ساناز شمس در
0

ست کردن مانتو سرمه‌ای با رنگ‌های دیگر

ست کردن مانتو سرمه‌ای با رنگ‌های دیگر

ست کردن مانتو سرمه ای کار سختی نیست، چون این رنگ تطبیق پذیری بالایی دارد. سرمه‌ای یکی از رنگ‌های طیف آبی است و بیشتر ما فکر می‌کنیم این رنگ تنها برای لباس اداری مناسب است. اگر شما هم چنین تفکری دارید بهتر است برای ست کردن رنگ سرمه‌ای از چرخه رنگ‌ها کمک بگیرید. در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه مانتو سرمه‌ ای خود را ست کنید. با چی بپوشم همراه باشید.

ست کردن مانتو سرمه ای با رنگ‌های خنثی 

مطمئن باشید با ست کردن مانتو سرمه ای و رنگ‌های خنثی انتخاب اشتباهی نخواهید داشت. رنگ سرمه ای با رنگ‌های خنثی مثل کرم، بژ، قهوه‌ای، طوسی و سفید همخوانی خوبی دارد.

ست کردن مانتو سرمه ای و طرح‌ها 

از ست کردن مانتو خود با لباس‌های طرح‌دار بخصوص طرح‌ خال خالی ترسی نداشته باشید. حتی مانتو سرمه‌ ای شما هم می‌تواند از این مدل پارچه دوخته شده باشد. پوشیدن لباس خال خالیمی‌تواند جذاب و دخترانه باشد، به شرطی که بدانید آن را چطوری با اندام‌تان هماهنگ کنید. اگر مانتوهای ساده سرمه ای را ترجیح می‌دهید می‌توانید مانتو خود را با یک اکسسوری طرح‌دار مانند کیف ست کنید.

ست کردن مانتو سرمه ای با شال هلویی و کرم

هر چند رنگ کرم یک رنگ خنثی است اما توصیه می‌شود این رنگ را در زمستان و پاییز کمتر مورد استفاده قرار دهید و یا اگر از هواداران این رنگ هستید می‌توانید شال و روسری خود را از این رنگ انتخاب کنید.

ست کردن مانتو سرمه ای با طوسی روشن و مشکی

خاکستری با تمامی رنگ‌ها از جمله رنگ طوسی ترکیب خوبی را ایجاد می‌کند ولی به تنها چیزی که در استفاده از این رنگ در استایل خود باید دقت کنید، میزان تیرگی و روشنی رنگ خاکستری لباس شماست. اگر رنگ سرمه‌ای را با طیف تیره‌تر رنگ خاکستری ترکیب کنید، لباس شما سنگین‌تر و مجلسی‌تر خواهد بود و برعکس اگر طیف روشن رنگ طوسی را انتخاب کنید، ست لباس شما برای مراسم‌های غیر رسمی مناسب خواهد بود. پس حتما به این مسئله دقت کنید.

ست کردن مانتو سرمه ای با سفید و نارنجی

همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است این رنگ‌ها در کنار یکدیگر مکمل هم هستند و کار هم را تکمیل می‌کنند. ترکیب این رنگ‌ها دقیقاً در دایره رنگی رو به روی هم هستند. هر یک از رنگ‌ها به تنهایی ممکن است جالب نباشند، اما در کنار هم دل‌نشین می‌شوند.

 

 

ست کردن مانتو سرمه ای با آبی

حتما بر تن آقایان زیاد دیده اید که کت و شلوار سرمه ای خود را با پیراهنی به رنگ آبی آسمانی ست می کنند. این ترکیب رنگی برای خانم ها هم مناسب است. البته این ست کلاسیک بوده و برای میهمانی رسمی پیشنهاد می شود. اگر دوست دارید که ظاهری مدرن تر داشته باشید، رنگ پاستلی آبی را به شما پیشنهاد می دهیم.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :