شایسته عسگریان در
0

گرانترین برندهای کیف دستی زنانه در دنیا

گرانترین برندهای کیف دستی زنانه در دنیا

کیف، یکی از مهمترین اکسسوری‌ها در استایل به‌شمار می‌آید؛ به‌خصوص کیف زنانه. کیف‌های زنانه، انواع و اقسام مختلفی دارند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. در این میان، برخی از برندهای معتبر، معروف و قدیمی، بهترین و باکیفیت‌ترین کیف‌های زنانه را تولید می‌کنند که بالطبع، قیمت‌های بالایی نیز دارند. در این مطلب با گرانترین برندهای کیف دستی زنانه آشنا شوید.

کیت اسپید

اشتیاق ساخت یک کیف کوچک دستی  زیبا بود که در سال ۱۹۹۳ در نیویورک باعث ساخت کمپانی کیت اسپید شد. کیت اسپید و اندی اسپید درکنار یکدیگر این برند را تولید کردند. در ماه جولای سال ۲۰۱۷، سود محصولات این تولیدی، حدود ۲٫۴ میلیارد دلار تخمین زده شد. مشتریان کیت اسپید که ریشه‌ای آمریکایی دارد، زنان طبقه متوسط رو به بالا و درواقع طبقه مرفه جامعه هستند که به‌دنبال کیفی خاص و شیک می‌گردند. در خط تولید کیت اسپید، انواع کیف، از سطلی گرفته تا لپ‌تاپی و سفری و دوشی و یک‌طرفه و کلاچ تولید می‌شود. سلبریتی‌های زیادی همچون کیت میدلتون، عروس خاندان سلطنتی و چلسی کلینتون از این برند استفاده می‌کنند.

مایکل کورس

مایکل کورس جزو آن‌دسته از تولیدی‌هایی است که درکنار آیتم‌های دیگر، کیف‌های کم‌نظیری نیز به مشتریانش ارائه می‌دهد. مشتری هدف این کمپانی، افرادی هستند که به‌دنبال کیفی نفیس و انحصاری هستند؛ به‌همین دلیل کیف‌های گرانقیمتی نیز تولید می‌کند. در خط تولید مایکل کورس، انواع کوله‌پشتی، کیف دوشی، کیف یکطرفه، کیف خورجینی و کیف اداری تولید می‌شود. تمامی کیف‌ها از موادی با کیفیت عالی و طراحی زیبا ساختته می‌شوند. مایکل کورس، مدت‌هاست که دیگر در تولید محصولاتش از خز واقعی و پوست حیوانات استفاده نمی‌کند.

شنل

یکی از مهمترین و لوکس‌ترین برندها در صنعت فشن. این برند را کوکو شنل در سال ۱۹۰۹ معرفی کرد و کم‌کم آن را به برندی جهانی تبدیل کرد. شنل، ریشه‌ای فرانسوی دارد و در پایان سال مالی ۲۰۱۷، درآمدی معادل ۹٫۶ میلیارد دلار داشته است.

کیف‌های تولیدی در این کمپانی، گرانقیمت، اما انحصاری و ویژه است که ارزش هزینه بالا را دارد. مواد اولیه باکیفیت و نرم و طراحی بی‌نظیر، شنل را تبدیل به یکی از بهترین برندهای کیف دنیا کرده است. سلبریتی‌های زیادی همچون مرلین مونرو، نیکول کیدمن و کیرا نایتلی از این برند در مراسم مختلفی مثل گلدن گلاب، اسکار و گرمی استفاده کرده و می‌کنند.

گوچی جکی

گوچی جکی، یک کمپانی ایتالیایی است که در سال ۱۹۲۱ بنیانگذاری شد. این برند لوکس حوزه فشن و مد، محصولاتی چرمی ازجمله کیف تولید می‌کند. درآمد گوچی در پایان سال نالی ۲۰۱۶، بیش از ۴٫۳ میلیارد دلار تخمین زده شده که همین امر، آن را تبدیل به یکی از باارزش‌ترین برندهای دنیا کرده است.

کیف‌های دستی گوچی را می‌توان شاهکار نامید؛ یکی از لوکس‌ترین آیتم‌های این برند که غنا و استایل خاص خودش را دارد. برای تولید کیف‌های گوچی از موادی مانند ابریشم، کرباس ضدآب، بامبو و پوست حیوانات استفاده می‌شود تا کیف‌هایی خاص تولید شود. سلبریتی‌هایی مانند بیانسه و سلما هایک از کیف‌های برند گوچی استفاده می‌کنند.

هرمس

هرمس، تولیدکننده محصولات کیفیت بالای حوزه فشن است؛ ازجمله طیف وسیعی از کیف‌های دستی زیبا و تحسین‌برانگیز. هرمس، یک کمپانی فرانسوی است که در سال ۱۸۳۷ بنیانگذاری شده و همین امر، آن را به یکی از قدیمی‌ترین و خاصترین برندهای صنعت فشن تبدیل کرده است.

مشتریان این برند، طیف وسیعی از طبقه مرفه و طبقه خاص جامعه هستند. طراحی‌های هرمس، کلاسیک و بینظیر است که هوش فردی طراحانش در این امر دخیل می‌باشد. کیف‌های هرمس، دست‌دوز هستند و هنرمندان و صنعتگران، آن‌ها را به‌صورت انحصاری و اختصاصی و با دقت و ظرافت بالا تولید می‌کنند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :