ساناز شمس در
0

معرفی چند مدل کفش زنانه برای پاییز امسال

معرفی چند مدل کفش زنانه برای پاییز امسال

اگر از علاقه مندان و هوادارانی ما در چی بپوشم باشید، حتما متوجه شدید که چند وقتی است به معرفی کفش‌های زنانه که مد روز برای پاییز امسال هستند پرداختیم. این کفش‌ها که با الگو گرفتن از طرح کفش‌های مردانه از چرم و ورنی ساخته شده‌ که مورد توجه طراحان مد زنانه قرار گرفته است. در این مقاله به معرفی چند مدل کفش زنانه برای پاییز امسال می‌پردازیم. 

۱- کفش‌های لوفر

طراحان مد زنانه امسال پاییز را به تولید کفش‌های زنانه، با الهام گرفتن از کفش‌های مردانه آغاز کردند. در این میان کفش‌های لوفر مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است. کفش‌های لوفر به دلیل نوع طراحی عموما ساده و مناسب محیط های کاری و استفاده روزمره هستند.

معرفی چند مدل کفش زنانه برای پاییز امسال

۲- کفش‌های آکسفورد

در این فصل می‌توانید از این مدل کفش با رنگ‎های متنوع استفاده کنید. شاید نگرانی شما این باشد که با پوشیدن کفش‌های آکسفورد که بدون پاشنه هستند قد کوتاه دیده شوید. برای حل این مشکل می توانید از رنگ های روشن تر مانند بژ و شتی استفاده کنید که به کمک این ترفند پاهایتان کشیده تر دیده خواهد شد.

معرفی چند مدل کفش برای پاییز امسال

۳- کفش‌هایی با رنگ متالیک

پاییز امسال این کفش‌ها انتخابی مد روز خواهند بود. در نظر داشته باشید ترکیب رنگ‌های سیاه – متالیک و خاکستری – متالیک چشم نواز خواهد بود. به دلیل اینکه رنگ‌های متالیک بیش از رنگ‌های دیگر جلب توجه می‌کنند، تا حد امکان این نوع مدل کفش زنانه با لباس‌های ساده بپوشید.

معرفی چند مدل کفش برای پاییز امسال

مطالب مرتبط:

۱- راهنمای خرید کفش آکسفورد زنانه

۲- چطور کفش زنانه راحت بخریم؟

۳- ۷ مدل برتر کفش زنانه ایتالیایی



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :