المیرا فلاحیان در
2,388

دکوراسیون متناسب با استایل تان داشته باشید

دکوراسیون متناسب با استایل تان داشته باشید

اکثر افراد از رابطه میان دکوراسیون و فشن بی اطلاعند. اما بسیاری از مردم نیز بر این باورند که دکوراسیون آن‌ها با نوع پوشش و استایل آن‌ها در ارتباط می‌باشد و لازم است دکوراسیونی متناسب با استایلشان داشته باشند. در ادامه این مطلب با چی بپوشم همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه باید دکوراسیون متناسب با استایل شخصی‌تان داشته باشید.

سبک کلاسیک

دکوراسیون متناسب با استایل

اگر به پوشیدن لباس‌های ساده و در عین حال شیک علاقه‌مندید و ترجیح می‌دهید لباس‌هایی را بپوشید که با گذر زمان از مد نمی‌افتند، پس استایل شما کلاسیک است. اگر استایل کلاسیک دارید، می‌توانید خانه‌تان را نیز به سبک کلاسیک بچینید.

دکوراسیون به سبک کلاسیک

دکوراسیون متناسب با استایل

اگر استایلی به سبک کلاسیک دارید و می‌خواهید دکوراسیون منزلتان آینه تمام نمایی از استایل شما باشد، می‌توانید خانه خود را به سبک کلاسیک دیزاین کنید. در دکوراسیون‌های کلاسیک، اگرچه اشیای زیادی به کار می‌روند ، اما تمام اشیا دارای نظم خاصی هستند. در این دکوراسیون‌ها معمولا از رنگهای گرم استفاده می‌شود و رنگ‌های تند جایی در آن ندارند.

سبک مینیمال

دکوراسیون متناسب با استایل

اگر کمد شما بیشتر از لباس‌های مشکی و سفید پر شده است، استایل شما مینیمال است. لباس‌های مینیمال معمولا راحت و در عین حال شیک هستند. افرادی که استایل مینیمال دارند، رنگ‌های خنثی را به رنگ‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

دکوراسیون به سبک مینیمال و مدرن

دکوراسیون متناسب با استایل

افرادی که استایل مینیمال دارند از زرق و برق و طرح‌های بسیار زیاد، چه در پوشش خود و چه در سبک دکوراسیون منزل خود دوری می‌کنند. اگر استایل مینیمال دارید، خانه شما نیز باید سادگی استایلتان را با خود داشته باشد. در دکوراسیون مینیمال، معمولا از رنگ‌های سفید، مشکی، توسی و خاکستری استفاده می‌شود. استفاده از لوسترهای بزرگ و پر زرق و برق در دکوراسیون مینیمال جایی ندارند.

سبک بوهو

دکوراسیون متناسب با استایل

افرادی که استایل بوهو دارند، معمولا طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را در استایل خود می‌پسندند. در استایل بوهو آزادی و گشادی لباس از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. اگر استایل بوهو دارید، بهتر است دکوراسیون منزلتان نیز بوهو باشد.

دکوراسیون به سبک بوهو

دکوراسیون متناسب با استایل

اگر استایل بوهو داریذ، باید علاوه بر استایل خود در دکوراسیون منزلتان نیز از رنگ‌های مختلف و شاد استفاده کنید. آزادی عملی که در استایل خود دارید را به خانه خود بیاورید و سبک دکوراسیونی متفاوت از دیگران داشته باشید. سبک بوهو را می‌توانید به سادگی با سبک‌های دیگری مانند وینتیج و یا مینیمال نیز تلفیق کنید. گل و گیاه نیز در دکوراسیون بوهو از اهمیت بالایی برخوردارند.

سبک وینتیج

دکوراسیون متناسب با استایل

استایل وینتیج مناسب افرادی است که به نوستالژی و پوشیدن لباس‌های قدیمی علاقه‌مندند. بیشتر لباس‌هایی که در این استایل مورد استفاده قرار می‎گیرند، لباسهای مربوط به دهه 1980 تا 2000 میلادی است و می‌توانید آنها را با لباس‌های مدرن ترکیب کنید.

دکوراسیون به سبک وینتیج

دکوراسیون متناسب با استایل

همانطور که گفتیم، علاقه‌مندان به استایل وینتیج با اشیای قدیمی و نوستالژی ارتباط بسیار زیادی برقرار می‌کنند. پس دکوراسیون وینتیج نیز کاملا متناسب با سلیقه و شخصیت آن‌ها خواهد بود. رنگ‌ها در دکوراسیون وینتیج نقش مهمی را ایفا می‌کنند. اگر می‌خواهید یک دکوراسیون وینتیج و در عین حال مدرن داشته باشید، می‌توانید از رنگ‌های خنثی نیز در دکوراسیون استفاده کنید.

نویسنده: المیرا فلاحیان



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :