تحریریه چی بپوشم در
2,473

میکاپ آرتیست ملکه کامیلا رازهای مهمی درباره میکاپ ملکه فاش کرد که حتما باید بخوانید

میکاپ آرتیست ملکه کامیلا رازهای مهمی درباره میکاپ ملکه فاش کرد که حتما باید بخوانید

میکاپ آرتیست ملکه کامیلا اسرار داشتن ظاهری درخشان و بدون مرز سن او را فاش کرد!آرایشگر مارینا سندووال که 15 سال با ملکه کار کرده اسرار خود را به اشتراک می گذارد.

single_content ad banner

فاش شدن اسرار زیبایی ملکه کامیلا

آرایش ملکه کامیلا

چندین دهه است که ملکه کامیلا رویکردی کلاسیک محافظه کارانه را در مورد موها و آرایش خود حفظ کرده است. مانند بسیاری از ما، او برای چندین دهه به همان آرایشگر وفادار بوده است – ملکه برای 35 سال از جو هانسفورد بازدید کرده است. اعلیحضرت همچنین مدتها با همان آرایشگر همکاری داشته است – به مارینا سندووال هنرمند ناخن و آرایش اعتماد برای 15 سال گذشته (از زمانی که آنها در آرایشگاه Jo Hansford جایی که او مانیکوریست داخلی بود با هم آشنا شدند).Sandoval متولد کلمبیا می‌گوید که قوانین او برای آرایش درخشان و بدون سن، زمانی که او آرایش تاجگذاری ملکه را در ماه مه ایجاد کرد، در جریان بود . در حالی که نمی‌تواند دقیقاً از محصولاتی که برای ملکه استفاده می‌کند پرده بردارد، Sandoval به من می‌گوید که معمولاً از ترکیبی از مارک‌ها برای مشتریان استفاده می‌کند، از جمله Guerlain، Sisley و Chanel و همچنین برخی از مارک‌های طبیعی بریتانیایی که ملکه او را به آنها معرفی کرده است.

در اینجا، Sandoval اسرار خود را برای یک آرایش درخشان بدون پیری به اشتراک می گذارد:

یک پایه درخشان ایجاد کنید

«درخشش چیزی است که بسیاری از ما می خواهیم و مراقبت از پوست زیر آرایش بسیار مهم است. در طول زمستان و به خصوص در نزدیکی زمان کریسمس ، از غنی‌ترین کرم صورت خود استفاده کنید، زیرا ما بیشتر از باد سرد و گرمای داخل خانه دچار کم آبی می‌شویم. واقعا قبل از شروع، کرم را روی پوست ماساژ دهید. تا باعث درخشندگی بیشتر پوست شود. همچنین اگر قبل از یک رویداد بزرگ آرایش می کنیم، باید ابتدا پوست را لایه برداری کنیم.»

آرایش ملکه کامیلا – اسرار زیبایی ملکه کامیلا

ساندوال می گوید: «اگر قبل از یک رویداد بزرگ آرایش می کنم، ابتدا پوست را لایه برداری می کنم».

همیشه از کرم دور چشم زیر آرایش استفاده کنید

فقط شب ها از کرم دور چشم خود استفاده نکنید. صبح ها از آن زیر آرایش خود استفاده کنید – باعث می شود چین و چروک کمتر دیده شود. من عاشق کرم دور چشم Abeille Royale 70 پوندی Guerlain هستم – این کرم لوکس است اما چرب نیست و آرایش به خوبی روی آن قرار می گیرد.

رنگ پوست را گرم کنید – اسرار زیبایی ملکه کامیلا

من به مشتریانم توصیه می‌کنم بعد از یک سن خاص به مرطوب‌کننده رنگی یا یکی از رنگ‌های جدید پوست مایع روی آورند. روی پوست‌های مسن‌تر جذاب‌تر است. فونداسیون می تواند در خطوط بنشیند و ظاهری شبیه به هم داشته باشد. اگر می توانید، من همیشه ترکیب دو رنگ را توصیه می کنم تا سایه مناسب خود را پیدا کنید. و اگر شک دارید از سایه استفاده کنید که کمی گرمتر است زیرا نور زیاد می تواند شما را پیر کند. من عاشق پودر سست شفاف شفاف لورا مرسیه هستم .

میکاپ آرتیست ملکه کامیلا در مورد اسرار ایجاد ظاهری درخشان و بدون مرز سن

درخشش کامل – اسرار زیبایی ملکه کامیلا

من دوست دارم محصولات هایلایتر را به بالای استخوان گونه اضافه کنم، اما شما باید یکی را بدون هیچ گونه درخشش یخ زده پیدا کنید. برنزه هم همینطور. اگر بالای 50 سال دارید، استفاده از برنز کننده مات جذاب تر است. گرلین، شانل و آناستازیا کارهای بسیار خوبی انجام می دهند.

ترفند رژگونه برای بلند کردن استخوان گونه

رژگونه را کمی بالاتر از چیزی که معمولاً فکر می‌کنید بمالید. نه در وسط گونه بلکه در بالای استخوان گونه. فقط یه مقدار ناچیز می تواند صورت را بلند کند.»

از ابروهای همسان خودداری کنید

نگران نباشید که مداد ابروی خود را با رنگ موهایتان هماهنگ کنید. فقط رنگی را پیدا کنید که برای شما جذاب باشد. از رنگ های قهوه ای که خیلی گرم هستند یا رنگ قرمز زیادی دارند خودداری کنید زیرا تمایل چندانی ندارند.

و نکته دیگر برای چشم این است که همیشه از ریمل ضد آب استفاده کنید زیرا کمتر لکه دار می شود. پیدا کردن ریمل ایده‌آل خود آزمون و خطا است، زیرا باید آنچه را که برای شکل چشم شما مناسب است را پیدا کنید. به طور کلی، من تمایل دارم از مژه های مصنوعی اجتناب کنم، توضیه استفاده از ریمل سبک تر است زیرا چشم را بازتر می کند – و جوان تر می کند –.

میکاپ آرتیست ملکه کامیلا در مورد اسرار ایجاد ظاهری درخشان و بدون مرز سن

از مداد لب استفاده کنید

یک مداد لب نرم تا حد امکان به رنگ لب شما برای لب های نازک مفید است زیرا می تواند مقداری حجم نیز بیافزاید. من هرگز از براق کننده روی ملکه استفاده نمی کنم، همیشه از یک روکش مات ساتنی استفاده می کنم زیرا ظریف تر است.

میکاپ آرتیست ملکه کامیلا در مورد اسرار ایجاد ظاهری درخشان و بدون مرز سن

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :