سوگل پورمهرام در
0

۷ مدل از ترندهای لباس مردانه برای پاییز ۲۰۱۹

۷ مدل از ترندهای لباس مردانه برای پاییز ۲۰۱۹

اگر اهل مد و فشن باشید، حتما می‌دانید که ترندهای دنیای مد و لباس دائما در حال تغییر هستند. امروز یک لباس مد می‌شود و فردا همان لباس از مد می‌افتد. به همین دلیل، همراه شدن با ترندهای فصل هم کار سختی است و هم باعث می‌شود که ما مجبور شویم هزینه زیادی برای تعویض لباس‌های درون کمد خود با مدل‌های جدیدتر پرداخت کنیم. در مطلب امروز قصد داریم که ۷ مدل لباس مردانه برای پاییز ۲۰۱۹ را به شما معرفی کنیم و همچنین، به شما بگوییم چطور آنها را با لباس‌های دیگر خود ست کنید تا نه تنها از لباس‌های قبلی خود نهایت استفاده را ببرید، بلکه با ترندهای فصل همراه شده و خوش استایل دیده شوید. با چی بپوشم همراه باشید!

پوشیدن شلوارهای مردانه اورسایز و راحت

یکی از لباس‌هایی که در چند فصل اخیر شاهد حضور پررنگ آن در نمایش‌های مد برندهای مشهور، کاتالوگ‌های لباس، و فروشگاه‌های مختلف بودیم، شلوارهای مردانه گشاد و راحتی هستند که در عین حال بسیار شیک‌اند. البته این مسئله فقط در مورد شلوار صدق نمی‌کند. چند وقتی است که پوشیدن لباس‌های گشاد، از شلوار و تیشرت و هودی گرفته تا کت و کفش و غیره، بسیار مد شده است. شلوارهای مردانه گشاد و راحتی که برای پاییز سال ۲۰۱۹ دوباره مد شده‌اند عبارتند از شلوار جین، شلوارهای پلیسه، و شلوارهایی که لبه دم‌پای آن‌ها تا می‌خورد.

این مدل شلوار را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

گلیس فرهم، مدیر استودیو استایل برند محبوب ریور آیلند می‌گوید: «بهترین راه برای استفاده از شلوارهای راحت و اسپرت(به خصوص اگر تا به حال از این مدل شلوار استفاده نکرده‌اید) این است که با شلوار جین شروع کنید. البته لازم نیست که مدل شلوار جین را خیلی گشاد انتخاب کنید، می‌توانید در ابتدا با یک شلوار جین راسته شروع کنید. برای اینکه استایل شیک‌تری داشته باشید، می‌توانید یک شلوار با پارچه سنگین (به عنوان مثال، شلواری که در بافت پارچه خود پشم دارد)، انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که شلوار کمی روی کفشتان قرار بگیرد و استایل شیکی داشته باشید.»

استایل دهه ۷۰ میلادی 

سال‌هاست که استایل دهه ۱۹۷۰ به شکل‌های متفاوت، در میان آقایان محبوب بوده و برای پاییز سال ۲۰۱۹ نیز همچنان محبوب خواهد ماند. کت چرم مردانه، هر مدل لباس از جنس مخمل کبریتی، کفش‌های مدل قدیمی، پلیور یقه بلند، لباس‌های بافتنی طرحدار، و تیشرت‌های ابریشمی، از جمله لباس‌هایی هستند که از دهه ۷۰ تا به امروز، در دنیای مد و لباس باقی مانده‌اند.

چطور می‌توانیم استایلی شبیه به استایل دهه ۷۰ داشته باشیم؟

برای داشتن استایلی مشابه با استایل دهه ۱۹۷۰، کافیست یک شلوار فاق بلند را با یک بلوز یقه اسکی و یک کت طرحدار ست کنید.

پوشیدن لباس‌هایی که از پارچه‌های برجسته دوخته شده‌اند

بهتر است که خودتان را برای یک پاییز گرم با لباس‌های پشمی و زیبا آماده کنید! لباس‌هایی که از پارچه‌های برجسته و ضخیم دوخته شده‌اند (مثل پشم و مخمل)، برای سال ۲۰۱۹ بسیار ترند شده‌اند. البته فکر نکنید که این پارچه‌ها فقط مخصوص روزهای سرد سال هستند. لباس‌هایی مثل تیشرت از جنس نخ نرم و لطیف نیز ترند می‌شوند.

این مدل لباس مردانه را با چه چیزهای دیگری ست کنیم؟

خوشبختانه لباس‌هایی که از این مدل پارچه دوخته‌ شده‌اند، تقریبا به راحتی با همه لباس‌های دیگر ست می‌شوند و همچنین، باعث می‌شوند که با پوشیدن آن‌ها احساس راحتی کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با چنین لباس‌هایی هم یک استایل رسمی خلق کنید و هم یک استایل غیر رسمی. بدین ترتیب، از ظاهر خود خسته نمی‌شوید و همیشه حس می‌کنید که لباس‌های جدیدی بر تن دارید.

پوشیدن لباس‌های منحصر به فرد و شیک، با رنگ‌های جذاب

مطمئنا یک کت و شلوار یه رنگ آبی تیره، لباسی بسیار شیک و جذاب است؛ اما هیچ خصوصیت منحصر به فردی ندارد و در نتیجه، خیلی زود حوصله شما را سر می‌برد. خبر خوب این است که در چند فصل گذشته و در نمایش‌های مد برندهای مشهور، شاهد رنگ‌های جذابی در لباس‌های مردانه بودیم. در این فصل لباس‌های مردانه‌ای که رنگ‌های شیک و منحصر به فردی دارند، بسیار ترند می‌شوند. البته بهتر است بدانید که نکته منحصر به فرد این لباس‌ها، تن‌ها رنگشان نیست؛ بلکه بعضی از آنها طرح‌های شیک و جذابی دارند و نظر همه را به خود جلب می‌کنند.

این مدل لباس مردانه را چگونه ست کنیم؟

نگران نباشید، ست کردن این لباس‌های رنگی و طرح‌دار با لباس‌های دیگر اصلا کار سختی نیست. کافیست همراه با آن‌ها، لباس‌هایی ساده و با رنگی روشن بپوشید. به عنوان مثال، برای فصل بهار می‌توانید با استفاده از تناژهای متفاوت رنگ سبز و یا آبی، یک استایل مونوکروم و جذاب خلق کنید.

پوشیدن لباس‌هایی که علاوه بر زیبایی،کاربردی هم هست

معمولا لباس‌هایی که در کمد آقایان وجود دارند شامل لباس‌های محل کار، لباس‌های اسپرت، و لباس‌های کلاسیک هستند. طراحان مد و لباس بسیار تلاش کرده‌اند که برای سال ۲۰۱۹، یک مدل جدید هم به این مدل‌های محبوب اضافه کنند؛ یعنی لباس‌هایی که علاوه بر زیبایی، کاربردهای مفیدی هم دارند. به عنوان مثال، بعضی از این لباس‌ها که مخصوص روزهای سرد سال هستند، از پارچه‌های گرم دوخته شده‌اند و یا یک آستر گرم دارند. بعضی دیگر نیز متعلقات مفیدی مثل جیب بر روی خود دارند. این مدل لباس‌ها از سال ۲۰۱۸ به دنیای مد و لباس وارد شده‌اند و خوشبختانه برای مدت‌های طولانی از مد نمی‌افتند.

این مدل لباس مردانه را چگونه ست کنیم؟

شما می‌توانید با این لباس‌های کاربردی، استایل‌های متفاوت و زیبایی خلق کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک کت جیب‌دار را با یک تیشرت یقه گرد و یک شلوار که رنگ آن با دیگر لباس‌هایتان هماهنگ است ست کنید.

پوشیدن لباس‌هایی به رنگ قهوه‌ای

شاید به نظر شما رنگ قهوه‌ای، جذابترین رنگ موجود در چرخه رنگ‌ها نباشد. این رنگ ما را به یاد رنگ گرد و خاک و یا حتی آب زنگ زده می‌اندازد! اما در پاییز ۲۰۱۹، لباس‌هایی که به رنگ قهوه‌ای هستند، در میان آقایان بسیار محبوب می‌شوند؛ از کت و ژاکت و تیشرت و پیراهن گرفته تا لباس‌های بافتنی و کت و شلوار. رنگ قهوه‌ای در حقیقت یک رنگ ملایم و جایگزین برای رنگ مشکی است و درست مانند رنگ مشکی، به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود.

کت و شلوار قهوه‌ای را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

ست کردن رنگ قهوه‌ای با لباس‌های دیگر، درست مانند رنگ مشکی و رنگ آبی تیره بسیار کار راحتی است. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک کت به رنگ شتری را با یک شلوار مخمل به رنگ قهوه‌ای و یک پلیور یقه اسکی به رنگ خاکستری روشن ست کنید. در آخر هم این ترکیب را با یک جفت کفش کتانی به رنگ سفید ست کنید و لذت ببرید!

پوشیدن پیراهن یقه‌دار کوبایی

یکی از لباس‌های مردانه‌ای که برای سال‌های طولانی در دنیای مد و لباس باقی مانده و ظاهرا تا چندین سال بعد هم قصد ندارد که از مد بیوفتد، پیراهن یقه‌دار مدل کوبایی است. این مدل پیراهن برای پاییز سال ۲۰۱۹ بسیار ترند می‌شود و بهتر است که ۲ دکمه بالایی آن را باز بگذارید تا استایل شیک و جذابی داشته باشید.

پیراهن یقه کوبایی را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

بهترین مدل این پیراهن‌ها از جنس کتان و یا لینن هستند. این مسئله باعث می‌شود که این پیراهن‌ها بسیار سبک باشند و شما با پوشیدن آن‌ها در روزهای گرم، احساس خنکی و راحتی کنید. همچنین، برای روزهای سرد فصل پاییز و زمستان نیز می‌توانید این مدل پیراهن را با یک شلوار جین اسلیم فیت و یک کت چرمی ست کنید تا استایلی کلاسیک داشته باشید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :