شایسته عسگریان در
0

چطور لباس بپوشیم که قدبلندتر به‌نظر برسیم؟

چطور لباس بپوشیم که قدبلندتر به‌نظر برسیم؟

شاید با خود فکر کنید که اگر قدتان زیر ۱۶۵سانتیمتر است، دیگر قدکوتاه محسوب می‌شوید و راهی برای بلندتر نشان دادن قدتان ندارید؛ پس ما توجه شما را به قد برخی از سلبریتی‌های معروف جلب می‌کنیم تا بیشتر متوجه شوید که ما قصد داریم چه بگوییم.

رونی مارا: ۱۵۷ سانتیمتر

ویکتوریا بکهام: ۱۶۳ سانتیمتر

اسکارلت جوهانسون: ۱۶۰ سانتیمتر

ریس ویترسپون: ۱۵۶ سانتیمتر

خب حتما تابحال فکر می‌کردید که این سلبرتی‌ها چقدر بلندقد هستند؛ البته درست است که حقه‌های سینمایی زیادی بکار گرفته می‌شود تا قد این بازیگران در فیلم‌های سینمایی، بلندتر دیده شود، اما خود آن‌ها هم می‌دانند چگونه لباس بپوشند و چه استایلی داشته باشند تا در حالت عادی هم کوتاهی قدشان به چشم نیاید. در این مطلب قصد داریم تا با کمک گرفتن از استایل سلبریتی‌ها به شما یاد بدهیم که چگونه لباس بپوشید تا قدبلندتر به‌نظر برسید.

لباس‌های خود را به خیاط بسپارید

اندازه و فیت بودن لباس‌های تنتان علاوه بر اینکه استایل شما را شیکتر نشان می‌دهد، باعث می‌شود که بلندقدتر نیز به‌نظر برسید. توجه داشته باشید که اندازه بودن لباس به معنی تنگ بودن آن نیست. لباس شما نه باید زیاد گشاد و نه بیش از اندازه تنگ باشد.

از سر تا پا یک رنگ بپوشید

وقتی لباستان از سر تا نوک پا یک رنگ باشد، نمی‌توان به‌خوبی اجزای بدن را از هم تفکیک کرد و از طرفی، چشم‌ها در مسیری عمودی روی بدن شما حرکت می‌کنند و این باعث می‌شود که قدتان بلندتر به‌نظر برسد.

خط کمر لباس را بالا ببرید

پوشیدن لباس‌هایی مثل شلوارهای فاق بلند یا دامن‌هایی که خط کمرشان بالاتر از خط کمر شماست، این احساس را به‌وجود می‌آورد که پاهای بلندی دارید؛ به‌خصوص اگر دامن میدی یا مدادی (راسته) می‌پوشید.

دامن بالای زانو بپوشید

دامن‌های بالای زانو، البته با خط کمر پایین‌تر باعث می‌شوند که پاهایتان بلندتر از حد معمولی به‌نظر برسند.

کفش‌هایی به رنگ پوست بپوشید

یکی از دلایلی که کفش‌های رنگ پوست تقریبا هیچگاه از مد نمیفتند و اکثر مواقع، آن‌ها را در پای یکی از سلبریتی‌ها می‌بینیم، این است که باعث می‌شوند پای فرد بلندتر به‌نظر برسد.

از کیف کوچک استفاده کنید

از آنجا که ریزه‌میزه هستید، برداشتن کیف بزرگ باعث می‌شود که شما کوچک‌تر دیده شوید؛ بنابراین بهتر است از کیف‌های کوچک استفاده کنید.

کفش‌های نوک‌تیز بپوشید

پوشیدن کفش‌های نوک‌تیز باعث می‌شود که پاهایتان بلندتر به‌نظر برسند و درنتیجه بلندقدتر دیده شوید؛ فرقی نمی‌کند که پاشنه داشته باشد یا تخت باشد.

بلوز یقه بلند بپوشید

یقه بلند باعث می‌شود که گردن و درنتیجه قدتان بلندتر به‌نظر برسد.

بوت بالای قوزک پا بپوشید

بوت‌هایی که ساق بلند دارند، باعث می‌شوند که پای شما دوتکه نشان داده شود و کوتاهتر به‌نظر برسید؛ بنابراین بهتر است که بوت‌هایی با ساق کوتاهتر بپوشید تا پاهایتان و درنتیجه قدتان بلندتر نشان داده شود.

شلوار گشاد بلند، تا نوک پا بپوشید

شلوار گشادی که تمام طول پای شما را بپوشاند، به‌شرطی که خط کمرش بالا باشد، باعث بلندقدتر نشان دادن شما می‌شوذ؛ به‌خصوص که به‌راحتی، کفش پاشته بلندتان را پنهان می‌کند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :