شایسته عسگریان در
0

اکسسوری‌های مهم و جذاب برای آقایان

اکسسوری‌های مهم و جذاب برای آقایان

ممکن است برای اکثر مردم اینگونه به‌نظر برسد که دنیای مد و فشن، تنها مختص خانم‌هاست، درصورتیکه این روزها استایل مردانه نیز به‌همان اندازه مهم است و مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.

هنگامی که صحبت از مراسم رسمی می‌شود، علاوه بر لباس رسمی، پای اکسسوری‌های رسمی مردانه نیز به میان می‌آید؛ اکسسوری‌هایی که متناسب با لباس و شرایط باشند. در این مطلب قصد داریم تا ده اکسسوری را که هر مردی باید در کمد لباسش داشته باشد، بررسی کنیم.

ساعت مچی

ساعت مچی را می‌توان مهمترین اکسسوری مردانه به‌شمار آورد که اطلاعات زیادی از شخصیت فرد در اختیار دیگران می‌گذارد. نیازی نیست که حتما هزینه زیادی برای خرید ساعت خرج کنید، اما این نکته را هم به یاد داشته باشید که آقایان برخلاف خانم‌ها نباید از ساعت‌های ارزان‌قیمت استفاده کنند؛ زیرا خانم‌ها با هزینه کم می‌توانند ساعت‌هایی بخرند که جنبه زیبایی و سرگرم‌کنندگی ظاهری آن‌ها بیشتر است، اما اهمیت ساعت آقایان بیش از هرچیز به کیفیت آن است تا ظاهر رنگی و شادش.

دکمه سردست

ممکن است به این نکته فکر کنید که از دکمه سردست کجا می‌توانم استفاده کنم؟ یا اصلا چرا باید از آن استفاده کنم؟ دکمه سردست تنها مخصوص مراسم عروسی نیست؛ بلکه می‌توان از آن در موقعیت‌های مختلفی استفاده کرد. دکمه سردست‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی دارند؛ بنابراین می‌توانید با هر بودجه‌ای دکمه سردست مناسب خود را تهیه کنید. علاوه بر این، می‌توان این دکمه‌ها را برای انواع کت‌های رسمی و کت‌های تک استفاده کرد.

شال

شال، تنها مختص بانوان نیست. اگر آقایان شال گردن مناسبی انتخاب کنند، می‌توانند از آن در بسیاری از مناسبت‌ها استفاده کنند. شال گردن، یکی از ترندترین اکسسوری‌های حال حاضر است که برای روزهای سرد سال، گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود. یکی از مزیت‌های شال گردن، این است که آقایان می‌توانند آن را با روش‌های مختلفی دور گردن ببندند. اگر به شال گردن علاقه زیادی دارید، می‌توانید شال گردن‌هایی با جنس پارچه نازکتر و نرمتر انتخاب کنید و از آن در روزهای گرم سال نیز استفاده کنید. شال گردن‌ها، معمولا بیش از هر موقعیت دیگری، مناسب موقعیت‌های کژوآل و اسمارت کژوآل هستند و از آنجا که طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند، با هر لباسی ست می‌شوند.

دستبند

دستبندها اکسسوری‌های جذابی هستند که اگر بادقت انتخاب شوند، استایل کژوآل و اسمارت کژوآل آقایان را تکمیل می‌کنند. شما می‌توانید از دستبند برای افزایش تعداد رنگ‌های استایلتان استفاده کنید یا اینکه دستبندی ساده و با رنگ‌های خنثی بیندازید تا تنها استایلتان تکمیل شود. اگر استایلتان کاملا رسمی نیست، می‌توانید از دستبندهای چرم استفاده کنید و درصورت کاملا رسمی بودن مراسم، دستبندهای برند از جنس طلا یا نقره بیندازید. درکل برای خرید دستبند با هر بودجه‌ای دستتان باز است.

حلقه

حلقه‌ها یکی از استایلیش‌ترین اکسسوری‌های مردانه هستند که اکثرا کسی به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد. اگر متاهل هستید، به‌احتمال زیاد، حلقه عروسیتان همیشه در دستتان است، اما می‌توانید در کنار آن از حلقه‌های دیگری نیز استفاده کنید؛ از حلقه‌های بزرگ با سنگ درشتی به‌عنوان نگین گرفته تا حلقه‌های ساده نازک با جنس‌های طلا، نقره، استیل و…

عینک آفتابی

یکی از مهمترین اکسسوری‌های بهار و تابستان، عیتک آفتابی است که تنوع زیادی دارند؛ اما نکته اینجاست که عینک آفتابی تنها مناسب مراسمی است در فضای آزاد برگزار می‌شوند؛ البته اگر مراسم رسمی شما در محیط بسته برگزار می‌شود هم می‌توانید از عینک آفتابی شیک خود در استایلتان استفاده کنید؛ به این صورت که آن را در جیب کت یا پیراهنتان قرار دهید. سعی کنید که عینک آفتابی متناسب با نوع چهره، رنگ پوست و موقعیتتان انتخاب کنید.

کراوات

کراوات، عضو جدانشدنی استایل رسمی مردانه است که در تمام سال‌ها از مد نیفتاده است، اما اگر شما علاقه‌ای به استفاده از کراوات‌های عادی که بستن آن‌ها دشوار است، ندارید، می‌توانید از نوع آماده آن استفاده کنید. کراوات‌ها هم طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند که می‌توانید آن‌ها را با انواع لباس‌ها ست کنید، اما بهترین انتخاب برای مراسم رسمی، کراوات‌های مشکی، سفید، خاکستری و آبی نفتی است.

کیف پول

شاید فکر کنید که کیف پول ارتباطی به اکسسوری ندارد، اما اینطور نیست. درواقع کیف پول آقایان، جایگزین کیف دستی خانم‌هاست؛ به‌خصوص وقتی که به یک مهمانی شام در بیرون از منزل می‌روید یا به هر دلیلی پیش از رفتن به مراسم یا حین آن قصد خرید دارید و موقع پرداخت پول، کیف پولتان یکی از گزینه‌های تفسیر شخصیت شما به‌شمار می‌آید. سعی کنید که برای انتخاب کیف پول از رنگ‌های مثل مشکی یا قهوه‌ای استفاده کنید و آن را ترجیحا با کفشتان ست کنید.

کمربند

کمربند عضو ضروری و جدانشدنی استایل مردانه است؛ به‌خصوص برای رفتن به مراسم رسمی؛ البته همیشه نیز نیازی به استفاده از کمربند نیست؛ مخصوصا وقتی که استایل کژوآل یا اسمارت کژوآل دارید. کمربند مشکی گزینه‌ای کلاسیک است، اما ممکن است کمی کسل‌کننده و تکراری به‌نظر برسد. شما می‌توانید برای خرید کمربند کمی خلاقیت به خرج بدهید و به‌دنبال طرح‌ها و رنگ‌های جدید باشید (البته باید با لباس‌هایتان همخوانی داشته باشد). انتخاب کمربندی که رنگش با رنگ استایلتان در تضاد است، یکی از جسورانه‌ترین انتخاب‌ها برای آقایان به‌شمار می‌آید؛ البته بهتر است در این صورت از کمربند مارکدار یا کمربندهای بسیار مرغوب استفاده کنید.

کلاه

کلاه، یکی از گزینه‌هایی است که ممکن است چندان مورد استقبال آقایان واقع نشود؛ دلیلش هم می‌تواند این باشد که اکثریت مردم معمولا در ایران جز در روزهای سرد زمستانی، از کلاه استفاده نمی‌کنند. اما باید بدانید که کلاه مردانه، اگر به درستی انتخاب شود، استایل شما را کامل می‌کند. بهتر است که از کلاه‌های بزرگ و قدیمی دور بمانید. درضمن یادتان باشد که هر کلاهی مناسب موقعیتی خاص است؛ مثلا کلاه کپ به‌هیچ عنوان مناسب مراسمی نیست که حتی ذره‌ای رسمیت دارد؛ درعوض می‌توانید از کلاه شاپو همراه با استایل کلاسیک و رسمی استفاده کنید؛ بهشرطی که یکی از آیتم‌های استایلتان پشمی باشد.‌

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

meysam در تاریخ 25 ژانویه 2020

ممنون از مطالب خوبتان . خیلی عالی بود



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :