chadmin در
0

لباس مجلسی شیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

لباس مجلسی شیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

وقتی صحبت از مهمانی و مجالس خاص است، خانم‌ها دوست دارند بهترین و زیباترین لباس و استایل را در جشن داشته باشند. انتخاب یک لباس مجلسی مناسب و شیک یکی از مهمترین مواردی است که می‌تواند تیپ و استایل شما را در مراسم جشن مورد توجه همگان قرار دهد. پس اگر می‌خواهید در یک مهمانی مانند ستاره بدرخشید با چی بپوشم همراه شوید تا درباره خرید یک لباس مجلسی شیک و زیبا اطلاعات کسب کنیم.

لباس مجلسی چه ویژگی دارد؟

قطعا باید بین لباسی که شما به صورت روزمره استفاده می‌کنید و لباسی که برای مراسم‌های خاص و مهمانی به تن می‌کنید تفاوت بسیاری باشد. از جمله ویژگی‌های لباس مجلسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قد لباس مجلسی

همانطور که می‌دانید امروزه انواع لباس‌های مجلسی با طرح و رنگ مختلف در بازار وجود دارد برخی از آن‌ها قد کوتاهی دارند و برخی دیگر بلند و به اصطلاح ماکسی هستند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر در مراسم خاصی شرکت می‌کنید که بسیار رسمی است بهتر است یک لباس مجلسی ماکسی و بلند انتخاب کنید.

خرید لباس مجلسی شیک

جنس لباس مجلسی

دومین موردی که هنگام خرید لباس مجلسی باید به آن توجه کنید جنس آن است. اگر می‌خواهید در طول مراسم با لباسی که به تن دارید بدرخشید و زیبا جلوه کنید توصیه می‌کنیم از لباس‌های مجلسی که با پارچه‌های ساتن، ابریشم، گیپور، تور، لمه و یا مخمل طراحی شده است، خرید کنید. از انواع لباس مجلسی مخمل و یا لمه می‌توانید برای مراسم‌هایی که در هوای سرد برگزار می‌شود استفاده کنید و برای هوای گرم لباس‌هایی به جنس گیپور، ابریشم و یا تور انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید هیچگاه از لباس‌های نخی و یا کتان برای مراسم جشن استفاده نکنید زیرا هرگز جلوه نخواهد داشت و اندام شما را زیبا نشان نمی‌دهد.

خرید لباس مجلسی شیک

لباس مجلسی کار شده

اگر به قصد شرکت در یک مراسم خاص از فامیل‌های درجه یک خود به دنبال یک لباس مجلسی شیک هستید پیشنهاد ما به شما خرید لباس‌های مجلسی کار شده است. لباس‌های مجلسی کار شده که اغلب با پنل‌های زینتی، منجوق دوزی، سنگ دوزی و یا پولک تزیین شده‌اند جلوه بسیار زیادی بر روی تن دارد، در نتیجه می‌تواند زیبایی اندام شما را دو چندان نشان دهد و همه توجه‌ها را به سمت خود جذب کند.

خرید لباس مجلسی شیک

لباس مجلسی متناسب با فرم بدن

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید لباس مجلسی باید به آن توجه کنید فرم کلی لباس و اندامتان است. اینکه لباسی که انتخاب می‌کنید به خوبی بر روی تنتان بنشیند و اندامتان را زیبا نشان دهد بسیار مهم است.

خرید لباس مجلسی شیک

رنگ لباس مجلسی 

انتخاب یک رنگ مناسب برای لباس مجلسی نیز از موارد بسیار ضروری است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. رنگی که انتخاب می‌کنید باید در درجه اول متناسب با رنگ پوست شما باشد. لباس مجلسی‌هایی که به رنگ بژ، طلایی، لاجوردی و یا مشکی هستند معمولا در دسته لباس‌های مجلسی کلاسیک و بسیار مجلسی هستند که می‌توان برای مراسم‌های درجه یک و خاص از این نوع رنگ‌ها استفاده کرد. اگر هم به مهمانی دعت شده‌اید که فضای آن بسیار رسمی نیست می‌توانید از انواع لباس مجلسی با رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید البته به خاطر داشته باشید که در کنار رنگی که برای لباس خود انتخاب می‌کنید، رنگ کیف و کفش و حتی اکسسوری که استفاده می‌کنید را نیز متناسب با رنگ لباس خود انتخاب کنید تا یک هارمونی یکدست در استایل شما ایجاد شود.

خرید لباس مجلسی شیک



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :