نهمین روز جشنواره میزبان آقایان بازیگری بود که برای استایلشان و حضور در این رویداد سینمایی اهمیتی قایل شده و وقت گذاشته بودند. یکی از آنها بهرام رادان بود که البته همیشه ظاهر جذاب و آراستهای دارد و اصلا تبدیل به یک مدل لباس شده است. دیگری مهرداد صدیقیان بود که با استایل متفاوتاش سوژه عکاسان بسیاری شد. ساعد سهیلی، بهرام رادان، شاهرخ فروتنیان هم با ظاهر موقر و چشمگیر در جشنوارهای حاضر شدند که تعداد آقایانی که پوشش شیک و متفاوتی برای خودشان در نظر گرفته بودند به تعداد انگشتهای یک دست هم نمیرسید. در این روز زوجهای بازیگر زیادی هم به جشنواره آمده بودند. گلوریا هاردی و ساعد سهیلی برای فیلم «شهرک» مقابل دوربین عکاسان و خبرنگاران قرار گرفتند. رویا جاویدنیا هم برای همین قیلم با کتی گلدار که روی پیراهنی مشکی و براق پوشیده بود؛ جلوی دوربین ها رفت. شیرین اسماعیلی و مهدی صباغی هم برای فتوکال فیلم «۲۸۸۸» در برج میلاد حاضر شدند. علی اوجی و نرگس محمدی هم بودند.
بهرام رادان با کت ژاکت پشمی کلاهدار
بهرام رادان مثل همیشه با ظاهری گیرا و خوشایند، این بار برای اکران فیلم «علفزار» به سینما فرهنگ رفت. رادان یک long hooded cardigan تنش کرده بود. از این اسم تعجب کردید؟ ولی اسم این لباس همین است و ترجمهاش هم میشود کت ژاکت پشمی کلاهدار! ولی ماها با ایما و اشاره به فروشنده میفهمانیم که چه میخواهیم.
شاید هم این مدل لباس را بارها دیده باشید یا از آنجا که مدل جذابی است و به قول فروشندهها تنخورش حرف ندارد، خودتان هم شبیهاش را داشته باشید ولی تفاوت مهمی که لباس رادان را از نمونههای مشابهش جدا میکند ترکیب دو رنگ مشکی و شیری است. اغلب لباسهای این مدلی تک رنگ هستند یا اگر رنگی باشند فقط از یک نوع پارچه رنگارنگ مثلا چهارخانه دوخته شدهاند.
لباس بهرام خان خلاف نمونههای مشابهش که جیب داخل درز دارند، جیب روی لباس دارد. به طور کلی این مدل لباس در جمعهای کمی خودمانی و غیررسمی پوشیده میشود ولی نوع دوخت، جنس، رنگها و البته قرار گرفتن آن کنار پیراهن یقه اسکی طوسی روشن، برای مراسم نیمهرسمی هم مناسبش میکند.
این بازیگر خوشسلیقه و البته مدل، شلوار جین روشن یا کتانی نپوشیده که ظاهرش حالت غیررسمی داشته باشد او با پوشیدن جین و بوت تیره پوشش خودش را کاملا برای حضور در جمعی با تعداد قابل توجه متناسب کرد. ولی از آنجا که این بازیگر به لباسش اهمیت زیادی میدهد، به نظر میرسد از قرار گرفتن چند رنگ خنثی کنار هم خیلی راضی نبوده بنابراین به شکلی هوشمندانه از بند عینک به عنوان اکسسوری مهم و ظریفی استفاده کرده و از طریق آن رنگهای آبی و قرمز را هم به بقیه رنگها اضافه کرده است.
به نظر میرسد این مدل لباس یکی از محبوبترین و مورد علاقهترین لباسهای این بازیگر خوشپوش است، او چند روز قبل هم برای یکی دیگر از نمایشهای مردمی فیلم «علفزار» تقریبا همین مدل لباس ولی تماما مشکی پوشیده بود و آن را با پیراهن یقه اسکی مشکی ست کرده بود.
آناهیتا درگاهی با برند بربری
آناهیتا درگاهی تا روز نهم تنها بازیگری بوده که بین اینهمه رنگهای تیره و مشکی جشنواره، دو بار یا بیشتر با روشنترین لباس در جشنواره حضور پیدا کرد. او شال و کیفی از برند «بربری» را با پالتویش ست کرده بود.
آناهیتا پالتوی بلند کلاسیکی پوشیده بود که اتفاقا این روزها از پرطرفدارترینهاست. البته اصلا فکر نکنید فقط به خاطر شیک بودنش طرفداران زیادی دارد. یکی از امتیازهای خیلی مهم این پالتوهای بلند این است که میشود با آنها هم تیپ کاملا زنانه و ظریف داشت هم راحت و اسپرت بود. زنانه و ظریف مثل انتخابی که آناهیتا داشت و شلوار گشاد با بوت پاشنه بلند پوشید. اگر شلوار جین گشاد با کتانی یا هر کفش اسپرت دیگری میپوشید تیپش به سمت راحتی و سادگی میرفت. خوبی دیگری که این پالتوهای بلند دارد این است که میشود در روزهای سردتر کت چرم، ژاکت و سوییشرت زیر آنها پوشید.
درگاهی جدا از انتخاب درست لباسهایش، قسمتی از موهایش را رنگ کرده و بافته بود. این نکته که انواع رنگ موی قرمز برای موهای بافته یکی از بهترین انتخابهاست، شکی باقی نمیگذارد که آناهیتا یکی از خوشپوشترین و خوشسلیقهترین بازیگران زن سینماست.
نرگس محمدی با سارافون مشکی و شومیز سفید؛ علی اوجی با شاپوی همیشگی
نرگس که از جمله بازیگرانی است که برای اش مهم نیست چقدر لباسی که می پوشد او را لاغر و یا چاق تر نشان می دهد و در این سال ها نشان داده یک تیپ زنانه معمولی دارد. لباس های نرگس نه تنها راسته و فیت بدن نیستند که بیشتر وقت ها مدل آزاد دارند. دیروز هم او یک شومیز سفید مجلسی با سر آستین های مخمل را با یک سارافون مشکی ست کرده بود.
علی اوجی- همسر نرگس- هم یکی از آن کلاه شاپوهای اش را گذاشته بود و تی شرت و پیراهن دو جیب اش را از تم رنگ سبز و ماشی انتخاب کرده بود.
گلوریا هاردی و ساعد سهیلی هماهنگ با تیپ مهمانی
گلوریا در مراسم دیروز یک مانتوی بلند آهار دار مشکی پوشیده بود و زیر آن هم یک پیراهن که مدل کج با کمربند داشت.البته بعدا موقع عکاسی یک پافر هم روی لباس اش پوشید. پیراهن کج زیر لباس لبه های مثلی داشت و از مانتوی رویی بلند تر بود. رنگ نزدیک آنها و ترکیب مدل های شان باهم، یکی از مدهای این چندساله بود. البته بیشتر از مد یک ست کردن جذاب به نظر می آمد. گلوریا می توانست با انتخاب رنگ شالی پر تضاد با لباس هاش درخشندگی چهره اش را بیشتر کند اما ترجیح داده به یک شال طوسی – آبی ساده که بیشتر هم مناسب بهار بود؛ بسنده کند. ساعد سهیلی هم یک کت و شلوار بسیار ساده پوشیده بود و در جایی از فیلم ها می بینیم به جمع عکاسان پیوسته و دارد از گلوریا عکاسی می کند.
شیرین اسماعیلی دامن پشمی چهارخانه
شیرین اسماعیلی تیپ همیشگی و ساده اش داشت. او دامن پشمی چهارخانه قرمز مشکی پوشیده بود که در فصل زمستان مورد توجه خیلی از خانم هاست. این مدل با چکمههای بلند بیشتر ست میشود که او هم همین کار را کرده بود. پالتوی مشکی سه دگمه و شالی از طیف رنگ قرمز انتخاب هم انتخاب های دیگر او بودند.
سارا بهرامی؛ خوش تیپی با بارانی شمعی
سارا بهرامی از بازیگرانی است که استایلیست دارد. او در اولین فتوکال جشنواره که یک کت گوجهای رنگ و شلوار بگ پارچهای پوشیده بود؛ اسم او را هم در صفحه اینستایاش اعلام کرده بود. اما در دومین فتوکال، پوشش خاصی برایاش طراحی نشده بود.
سارا یک بارانی جنس شمعی به رنگ سبز کاهوی پوشیده بود. بارانیها اکثرا زیپ دارند؛ بارانی او هم مدل زیپ دار بود اما سارا آن را نبسته بود و از حالت جلو بازش استفاده کرده بود. کسانی این سبک را انتخاب میکنند که لباسی که زیر آن پوشیدهاند هم حرفی برای گفتن دارد.
سارا بلوز جذب و شلوار کتان راسته طوسی پوشیده بود که انتخاب درستی برای مدل بارانیاش بود که یقه هفت بزرگ داشت و آسین هایاش مدلی داشت که آن را به حالت پفکی نزدیک میکرد. پوشیدن لباس آزاد زیر این مدل بارانی نه تنها راحتی را میگیرد و احساس میکنید؛ باد کردهاید که شما را حتی اگر لاغر هم باشید؛ بدفرم نشان میدهد. سارا کمربند مشکی هم بسته بود. کمر بند مشکی جدا از شیک بودن و حالت رسمی به تیپ دادن کمر را باریکتر میکند و اگر لاغر باشید برجستگیهای بدن شما را بیشتر نشان میدهد.
او مثل همیشه به کیف خود هم دقت زیادی کرده بود. یک نگاهی به عکسهای او بیاندازید میبینید تا چه حد کیف باز است. او در این مراسم هم کیف مثلثی مشکی شانهای انداخته بود. به این مدل کیفها و بندها میگویند: Chain Embellished Bags که ترجمه لفظیاش میشود: کیفهای بندزنجیری تزیینی.
حالا یک نکته مهم دیگر شال-روسری بود که سارا پوشیده بود. گذشته از رنگی مدادی که داشت به او راحتی بسیار زیادی میداد. این مدل مخصوصا با جنسی که سارا انتخاب کرده بود (موهر پنبه اگر اشتباه نکنیم) هم گرم و نرم هستند و هم چون دو طرف آن بهم وصل است؛ اصلا از روی سر لیز نمیخورند و لازم نیست حواستان به جلو و عقب شدن و بهم ریختگیاش باشد.
در نهایت رنگ سبز کاهویی بارانی، موهای بلند و آرایش ملایمی که با رژ قرزمی همراه شده بود؛ صورت سارا را به دلپذیری همیشهاش کرده بود.
پریناز ایزدیار بانوی سیاهپوش
پریناز که در اکران اول، تیپ یک دست آبی و اسپرت زده بود؛ در فتوکال دوم با تیپی رسمیتر حاضر شد که البته یک دست بودن رنگ را رعایت کرده بود. او تمام لباس هایاش مشکی بود. شال، مانتوی بارانی مانند، بوت و کیف. رنگ مشکی میتواند نشان قدرت، پختگی، رمز و راز و همچنین غم، سوگواری و افسردگی باشد که به نظر پریناز از دریچه روشنی به سمت؛ این تیرهترین رنگ رفته است.
مانتوی پریناز جنس کشمیری داشت. یقه افتاده بزرگ که لبه هایاش نوار باریک چرمی بود و سادگی آن را کم کرده بود. این مدل که سارا بهرامی هم پوشیده بود؛ امسال ترند بودند.
چیزی که پریناز را خاص کرده بود؛ مدل موهایاش بود که تا پیش از این کمتر دیده شده بود. پریناز قسمت بالای موهایاش را بافت آفریقایی زده بود. این مدل پیشانی را کشیدهتر میکند و روی چشمها هم تاثیر میگذارد.
دیدگاه شما