ویژگی‌هایی که گفتیم را یا داشته باشند و یا در ترکیب با بخش‌های دیگر پوششتان به این سبک تبدیل شوند.

ساده‌ترین راه: مدل انتخاب کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اینکه این سبک را بتوانید داشته باشید، انتخاب یک شخصیت است که در دنیای خیالی ساخته شده و شما به آن علاقمند هستید. این طرز لباس پوشیدن تقریبا همان آداب جشن‌های هالووین و بالماسکه است البته کمی منطقی‌تر و به نحوی که دیگرشما را انگشت نمای خاص و عام نکند.

استایل انیمه‌ها

یکی از راه‌ها برای این مورد، انتخاب شخصیت‌هایی است که خیلی مشهور نیستند و در درجه دوم و سوم اهمیت قرار دارند. این شخصیت‌ها طبیعتا پوشش انیمه اما قابل الگوبرداری‌تری دارند.

استایل انیمه‌ها

اگر جذابیت تصویر برای شما در اولویت است و بیش از هر چیزی می‌خواهید مورد توجه باشید؛ به شخصیتی فکر کنید که در اطرافتان شناخته شده‌تر هستند و طرفداران بیشتری دارند.

سریع و سخت ترین: چشم‌های رنگی

این پیشنهاد خیلی درست نیست اما در استایل انیمه چشم‌های رنگی عجیب جایگاه ویژه‌ای دارند و شما می‌توانید از لنزهای رنگی استفاده کنید تا توجه زیادی را به خودتان جلب کنید.

استایل انیمه‌ها

قبل از استفاده لنزهای تماسی. مدل چشم شخصیت خود را مطالعه کنید و تصمیم بگیرید که آیا استفاده از لنزهای رنگی برای تناسب بهتر با شخصیت برای شما مناسب است یا خیر.

سرنخ آرایش صورت: گونه‌های سرخ

دختران انیمه از بسیاری جهات به یک سبک عادی‌تر تبدیل شده اند. اغلب آن‌ها شبیه عروسک هستند و شما هم اگر می‌خواهید همین راه را بروید و ظاهر عروسکی داشته باشید؛ رژگونه بزنید. رژ گونه‌ای قرمز و کامل مشخص و دایره‌ای شکل!

استایل انیمه‌ها

موهای انیماتوری: چتری برای آفتاب

موهایتان را صاف کنید و به خودتان شیطنت یک چهره را با چتری بدهید. هرچند هیچ مدل موی انیمه خاصی برای دختران وجود ندارد اما همیشه توصیه می‌شود که مدل مو را بر اساس تصویر یک شخصیت خاص بسازید.

با این حال، صاف کردن موهایتان ظاهر «ژاپنی» تری به شما می‌دهد. همچنین چتری‌ها مشخصه بسیار واضح انیمه هستند. پس به شما توصیه می‌شود که یک تصویر مناسب از شخصیت خود پیدا کنید و آن را به آرایشگر نشان دهید تا یک مدل موی مشابه برای شما درست کند.

استایل انیمه‌ها

برای آخرین نکته‌ها هم شلوارهای رنگی؛ طرح دار، تیشرت‌های کارتونی، اکسسوری‌های عجیب و غریب، بزرگ و رنگی را هم از یاد نبرید. در مورد کفش هم، یا پاشنه بلند رنگی و یا اسپرت درست‌ترین انتخاب‌ها هستند. پوتین‌های طرح دار هم که اصلا از همین دنیای انیمه بیرون آمده اند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

یه کسی که زندگیش وابسته به بیلیه?? در تاریخ 16 ژانویه 2023

به نظرم بیلی هر جور باشه عالیه
•”I`M LOVE YOU BILI”•

Sarina.Army در تاریخ 17 ژانویه 2023

وای دورت بگردم انقدر خوشگلی

Sarina.Army در تاریخ 17 ژانویه 2023

وای بیلی خیلی خوشگلهههه:))

هایااااا در تاریخ 17 ژانویه 2023

به نظرم اینطور‌که میکن‌هم‌نیست بیلی خودش لباساشو انتخاب میکنه قبل گفته از انیمه کیوته

نازنین زهرا در تاریخ 17 ژانویه 2023

احساس بدی بهش دادم حس میکنم مثل ونزدی نمیخنده

ناشناس در تاریخ 17 ژانویه 2023

انیمه هارو دوست داره

رونالدو در تاریخ 17 ژانویه 2023

بابا این چه شه مشکله روانی داره حالا پوشیدی
چه جیزی برا خودش الگو قرار داده
مغزش هنوزم تو بچگیشه
با این جور پوشش معروف هم میخاد بشه

Ragnar در تاریخ 18 ژانویه 2023

یه اوتاکو واقعی …. انیمه داره کم کم جهانی تر میشه

ی آواکادو در تاریخ 18 ژانویه 2023

نه پ میخوای مثل گداها لباس بپوشخ

۸۸۸۸ در تاریخ 18 ژانویه 2023

ازش بدم میاد

سید محمد در تاریخ 18 ژانویه 2023

هر چیزی نگاه نکنیم هیچ ربتی نمی بینم بجوز مو هاش. درزم ۱۹سالمه یکی برای من توضیح بد که این دختر چرا شبیه انیمه هاست

زهرا جهانتیغ در تاریخ 18 ژانویه 2023

سلام ممنون بسیار عالی همیشه از مد روز برامون توضیح بدید خیلی خوب بود من پسندیدم خسته نباشید ب تمام عوامل کار

ناشناس در تاریخ 20 ژانویه 2023

از ترانه های انیمیشنی بدم میاد

زهرا در تاریخ 20 ژانویه 2023

بی لی ایلیش



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :