مهفام میرزایی در
0

محبوب ترین مدل‌های لباس مجلسی

محبوب ترین مدل‌های لباس مجلسی

یکی از دغدغه‌های جدی خانم ها پیدا کردن لباس زیبا و مناسب برای مجالس و مهمانی ها است. به همین دلیل شناخت انواع مختلف لباس‌ها مساله بسیار مهمی است. لباس های مجلسی مدل های متنوعی دارند اما به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند که از میان این دسته ها 5 مدل محبوبیت بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارند. محبوب ترین مدل‌های لباس مجلسی را در این مقاله بخوانید.

مدل پف دار

مدلی که از کمر به پایین با چین های فراوان پر می شود و حالت پف بسیار زیبایی ایجاد می کند. بالاتنه این مدل کاملا تنگ و فیت است و معمولا با بند محکم می شود. این مدل ها از دوران ویکتوریایی باب شد و همچنان محبوبیت بالایی میان خانم ها دارد البته برای خانم های قد کوتاه و ریز جثه مناسب نیست.

محبوب ترین مدل‌های لباس مجلسی

مدل فون

این مدل از کمر به پایین به پاین به تدریج گشاد می شود و گاهی دارای چین نیز هست. تاریخ این مدل شاید با تاریح لباس پوشیدن زنان برابر باشد. بالاتنه می تواند مدل های مختلفی داشته باشد مانند لباس عروسی کیت میدلتون.

محبوب ترین مدل‌های لباس مجلسی

لباس راسته

این مدل از بالا به پایین راست می ایستد، بالاتنه و پایین تنه آن یکپارچه است و کمر آن می تواند تنگ و چین خورده یا گشاد و یا ساده باشد. تاریخ این مدل به دهه های آغازین قرن بیستم بر می گردد و مدل های کوتاه تر آن از نیمه دوم قرن بیستم باب شد.

محبوب ترین مدل‌های لباس مجلسی

مدل ماهی

این مدل از بالاتنه تا زانو فیت و چسبیده به بدن است و از قسمت زانو، دامن لباس باز می‌شود و و از پشت لباس، شکل دم ماهی را به نمایش می‌گذارد، مدلی که توسط ستارگان هالیوود باب شد و به محبوبیت رسید.

محبوب ترین مدل‌های لباس مجلسی

مدل ترومپتی

این مدل شبیه مدل ماهی است تنها با این تفاوت که دامن ترومپت از قسمت وسط ران باز می‌شود و حالت دایره ‌وار دارد.

محبوب ترین مدل‌های لباس مجلسی

مطالب مرتبط:

1- ست گردنبند و لباس مجلسی

2- نکاتی برای خرید لباس مجلسی

3- اصول انتخاب لباس مجلسی با توجه به فرم بدن



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :