پردیس بختیاری در
0

خوش‌استایلی به سبک «ویکتوریا بکهام»

خوش‌استایلی به سبک «ویکتوریا بکهام»

در حال حاضر ویکتوریا بکهام یکی از خوش استایل ترین و تاثیرگذارترین مهره های صنعت مد و فشن است. از استایل روزمره و کژوال او گرفته تا زمان هایی که استایلی رسمی و شیک می زند، او همیشه منحصر بفرد و چشمگیر است. ما در این مطلب استایل های مختلف او را بررسی کردیم. اگر دوست دارید که راز خوش استایلی این ستاره را بدانید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

کت بلند با بلوز یقه اسکی

زمانی که هوا رو به سردی می رود، هیچ چیز بهتر از یک بلوز یقه اسکی حال آدم را خوب نمی کند. بلوز یقه اسکی یکی از مدل لباس های مورد علاقه ویکتوریا بکهام است. او معمولا آن را با یک کت بلند و شلواری گشاد ست می کند. اگر چه ویکتوریا بلوزهای یقه اسکی اش را به رنگ تیره انتخاب می کند اما شما می توانید از رنگ های روشن هم استفاده کنید و بیشتر توی چشم باشید.

دامن مدادی طرحدار

یکی از آیتم هایی که استایل شما را شیک و کلاسیک می کند، دامن های مدادی آن هم از نوع طرحدارش است. طرح های متفاوتی از پلنگی گرفته تا چهارخانه و… وجود دارد که شما می توانید آنها را انتخاب کنید. از آنجا که این دامن طرحدار و شلوغ است، ویکتوریا بلوز خود را ساده و به رنگ تیره انتخاب می کند تا تعادل در استایلش برقرار شود. عینک آفتابی آخرین اکسسوری است که او استایلش را با آن تکمیل می کند.

 

کت و شلوار رنگی

کت و شلوار زنانه رنگی یکی از ترندهای پاییز ۲۰۱۹ می باشد که ویکتوریا بکهام نیز به آن علاقه نشان داده است. رنگ هایی چون قرمز، یاسی یا سبز تیره استایل او را بولد و چشمگیر می کند. او معمولا برای زیر کتش یک پیراهن مشکی انتخاب می کند که به سادگی با هر رنگی ست می شود.

شلوار پاچه برگردان

یکی از استایل های کژوالی که ویکتوریا بکهام بدان علاقه دارد، شلوار جین پاچه برگردان است. زمانی که او می خواهد مدل کفشش را نشان دهد، پاچه های شلوارش را تا بالای قوزک پا تا می کند. برای بالا تنه نیز معمولا یک تی شرت ساده به رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی یا سرمه ای می پوشد. اما او به این استایل ساده راضی نمی شود. برای این که تنوعی در ظاهرش ایجاد کند، کفش هایی به رنگ های بولد و جیغ مانند قرمز، سبز یا آبی به پا می کند. او با این استایل درست شبیه یک سوپراستارهاست.

بلوز یقه اسکی گشاد

یکی دیگر از تیپ های پاییزه ویکتوریا بکهام، بلوز یقه اسکی گشاد است که برای موقعیت های مختلف، از سینما گرفته تا رستوران، به تن می کند. شما هم مانند این ستاره می توانید آن را با دامن یا شلوار ست کنید. اگر چه این مدل بلوز حالتی کژوال یا نیمه رسمی دارد، اما ویکتوریا با انتخاب یک کفش پاشنه بلند، به آن استایلی رسمی می دهد.

جامپ سوئیت با کفش پاشنه بلند

شاید هنگام خرید لباس کمتر به فکر جامپ سوئیت باشید اما این مدل لباس شما را در جمع متفاوت و در عین حال جذاب نشان خواهد داد. ویکتوریا این مدل لباس را با کفشی پاشنه بلند ست می کند. او برای این که استایلش را از سادگی در آورد، یک کیف بزرگ به دست می گیرد که معمولا با رنگ کفشش یکی است.

استایل سرتاپا سفید

رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد. ویکتوریا نیز گاهی نه یک آیتم، بلکه کل لباس هایش را به این رنگ انتخاب می کند و به اصطلاح استایل مونوکروم سفید می زند. سادگی و خلوص این رنگ تمام نگاه ها را به سمت خود جلب می کند. البته او کفشش را به رنگ های دیگری انتخاب می کند تا سفیدی بیش از حد استایلش توی ذوق نزند.

شلوار گشاد

یکی دیگر از لباس هایی که ویکتوریا اکثر اوقات به تن دارد، شلوارهای گشاد است. خوبی این شلوارها آن است که به سادگی با هر مدل بلوز یا پیراهنی ست می شود. علاوه بر آن بسیار راحت و سبک می باشد به طوری که می توان در موقعیت های مختلف آن را به تن کرد. تنها نکته ای که باید بدان دقت کرد، رنگ لباس است. ویکتوریا اغلب رنگ های آبی، نارنجی و قرمز را به عنوان رنگ های اصلی انتخاب می کند و رنگ های خنثی را به آنها می افزاید.

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :