سوگل پورمهرام در
0

۶ مدل شلوار جین که در سال ۲۰۱۹ ترند می‌شوند

۶ مدل شلوار جین که در سال ۲۰۱۹ ترند می‌شوند

شلوار جین از آن دسته لباس‌هایی است، که همه ما چندین مدل آن را در کمد لباس‌های خود داریم. شلوار جین یک شلوار بسیار راحت و کاربردی است که با همه چیز به راحتی ست می‌شود و هیچوقت هم از مد نمیفتد. البته هر سال، طراحان مد و لباس ما را با مدل‌های جدید شلوار جین غافلگیر می‌کنند. امسال هم چندین مدل شلوار جین ترند می‌شوند که در مقاله امروز، قصد داریم شما را با این مدل‌ها و نحوه ست کردنشان با لباس‌های دیگر آشنا کنیم. دیگر وقت آن رسیده است که به سراغ مدل‌های جدیدتر بروید. با جدیدترین مدل‌های شلوار جین ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید!

single_content ad banner

 

شلوار جین رنگی

خوشبختانه امسال رنگ شلوار جین، تنها به رنگ آبی و کلاسیک محدود نیست و شما می‌توانید برای شلوار جین خود رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک شلوار جین به رنگ صورتی چرک را با یک شومیز خال خالی به رنگ سفید و مشکی، یک پولیور راه راه به رنگ خاکستری و سفید و صورتی، یک کیف مربعی بزرگ به رنگ مشکی، و یک کفش پاشنه تخت به رنگ کرم و مشکی ست کنید.

شلوار جین رنگی

شلوار جین به رنگ سفید

شلوار جین سفید یکی از محبوبترین و زیباترین رنگ‌های شلوار جین است که حتی در روزهای سرد فصل زمستان هم کاربرد دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک شلوار جین به رنگ سفید را با یک کت جین به رنگ آبی تیره، یک بلوز آستین بلند و راه راه به رنگ زرد و خاکستری، یک کفش تخت به رنگ زرد، و یک کیف دستی زیبا با همین ترکیب رنگ ست کنید.

شلوار جین به رنگ سفید

شلوار جین تیره رنگ

شلوارهای جین به رنگ تیره بسیار کاربردی هستند، هیچوقت از مد نمی‌افتند، برای هر فصلی مناسب‌اند، و به راحتی هم با هر لباس دیگری ست می‌شوند. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک شلوار جین تیره رنگ را با یک کت نیمه رسمی به رنگ مشکی، یک نیم بوت پاشنه‌دار جیر به رنگ مشکی، یک بلوز آستین بلند با طرح پلنگی، و یک کیف دستی مستطیلی ست کنید.

شلوار جین تیره رنگ

شلوار جین با دم‌پای تا زده شده

این مدل شلوار جین علاوه بر اینکه زیباست، به شما کمک می‌کند تا کمی با کفش‌های جدید و زیبای خود پز بدهید! به عنوان مثال، شما می‌توانید رنگ آبی و مدل سنگشوردار این شلوار جین را با یک شومیز خال خالی به رنگ صورتی و سفید، یک کیف مربعی بزرگ به رنگ زرشکی، یک کت اسپرت به رنگ خاکستری، و یک کفش پاشنه کوتاه با طرح پوست ماری ست کنید.

شلوار جین با دم‌پای تا زده شده

مدل‌های دیگر شلوار جین

یکی از مدل‌های شلوار جین که به تازگی بسیار محبوب شده است، مدلی است که دم‌پای آن ریش ریش دارد. این مدل شلوار جین زیبا، به راحتی با هر طرح و رنگ لباسی ست می‌شود. به عنوان مثال، شما می‌توانید این مدل شلوار جین و رنگ روشن آن را با یک بلوز طرحدار به رنگ مشکی و قرمز، یک کفش پاشنه کوتاه به رنگ قرمز، یک کیف دستی مستطیلی و جیر به رنگ مشکی، و یک کت جیر اسپرت به رنگ مشکی برای مهمانی ست کنید.

مدل‌های دیگر شلوار جین

این مدل شلوار جین هم به تازگی بسیار ترند شده است و رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی دارد. شما می‌توانید رنگ سفید آن را با یک پلیور راه راه با ترکیب رنگی آبی، سفید، صورتی، قرمز، خاکستری و سرمه‌ای، یک نیم بوت پاشنه‌دار و جیر به رنگ سرمه‌ای، و یک کیف مستطیلی بزرگ به رنگ سرمه‌ای ست کنید.

مدل‌های دیگر شلوار جین

 

مطالب مرتبط:

۱- نحوه ست کردن شلوار جین فاق بلند با لباس‌ ها

۲- هماهنگ کردن لباس زنانه با شلوار جین مشکی

۳- نحوه ست کردن شلوار جین رنگی

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :