پردیس بختیاری در
0

رنگ موهای ترند شده و پرطرفدار پاییز ۲۰۱۹

رنگ موهای ترند شده و پرطرفدار پاییز ۲۰۱۹

دنیای مد رنگ و بوی پاییزی به خود گرفته است. در این میان بسیاری از طراحان و آرایشگران اقدام به معرفی نمونه های مختلفی از رنگ موها  با حال و هوای پاییزی کرده اند. اگر شما هم دوست دارید که با ترندهای رنگ موی پاییز ۲۰۱۹ آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

کاراملی-طلایی

اگر به موهای کیت میدلتون نگاهی بیاندازید، می بینید که موهای او تنی کاراملی-طلایی دارد. این رنگ مو یکی از ترندهای پاییز ۲۰۱۹ شده است. حتی اگر شما نمی خواهید که موهایتان را روشن کنید، می توانید با هایلایت این رنگ را به موهایتان بیافزایید.

شرابی تیره

یکی از رنگ موهایی که پاییز امسال در سالن های آرایشی لس آنجلس رایج شده است، رنگ شرابی تیره است. زندایا از ستاره هایی است که به این ترند علاقه نشان داد. خوبی این رنگ آن است که به دلیل تن گرمی که دارد، صورت شما را از حالت بی روح درآورده و به آن شادابی و جوانی می بخشد. این رنگ مو به هر خانمی با هر تن پوستی که دارد، می آید.

عسلی

پاییز امسال فصل رنگ های روشن و گرم است. عسلی از رنگ هایی است که اگر به رنگ های روشن علاقه داشته باشید، می توانید آن را انتخاب کنید. ریس ویترسپون از ستاره هایی است که در ترند کردن این رنگ تاثیرگذار بوده است. اگر چه این رنگ با هر تن پوستی هماهنگ می شود اما به خانم هایی که چشمان آبی یا سبز دارند، بیشتر می آید.

قهوه ای شکلاتی

اگر موهای تیره ای دارید و می خواهید رنگ آن را کمی تغییر دهید و در عین حال هم دوست دارید که حالت طبیعی موهایتان را حفظ کنید، می توانید از یکی دیگر از ترندهای پاییز امسال، قهوه ای شکلاتی، کمک بگیرید. به قول یکی از متخصصان زیبایی: «این رنگ هیچگاه از مد نمی افتد.»

بلوند با ریشه تیره

این مدل مو تقریبا شبیه به مدل موی آمبره می باشد، با این تفاوت که تنها چند سانت از ریشه مو تیره و ۹۰% مو به رنگ بلوند روشن است. این مدل موی دو رنگ را به افرادی پیشنهاد می دهیم که عاشق موی بلوند هستند اما حوصله هر ماه رفتن به آرایشگاه را هم ندارند.

قهوه ای متوسط

رنگ قهوه ای متوسط رنگی است که همیشه روی مد می باشد، علاوه بر آن به هر تن پوستی نیز می آید. اگر به دنبال رنگی هستید که شما را جوان تر و شاداب تر نشان دهد، قهوه ای متوسط بهترین گزینه برای شماست.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :