تحریریه چی بپوشم در
12

6 مدل کت خارق‌العاده با پارچه فاستونی که هر خانمی باید داشته باشد

6 مدل کت خارق‌العاده با پارچه فاستونی که هر خانمی باید داشته باشد

به خوبی می دانید که کت تا چه اندازه در استایل خانم ها محبوبیت و کارایی دارد. این روزها بسیاری از خانم های ایرانی ترجیح می دهند به جای مانتو از کت در استایلشان استفاده کنند.

مدل کت جذاب با پارچه فاستونی

زمانی که صحبت از کت می شود ذهن بسیاری از افراد به سمت استایل های رسمی می رود. اما این روزها از این آیتم جذاب در اکثر استایل ها می توانید بهره ببرید. این موضوع به علت تنوع بالای کت های زنانه موجود در بازار است. کت ظاهری آهاردار با ایستایی بالا دارد. به همین دلیل نمی توانید برای دوخت آن ها به سراغ پارچه های ریزش دار بروید. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین پارچه ها برای دوخت کت زنانه پارچه فاستونی است. فروشندگان معتقدند کت های فاستونی در مزون های لباس یکی از پرفروش ترین آیتم ها محسوب می شوند.

 

مدل کت های فاستونی پرفروش کدامند؟

تنوع مدل کت های فاستونی موجود در بازار به قدری زیاد بوده که ممکن است در زمان مراجعه به بازار سردرگم شوید. از این رو قصد داریم در این قسمت شما را با جدیدترین مدل کت های فاستونی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید و ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کت زیبا و شیک با آستین خاص

همه شما به خوبی می دانید که چقدر مدل آستین یک کت می تواند در فروش آن موثر باشد. آستین می تواند به تنهایی موجب تحسین عملکرد طراح آن کت بشود. در نتیجه برای داشتن یک مدل کت زیبا باید حتما به مدل آستین آن توجه داشته باشید. آستین ساده یا آستین کتی ظاهری زیبا اما تکراری دارد. به همین دلیل اگر قصد دارید تمرکز خود را بر روی آستین ها بگذارید و توجه مخاطبان را به آن ها جلب کنید، بهتر است به سراغ مدل آستین های ژورنالی و خاص بروید.

کت-زیبا-و-شیک-با-آستین-خاص

در بین مدل آستین های خاص و ژورنالی تنوع زیادی وجود دارد. در این قسمت قصد داریم در مورد مدل آستین شنلی و کلد شولدر صحبت کنیم. آستین شنلی انواع متفاوتی دارد. بعضی از آن ها تنها با پارچه های ریزش دار و بعضی دیگر با پارچه های آهاردار قابل اجرا هستند. آستین شنلی که از دکوپ پشت به جلوی حلقه آستین متصل می شود یکی از مدل آستین هایی است که تنها با پارچه های آهاردار قابل دوخت و اجرا است. پارچه فاستونی آهار بالایی دارد. به همین دلیل یک گزینه ایدئال برای دوخت این مدل آستین محسوب می شود. مدل آستین کلد شولدر یکی دیگر از آستین هایی محسوب می شود که به خاطر طراحی منحصر به فردی که دارد در بین خانم ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. دوخت یک کت زنانه با آستین کلد شولدر می تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند.

ترنچ کت فاستونی جذاب

به خوبی می دانید که بازار ترنچ کت این روزها چقدر داغ است. ترنچ کت سال های زیادی در دنیای مد اروپا حضور داشته است. اما با گذشت زمان و تغییرات چشم گیر در طراحی آن، این مدل کت به یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار تبدیل شد. تنوع مدل ترنچ کت ها این روزها به قدری زیاد شده است که در زمان خرید ممکن است دچار سردرگمی بشوید. شما می توانید بسته به سیلقه خود مدل کتی را که مد نظر دارید را طراحی کنید. استفاده از کت های کوتاه بر روی ترنچ کت های بلند این روزها به یکی از پرطرفدارترین ایده ها تبدیل شده است. اگر طرفدار استایل های کژوال و ساده تر هستید، بهتر است با پاگون های تزئینی مدل کت خود را زیباتر کنید.

ترنچ-کت-فاستونی-جذاب

دوخت ترنچ کت با پارچه های زیادی امکان پذیر است. استفاده از پارچه های مختلف با ویژگی های متفاوت قطعا شکل نهایی کت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. برای داشتن یک ترنچ کت ترندی و اورسایز باید به سراغ پارچه های آهاردار بروید. این پارچه ها می توانند فرم مدل کت شما را بهتر نشان بدهند. پارچه های ریزش دار بر روی تن شما می خوابند و شکل زیبایی ندارند. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت ترنچ کت پارچه فاستونی است. پارچه فاستونی آهار مورد نیاز برای دوخت این مدل کت را دارد. از این پارچه می توانید برای دوخت کت های کوتاه رویی و پاگون های تزئینی نیز بهره ببرید. پارچه هایی با ضخامت و آهار کم اجازه دوخت این آیتم ها را به شما نمی دهند. پارچه فاستونی اما ضخامت و آهار لازم برای دوخت آیتم های گفته شده را دارد.

کت و دامن فاستونی، شیک و فاخر

یکی از پرفروش ترین ست های زنانه موجود در بازار کت و دامن است. به جرات می توان گفت کت و دامن از جمله ترکیب هایی است که در کمد لباس اکثر خانم های خوش پوش پیدا می شود. کت و دامن در بین تمام خانم ها با هر سن و سالی طرفدار دارد. کت و دامن های زنانه امروزه در اکثر استایل ها و مراسم ها استفاده می شود. طراحی و دوخت کت و دامن رسمی اما کاملا متفاوت با سایر ست ها است. در طراحی کت این ست معمولا از یقه انگلیسی استفاده می شود. یقه انگلیسی حالت رسمی دارد. در نتیجه می تواند استایل شما را سکه دار کند. در طراحی دامن این ست اما دست شما چندان باز نیست. دامن ها راسته و ماکسی بهترین گزینه برای ست های رسمی هستند. برای راحتی در حرکت می توانید از چاک در دامن خود بهره ببرید.

کت-و-دامن-فاستونی،-شیک-و-فاخر

در ست های رسمی نمی توانید به سراغ پارچه های شاین دار بروید. پارچه های شاین دار و درخشان حالت مجلسی و لوکسی دارد. در نتیجه بهتر است به سراغ پارچه های مات و رسمی بروید. پارچه فاستونی به پارچه کت و شلواری معروف است. اما از پارچه فاستونی می توانید برای دوخت کت و دامن های رسمی نیز بهره ببرید. پارچه فاستونی دیپلمات بهترین گزینه برای دوخت کت و دامن های رسمی و فاخر شناخته می شود. این پارچه بسیار خوش دوخت است. در نتیجه می توانید به راحتی یک ست کت و دامن جذاب را برای خود فراهم کنید.

کت و شلوارهای کلاسیک زنانه با پارچه فاستونی

زمانی که صحبت از استایل رسمی می شود اولین چیزی که در ذهن افراد نقش می بندد، ست کت و شلوار است. کت شلوار در بین مردم محبوبیت بسیار زیادی دارد. این موضوع در بین خانم ها و آقایان مشترک است. ست کت شلوار فروش بسیار بالایی دارد. بسته به پارچه ای که برای دوخت کت و شلوار خود انتخاب می کنید، استایل شما در نهایت متفاوت خواهد بود. کت و شلوارهای کلاسیک یکی از پرفروش ترین ست های موجود در مزون های لباس است. از این مدل کت و شلوار در استایل های رسمی و اداری استفاده می شود. برای طراحی این مدل کت و شلوار باید به سراغ یقه انگلیسی بروید. یقه انگلیسی به دلیل شکل رسمی و سلطنتی که دارد بهترین گزینه برای دوخت این مدل کت و شلوار است. برای قسمت شلوار بسته به سلیقه خود می توانید از شلوار راسته یا نیم بگ استفاده کنید.

کت-و-شلوارهای-کلاسیک-زنانه-با-پارچه-فاستونی

به خوبی می دانید که برای ساخت یک استایل رسمی امکان استفاده از پارچه های طرحدار وجود ندارد. بهترین گزینه برای یک استایل رسمی پارچه ساده یا پارچه راه راه است. اگر اندام توپری دارید و دوست دارید لاغرتر به نظر برسید، بهتر است از یک پارچه با خطوط عمودی استفاده کنید. این کار باعث می شود در چشم مخاطب شما خطای دید ایجاد شده و لاغرتر به نظر برسید. پارچه رسمی و راه راهی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، پارچه فاستونی دیپلمات است. این پارچه آهار زیادی داشته و می تواند به زیبایی هر چه تمام تر فرم کت و شلوار شما را جلوه بدهد. این پارچه مقاومت بسیار زیادی دارد. در نتیجه در اثر شستشو و اتوکشی دچار خرابی نمی شود. به همین دلیل می توانید مطمئن باشید کت و شلوار شما طول عمر بالایی خواهد داشت.

ترکیب کت، جلیقه و شلوار

کت و شلوارهای کلاسیک به خودی خود می توانند یک استایل رسمی و شیک را برای شما به ارمغان بیاورند. با این حال ممکن است ظاهر این مدل کت و شلوار برای شما تکراری شده و به دنبال یک استایل رسمی جدید باشید. برای این کار می توانید به جای استفاده از کت و شلوارهای کلاسیک کمی در طراحی آن تغییر ایجاد کنید. برای مثال می توانید جلیقه را به ست خود اضافه کرده تا کمی مدل آن تغییر کرده و از حالت همیشگی خارج شود. جلیقه می تواند جذابیت شما را چندین برابر کند. با استفاده از جلیقه ضخامت لباس شما بیشتر شده و گرمای ایجاد شده توسط آن نیز افزایش پیدا می کند. از این مدل کت و شلوار می توانید در روزهای خنک بهار یا پاییز استفاده کنید.

ترکیب-کت،-جلیقه-و-شلوار

تا اینجا به خوبی متوجه شدید که پارچه فاستونی یکی از بهترین پارچه ها برای استایل های رسمی است. در نتیجه می توانید برای دوخت ست کت، جلیقه و شلوار نیز استفاده کنید. این پارچه به دلیل ظاهر شیک و جذابی که دارد، می تواند به زیبایی هرچه تمام تر استایل شما را نشان بدهد. برای ساخت یک استایل رسمی به پارچه ای احتیاج دارید که آهار بالایی داشته باشد. در غیر این صورت ظاهر ست شما به سمت استایل کژوال کشیده می شود. ایستایی پارچه فاستونی به قدری هست که می تواند ظاهر رسمی استایلتان را حفظ کند. در نظر داشته باشید که پارچه فاستونی به هیچ عنوان کشسانی ندارد. در نتیجه کت، جلیقه و شلوار شما به هیچ عنوان دفرمه نمی شود.

طراحی شیک و متفاوت

اگر دوست دارید که صاحب یک کت شیک و متفاوت بشوید باید نهایت خلاقیت خود را در زمان طراحی آن به کار بگیرید. برای این کار باید از طراحی های ساده و کلیشه ای فاصله بگیرید. همانطور که قبلا هم گفته شد، استفاده از طرح های همیشگی نمی تواند جذابیت استایل شما را تضمین کند. یکی از مهم ترین و پرکاربردترین تکنیک ها که می توانید در طراحی کت خود از آن استفاده کنید، استفاده از برش های متعدد و بهره گیری از خرجکار است. این روزها از تکنیک ترکیب پارچه و خرجکار در لباس های متفاوتی استفاده می شود. اگر از این تکنیک به درستی استفاده کنید، می توانید عیوب اندام خود را با ایجاد خطای دید پنهان کنید.

طراحی-شیک-و-متفاوت

برای ترکیب پارچه ها با یکدیگر باید قبل از خرید به ایستایی، چروک پذیری و کشسانی پارچه ها توجه داشته باشید. برای اینکه برش های ایجاد شده مشخص باشد بهتر است از پارچه هایی با رنگ ها و طرح های متفاوت استفاده کنید. همانطور که می دانید یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت کت و شلوارهای رسمی پارچه فاستونی است. این پارچه به پارچه کت شلواری معروف بوده و همه دوزندگان لباس از آن استفاده می کنند. در کنار این پارچه می توانید از پارچه هایی مثل پارچه کرپ کنزو، پارچه کرپ مازراتی و پارچه کرپ باربی استفاده کنید. این پارچه ها ایستایی و کشسانی مشابهی دارند. چروک پذیری پارچه های نام برده نیز بسیار کم بوده و می توانند فرم کت و شلوارتان را به خوبی حفظ کنند. پارچه فاستونی انواع متفاوتی دارد. شما می توانید از پارچه فاستونی ساده و راه راه در کنار هم بهره ببرید.

 

منبع: پارچه‌نگار



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :