مصی روشن در
2,094

به این میگن: به شدت شیک؛ پیراهن سفید چرا ماندگار است؟

به این میگن: به شدت شیک؛ پیراهن سفید چرا ماندگار است؟

اصطلاح «به شدت شیک» در عرصه مد کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در مورد پیراهن سفید مردانه موضوع فرق دارد. مهم نیست که چه بودجه‌ای دارید یا چه استایلی بیشتر می‌پسندید. پیراهن سفید آیتمی خیلی شیک، ساده و جاودانه است که سالهاست از مد نیفتاده و همچنان جذاب و چشم‌نواز است.

استایل با پیراهن سفید

جالب است که این آیتم کلاسیک هم برای زنان و هم مردان جواب می‌دهد. مخصوصا حالا که لباس اورسایز مد شده این آیتم می‌تواند بخش اصل پوشش هر خانمی را به ویژه در روزهای گرم سال تشکیل دهد.

سفید با شلوار جین

اکثر خانم‌ها عاشق پوشیدن پیراهن مردانه سفید با شلوار جین هستند که البته خیلی شیک هم به نظر می‌رسد.اولین تصویری هم که به ذهن می‌آید پوشیدن یک جفت کفش ورزشی کلاسیک با این پوشش است که ظاهری راحت و کژوال به وجود می‌آورد. بنابراین حتما ارزش امتحان کردن دارد.

استایل با پیراهن سفید

ولی شما یک بار، شلوار جین عالی انتخاب کنید و پیراهن  سفیدتان را با این شلوار و یک جفت کفش پاشنه بلند سفید بپوشید. با این کار تفاوتی کوچک ایجاد می‌کنید اما تأثیری که در ظاهر شما خواهد گذاشت چشم‌گیر خواهد بود.

پیراهن مردانه سفید؛ یک لباس و ده جا

جالب است که پیراهن مردانه سفید با شلوار جین با توجه به کفشی که انتخاب می‌کنید  برای حضور در موقعیت‌های مختلف مثل دفترکار، مهمانی عصرانه، کنار ساحل، دوچرخه سواری، حتی دویدن‌های آرام  و خیلی جاهای دیگر مناسب است.

استایل با پیراهن سفید

مخصوصا برای روزهایی که خیلی وقت یا تمرکز برای ست کردن لباس ندارید یکی از این پیراهن‌های سفید مردانه اورسایز قابل اعتمادترین انتخاب خواهد بود.

مدیوم هستید؟ لارج بپوشید

حواستان باشد اگر مثلا سایز کوچک هستید برای پیراهن اورسایز از سایز مدیوم یا لارج استفاده کنید چون پیراهن خیلی گشاد ظاهر شما را شلخته‌ می‌کند و جمع و جور و آراسته و مرتب نشان دادن آن سخت خواهد بود.

استایل با پیراهن سفید

با دامن میدی مشکی بپوشید

می‌توانید پیراهن مردانه سفیدتان را با دامن میدی مشکی بپوشید. حتی اگر جنس این دامن چرم باشد ایرادی ندارد. از صندل مشکی و یا کفش پاشنه بلند مشکی استفاده کنید و حواستان باشد که اکسسوری مناسب انتخاب کنید. تا زدن لبه‌های آستین حال و هوای سرزنده‌ای به ظاهر شما خواهد بخشید.

استایل با پیراهن سفید

 لایه لایه بپوشید

پوشش لایه لایه حتی برای تابستان هم در مورد پیراهن‌های مردانه سفید اورسایز جواب می‌دهد. به این معنا که زیر این پیراهن یک تاپ نازک یقه گرد بپوشید و دگمه‌های پیراهن‌تان را باز بگذارید. اکسسوری مناسب برای این پوشش گردن‌بند چند رج است. به عنوان مثال گردن‌بند چند رج صدفی.

استایل با پیراهن سفید

گاهی اوقات حتی می‌توانید دگمه‌های جلوی پیراهن را تا آخر ببندید و دگمه‌های آستین‌ها را هم ببندید و آن‌هارا کمی بالا بدهید. در این حالت یک لگ یا شلوار جین تنگ تیره ترجیحا مشکی بپوشید و با اینکه همیشه توصیه شده با لباس اورسایز کیف کوچک دستتان بگیرید با این پوشش، کیف بزرگ دستتان بگیرید.

قدمت پیراهن سفید

پیراهن سفید  نمادهای خاص خود را دارد. ستارگان قدیمی هالیوود مثل آدری هپبورن و گریس کلی آنها را با شلوارهای کاپری یا دامن‌های تنگ می‌پوشیدند. لورن باکال و همفری بوگارت در فیلم «کی لارگو»(key largo) در سال 1948 هر دو پیراهن سفید پوشیده‌اند.

استایل با پیراهن سفید

مرلین مونرو را هم بارها با پیراهن سفید دیده‌ایم. صحنه خرید معروف جولیا رابرتز در فیلم «زن زیبا» در سال 1990 هم یکی از همین نمونه‌هاست که جولیا رابرتز پیراهن سفید و دامن کوتاه پوشیده بود. در حال حاضر سلبریتی مورد علاقه ما که می‌توانیم از او برای پوشیدن پیراهن سفید مردانه الهام بگیریم ویکتوریا بکهام است.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :