تحریریه چی بپوشم در
4

تشخیص سرم سریتا اصل و تقلبی؛ با این راه‌ها سرتان کلاه نمی‌رود!

تشخیص سرم سریتا اصل و تقلبی؛ با این راه‌ها سرتان کلاه نمی‌رود!

زیباترین چشم‌ها بدون ابروهای پرپشت، جلوه چندانی ندارند و ابروهای زیبا، قاب چشمان را کامل می‌کنند. به همین خاطر هم افراد زیادی ترجیح می‌دهند از انواع وسایل آرایشی و بهداشتی برای زیباترشدن ابروان خود کمک بگیرند. در این میان اما، یک راه‌حل نهایی و اصولی هم وجود دارد. سرم ابرو سریتا، یک محصول باکیفیت، پرفروش و محبوب است که می‌تواند به رشد بهتر و سریع‌تر ابروهای شما کمک کند. حالا اگر نمی‌دانید که این سرم ابرو چیست، نحوه مصرف آن چگونه است و از همه مهم‌تر این‌که نحوه تشخیص سرم اصل و تقلبی سریتا چیست، همراه ما باشید!

راه‌های تشخیص سرم ابرو سریتا اصل و تقلبی

معرفی سرم ابرو سریتا

محصولات سریتا مانند تقویت مژه و ابرو سریتا، حاوی ترکیباتی هستند که به افزایش سرعت رشد موی ابرو کمک می‌کنند. اولین و مهم‌ترین ماده موجود در ترکیبات این محصولات، بیماتوپروست است. این ماده، تنها دارویی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای افزایش طول و ضخامت موهای مژه و ابرو، تایید شده است. علاوه بر بیاموتوپروست، در این محصولات احیا کننده، ترکیبات گیاهی همچون روغن رزماری، عصاره کرچک، روغن آرگان، ویتامین E، امگا 3 و امگا 6 وجود دارد. روغن رزماری، با افزایش میزان جریان گردش خون، به تحریک رشد ابروها کمک می‌کند. روغن آرگان، باعث ضخامت و پرپشتی موها می‌شود و ویتامین‌ E، درست مثل روغن طبیعی بدن، به افزایش رشد موها کمک خواهد کرد.

سرم ابرو سریتا، با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود. از خشکی پوست و ریزش موها نیز جلوگیری خواهد کرد. از سوی دیگر، با تقویت ریشه ابروها، میزان ریزش آن‌ها را نیز کاهش می‌دهد و همین مسئله، ظاهری پرپشت‌تر به ابروهای شما می‌بخشد. در این شرایط است که پس از 4 الی 8 هفته، به‌خوبی می‌توانید تفاوت را احساس کنید و از ظاهر زیبای خود، حسابی لذت ببرید.

روش‌های تشخیص سرم ابرو سریتا اصل

مهم‌ترین روش تشخیص سرم ابرو اصل و تقلبی سریتا شامل موارد زیر است:

کیفیت بسته‌بندی محصول

سریتا یکی از برندهای بسیار معتبر و شناخته‌شده در ایران است که محصولاتی باکیفیت به بازار ارائه می‌کند. به همین خاطر، یکی از ساده‌ترین روش‌های تشخیص محصول فیک از اصل این برند، بررسی کیفیت بسته‌بندی محصولات است. تمام محصولات سریتا در بهترین شرایط، با بهترین کیفیت و با بسته‌بندی اصولی، عرضه شده‌اند. کیفیت پلاستیک بدنه، نوع بسته‌بندی و حتی جعبه محصول را بررسی کنید. در صورتی که محصول در دستان شما فیک باشد، به‌سادگی می‌توانید این موضوع را متوجه شوید.

سرم ابرو سریتا

بررسی فونت، لوگو و نوشته‌ها

فونت نوشته‌های روی جعبه، لوگو و حتی محل قرارگیری هر کدام از این نوشته‌ها، کاملا از پیش تعیین شده است. هرچند باید بدانید که برند سریتا در یک ریبرندینگ، شکل کلی بدنه و طراحی سرم احیای ابرو را تغییر داد و طراحی جدید محصول، در سایت سریتا هم وجود دارد.

بنابراین با مراجعه به سایت و در نظر گرفتن طراحی قدیمی و جدید محصول، می‌توانید اصل یا فیک‌بودن سرم ابرو سریتا را خیلی سریع تشخیص دهید.

سرم ابرو سریتا قدیم و جدید

بررسی بارکد و شماره سریال

در صورتی که به دنبال یک روش اصولی و اثبات شده می‌گردید، قطعا چک‌کردن بارکد و شماره سریال، بهترین روش ممکن است. برای این کار می‌توانید از سامانه‌های رسمی و معتبر موجود در ایران کمک بگیرید. شماره سریال روی محصول را به یکی از این سامانه‌ها ارسال کرده و از اصالت سرم ابرو سریتا، اطمینان بیابید.

بررسی بارکد و شماره سریال سرم ابرو سریتا

بررسی قیمت محصول

یکی دیگر از روش‌های کاربردی برای تشخیص سرم ابرو سریتا اصل و تقلبی، بررسی قیمت است. بازه حدودی قیمت این محصول را می‌توانید از سایت اصلی سریتا ببینید. بنابراین اگر یک فروشگاه، این سرم را با قیمت خیلی متفاوت‌تر ارائه داد، احتمالا باید بدانید که این جنس، اصلی نیست یا کیفیت مواد آن به دلایل مختلفی مثل نگهداری نامناسب یا گذشتن تاریخ انقضا، دچار مشکل شده است.

علاوه بر همه این موارد، در نظر داشته باشید که سریتا یک برند کاملا ایرانی است. محصولات این برند در ایران تولید می‌شوند و به همین خاطر، مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت ممکن را دارند. از همین رو، ساخت محصولات فیک برندهای ایرانی، هیچ نفع مالی برای افراد سودجو ندارد. بنابراین تنها باید با در نظر گرفتن تاریخ انقضا و البته نحوه نگهداری از محصول در حین جابه‌جایی و انبار، سرم تقویت کننده ابرو سریتا را از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر خریداری کنید.

مزایای استفاده از سرم سریتا برای ابرو

مهم‌ترین مزایای استفاده از سرم ابرو سریتا شامل موارد زیر است:

افزایش سرعت رشد موهای ابرو

ترکیبات موجود در این سرم، به افزایش سرعت رشد ابروها کمک می‌کنند. به همین خاطر، در بازه‌های نسبتا کوتاه چند هفته‌ای، موهای ریز اطراف ابروان نیز با سرعت بیشتری رشد خواهند کرد. بدین شکل، فضاهای خالی میان موهای ابرو نیز خیلی زودتر پر شده و ابروهایی ضخیم‌تر به‌دست می‌آورید.

علاوه بر این، می‌توانید از روتین‌های اختصاصی مراقبت از مژه و ابرو هم کمک بگیرید و بدین شکل، سرعت رشد تارهای ابرو و مژه را افزایش دهید. در مطلب برنامه 30 روزه مراقبت از مژه و ابرو، تمام نکات مهم این کار را با هم بررسی کردیم. با نیم‌نگاهی به آن، می‌توانید اطلاعات خوبی کسب کرده و در روتین پوستی روزانه خود، به کار ببرید.

ابروهای پرپشت

جلوگیری از ریزش ابروها

مشکلات هورمونی، یائسگی، بارداری و حتی شیردهی، برخی از علل تغییرات شدید جسمی در زنان است که در پی آن‌ها، ریزش موی سر، مژه‌ها و ابروها، بیشتر می‌شود. برای مردان نیز کارکردن در محیط‌های صنعتی و قرارگرفتن در معرض آلودگی‌های محیطی، می‌تواند باعث افزایش ریزش ابرو شود. در این شرایط، جلوگیری از ریزش موهای ابرو به یک اولویت مهم تبدیل خواهد شد.

با استفاده از سرم ابرو سریتا، می‌توانید این فرآیند را کنترل کرده یا حتی آن را متوقف کنید. بیماتوپروست موجود در این سرم، علاوه بر افزایش سرعت رشد موها، از ریزش شدید مو نیز جلوگیری می‌کند. اگر با مشکل ریزش ابروها مواجه هستید، بدون شک این سرم می‌تواند چاره مشکل شما باشد.

تقویت ریشه و فولیکول موی ابرو

گلیسیرین، ویتامین E و البته امگا 3 و 6 موجود در این سرم، باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شوند. بنابراین موهای ابرو از ریشه تقویت شده و تارهای مو، ضخیم و محکم رشد می‌کنند. استفاده از وسایل آرایش باکیفیت برای ابروها، دیگر روشی است که باعث تقویت موهای ابرو می‌شود. برخی از ژل‌ها یا صابون ابرو، حاوی ویتامین E و دیگر ترکیباتی هستند که می‌توانند باعث احیای ابروهای شما شوند.

جلوگیری از خشکی و نازک‌شدن موهای ابرو

مصرف داروهای مختلف، استفاده از شوینده‌های قوی و حتی آب و هوای نامناسب، باعث خشکی پوست، مو و البته ابروها و مژه‌ها می‌شود. در این حالت، ابروها نازک و شکننده می‌شوند و با وجود عدم ریزش موهای ابرو یا مژگان، شما به‌خوبی تفاوت ابروهای فعلی و قدیمی خود را احساس می‌کنید. برای تقویت ابروها در این شرایط، سرم ابرو سریتا بهترین گزینه ممکن است. تقویت عمیق و کامل فولیکول، ریشه و تار ابروها، از خشکی و نازکی موهای ابرو جلوگیری می‌کنند و باعث پرپشت‌شدن آن‌ها خواهد شد.

ناگفته نماند که همه این مزایا تنها زمانی به‌دست می‌آید که این سرم را به شکل اصولی و درست، مصرف کنید. پس در بخش بعدی نیز همراه ما بمانید تا نحوه استفاده از این محلول تقویت‌کننده را با هم بررسی کنیم.

ابروی نازک

نحوه مصرف سرم ابرو سریتا

رشد ابروها در چرخه‌های زمانی یک تا دو ماهه اتفاق می‌افتد. به همین خاطر برای رسیدن به نتیجه بهتر و کامل‌تر، باید دوره درمانی خود را در چهار دوره حداقل دو ماهه، ادامه دهید. برای این کار مصرف سرم ابرو سریتا را به این شکل اجرا کنید:

دوره اول: استفاده مداوم

اولین دوره، همان زمانی است که ابروهای شما به بیشترین میزان سرم نیاز دارند. به همین خاطر باید هر شب از سرم ابرو سریتا استفاده کنید. برای این کار، باید ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید. از تونر یا میسلار واتر کمک گرفته و ناحیه روی ابروها و اطراف آن را از لوازم آرایشی، چربی، عرق و آلودگی‌های محیطی، کاملا تمیز کنید.

سپس با استفاده از اپلیکاتور سرم احیاکننده ابرو سریتا، موهای ابروی خود را به طرفین شانه کنید. این کار باعث می‌شود که علاوه بر تقویت ساقه و ریشه ابروها، حالت ابروهای شما نیز تصحیح شود. این کار را هر شب و حداقل برای دو ماه ادامه دهید. بهتر است برای رسیدن به نتیجه کامل‌تر، دوره درمان خود را تا سه ماه، دنبال کنید.

استفاده از سرم ابرو

دوره دوم: یک شب در میان

پس از مصرف هر شب، باید فرآیند مصرف سرم ابرو سریتا را به یک شب در میان کاهش دهید. در این شرایط، حداقل تا دو ماه و حداکثر تا سه ماه، سرم را یک شب در میان مصرف نمایید. در این بازه زمانی هم روتین کامل شامل شستن صورت، تمیزکردن با تونر یا میسلار و مصرف سرم را انجام دهید. این دوره هم بهتر است حداقل دو ماه و حداکثر سه ماه، ادامه پیدا کند.

دوره سوم: دو بار در هفته

در دوره سوم، شما به‌خوبی نتیجه مصرف سرم ابرو سریتا را می‌بینید و حالا تنها برای ادامه یافتن اثرات بی‌نظیر آن، باید مصرف سرم را هفته‌ای دو بار ادامه دهید. با این روش، فولیکول‌های ابرو ناگهان با قطع مصرف سرم مواجه نشده و دچار شوک نمی‌شوند. این دوره را هم حداقل دو ماه ادامه دهید.

دوره چهارم: کاهش و قطع مصرف

در این دوره، مصرف سرم را می‌توانید به هفته‌ای یک بار یا ده روز یک بار، کاهش دهید. این کار به ابروها کمک می‌کند که در عین استفاده از ترکیبات موثر موجود در سرم، بتوانند فرآیند طبیعی رشد خود را دنبال کنند. این دوره را هم حدودا دو تا سه ماه ادامه دهید و پس از آن، مصرف سرم تقویت ابرو را قطع کنید. ناگفته نماند که برای ادامه‌یافتن اثرات بی‌نظیر سرم، حتما باید روش‌های مراقبت از موهای ابرو و مژه‌ها را بدانید و آن‌ها را رعایت کنید.

سرم ابرو سریتا، بهترین روش برای رسیدن به ابروهایی سالم و زیبا

ابروها درست مثل دیگر قسمت‌های صورت، به مراقبت و روتین نیاز دارند. در صورتی که به دلایل مختلف مثل تغییرات هورمونی، تتو، رنگ‌کردن و…، ابروهای شما هم دچار مشکلات متعدد مثل ریزش، نازکی و خشکی شده‌اند، بهتر است هر چه زودتر از سرم ابرو سریتا کمک بگیرید. این سرم با تقویت و احیای فولیکول‌های ابرو، باعث افزایش ضخامت ابروها می‌شود. از ریزش آن‌ها جلوگیری کرده و با افزایش سرعت رشد موهای ابرو، به پرپشتی و زیبایی آن‌ها کمک می‌کند. تنها کافی است روش تشخیص سرم ابرو سریتا اصل و تقلبی را بدانید و با خرید این محصول از فروشگاه‌های معتبر، از نتایج فوق‌العاده آن شگفت‌زده شوید.

 

منبع: خانومی



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :