المیرا فلاحیان در
10,027

این کاراکترها در سریال‌های ترکی، خوشپوش‌ترین کاراکترها بودند!

این کاراکترها در سریال‌های ترکی، خوشپوش‌ترین کاراکترها بودند!

کشور ترکیه یکی از پیشتازان در صنعت مد و فشن و همچنین در صنعت ساخت سریال می‌باشد. سریال‌هایی که توسط این کشور ساخته می‌شوند، به محبوبیت بسیاری در کشورهای سراسر جهان می‌رسند و لباس‌های آن‌ها در دنیا دیده می‌شود. در ادامه با چی بپوشم همراه باشید تا خوش استایل‌ترین کاراکترها در سریال‌های ترکی را به شما معرفی کنیم.

خوشپوش‌ترین بازیگران در سریال های ترکی

سیب ممنوعه – اندر

خوش استایل ترین بازیگران در سریالهای ترک

طراحی لباس کاراکترهای سریال سیب ممنوعه، بیشتر از موضوع سریال مورد توجه قرار گرفت. اما بدون شک خوش لباس‌ترین کاراکتر این سریال، اندر میباشد. این کاراکتر لباس‌های شیک و جذاب با رنگ‌های مختلف را به بهترین شکل ممکن با اکسسوری و کفش‌های زیبا ست کرده و مخاطب را میخکوب می‌کند.

عشق ممنوع – ثمر

خوشپوش‌ترین بازیگران در سریال های ترکی

بدون شک یکی از اصلی‌ترین کاراکترها در این لیست، کاراکتر ثمر در سریال پرطرفدار عشق ممنوع است. اگرچه بیش از حد 10 سال از پخش آخرین قسمت این سریال می‌گذرد، اما کاراکتر ثمر و استایل‌های زیبای او هنوز در ذهن مردم ترکیه و حتی مردم ایران جاودان مانده است.

عشق اجاره‌ای – دفنه

خوشپوش‌ترین بازیگران در سریال های ترکی

سریال عشق اجاره‌ای را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکیه‌ای در بسیاری از کشورهای جهان بدانیم. کاراکتر دفنه در این سریال با پوشیدن لباس‌های رنگارنگ، ترکیب بسیار زیبایی با رنگ موهای منحصر به فردش ایجاد می‌کند. بسیاری از مردم دفنه را خوش‌استایل‌ترین کاراکتر در سریالهای ترک میدانند.

جزر و مد – میرا

خوش استایل ترین بازیگران در سریالهای ترک

یکی از اولین چیزهایی که بلافاصله پس از شنیدن نام سریال جزر و مد به ذهنتان می‌رسد، استایل‌های منحصر به فرد کاراکتر میرا در این سریال است. از کت‌های چرم گرفته تا دامن‌های کوتاهی که با بوت‌های ارتشی ست می‌شدند، همه و همه شما را یاد میرا می‌اندازند. استایل بوهوی این کاراکتر تا مدتها مورد توجه بود.

عشق پول سیاه – الیف

خوشپوش‌ترین بازیگران در سریال های ترکی

کاراکتر الیف دنیزر در سریال عشق پول سیاه، در عین پوشیدن لباس‌های ساده، شیک بودن و اصالت خود را نیز به عنوان یک طراح جواهرات، حفظ می‌نمود. مدل موهای این کاراکتر سادگی استایل او را جبران کرده‌اند و زیبایی خاصی به او بخشیده‌اند. این کاراکتر در این سریال از 816 جواهر مختلف استفاده کرده است.

عروس استانبول – ثریا

خوش استایل‌ترین کاراکترها در سریال‌های ترکی

آصلی انور، بازیگر نقش ثریا در این سریال، بسیثاری از لباس‌های این کاراکتر را خودش طراحی و یا انتخاب نموده است. دامن‌های رنگارنگ، لباس‌های اورسایز و ترنچ کت‌ها، استایل این کاراکتر را زیبا و منحصر به فرد کرده‌اند. این کاراکتر و لباس‌های او نیز به شدت مورد توجه بانوان قرار گرفت.

همه جا تو – سلین

خوشپوش‌ترین بازیگران در سریال های ترکی

یکی دیگر از سریال‌هایی که لباس‌های کاراکترهای آن بسیار مورد توجه قرار گرفت، سریال همه جا تو بود. کاراکتر اصلی این سریال دختری پرشور به نام سلین بود که تمام لباس‌های او کاملا مدرن و متناسب با شخصیت او طراحی شده‌اند. کت‌های چهارخانه و نیم‌بوت‌های این کاراکتر بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

عشق بی‌پایان – نیهان

خوش استایل‌ترین کاراکترها در سریال‌های ترکی

سریال عشق بی‌پایان، که در کشور ما تحت عنوان اکیا نیز شناخته می‌شود، از دیگر سریال‌های محبوب در میان مردم است. کاراکتر نیهان در این سریال، به واسطه استایل‌های شیک و مناسبی که داشت، مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. طراحی لباس این سریال بسیار هوشمندانه انجام شده بود و همین موضوع محبوبیت آن را بیشتر کرد.

تو درم را بزن – اِدا

خوش استایل‌ترین کاراکترها در سریال‌های ترکی

این سریال نسبتا جدید، با بازی هانده ارچل و کرم بورسین به محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم سراسر دنیا رسیده است. به جرئت میتوان گفت که یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این سریال، استایل‌های زیبا و منحصر به فرد کاراکتر اِدا در آن می‌باشد. این کاراکتر با پوشیدن سبک‌های مختلفی از لباس، مخاطب را مجذوب می‌کند.

پرنده سحرخیز – سانم

خوش استایل‌ترین کاراکترها در سریال‌های ترکی

یکی دیگر از سریال‌های محبوب ترکی در سطح جهانی، سریال پرنده سحرخیز می‌باشد. این سریال که نقطه پرتابی برای دو بازیگر نقش اصلی آن بود، به لحاظ تیپ و استایل کاراکترها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. استایل‌های اسپرت و در عین حال شیک کاراکتر سانم سبب گشته که این کاراکتر در این لیست قرار گیرد.



دیدگاه شما

زهرا در تاریخ 17 جولای 2022

کاراکتر آسلی تو سریال عشق سیاه و سفیدم خوب بود



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :