شایسته عسگریان در
0

تنهایی خرید رفتن یا با همراه رفتن؟ مسئله این است!

تنهایی خرید رفتن یا با همراه رفتن؟ مسئله این است!

معمولا خانم‌ها دوست دارند که برای خرید، دسته‌جمعی اقدام کنند؛ از دو نفر گرفته تا تعداد نفرات بالاتر. اکثر خانم‌ها دوست ندارند که تنهایی به خرید بروند و عقیده دارند که اگر کسی همراهشان باشد که به آن‌ها در انتخاب لباس مشورت بدهد، خرید راحت‌تر و بهتری خواهند داشت، اما در زمانه‌ای که همگی سرشان شلوغ است و به‌سختی می‌توان حتی برنامه مهمانی با پیاده‌روی و… با دیگران تنظیم کرد، قرار گذاشتن برای خرید دشوار است؛ به‌خصوص اگر خرید ضروری داشته باشید و هرچه سریعتر بخواهید اقدام کنید.

ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که چرا تنهایی خرید کردن، بهتر است؟

با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

نحوه درست خریداری کردن پوشاک

نکاتی برای خرید و ست کردن مانتو مشکی

مام جینز ؛ نحوه انتخاب و خرید و ست کردن این مدل شلوار جین زنانه

خرید طبق برنامه زمانی شما پیش خواهد رفت

همه ما خوب میدوننیم که این روزها همگی، وقت آزاد کمی دارن و سرشون شلوغه؛ پس نمی‌تونیم از دیگران انتظار داشته باشیم که هرموقع که خواستیم، با ما به خرید بیان؛ در این صورت باید منتظر بمونیم تا برنامه یکی از دوستامون با ما جور دربیاد و این خودش کلی زمان می‌بره. اگه تنهایی به خرید برید، هر وقت که خودتون خواستید، می‌توانید این کار رو انجام بدید.

می‌توانید هرچقدر که خواستید، در یک فروشگاه معطل کنید

اگه تنهایی به خرید برید، می‌تونید با خیال راحت، مدت‌ها در یک فروشگاه بمونید و لباس‌هاش را زیرورو کنید؛ بدون اینکه کسی به شما اخم کنه یا غر بزنه و بگه «بیا بریم دیگه، فروشنده‌ها عصبانی شدن، تو که نمی‌خوای بخری».

 

کسی شما را مجبور به خرید نمی‌کند یا از خرید منصرف نمی‌کند

این یکی اگه از اون دسته آدم‌هایی هستین که بی‌فکر پول برای لباس خرج می‌کنین و هرچی رو که دیدین می‌خرین و حتما یکی باید باشه که جلوتون رو بگیره، به دردتون نمی‌خوره؛ اما اگه اهل منطق و حساب و کتاب هستین و حواستون هست، تنهایی خرید رفتن که بهتره؛ اینجوری یه نفر پشت هم نمیگه «این چیه می‌خوای بخری؟ به درد نمی‌خوره» یا برعکس؛ اگه از یه چیزی خوشتون نیومد، هی توی اولین مغازه نمیگه «همین خوبه، همین رو بخر».

مجبور نیستید که لباس پرو شده را به همه نشان بدهید

دیدین وقتی با چند نفر میرید خرید، توی اتاق پرو که هستین، هی همه میگن «ببینم چه شکلی شده؛ ببینم»؟ حالا اینکه گاهی مغازه‌دار و بقیه مشتری‌ها هم دست از سرت برنمی‌دارن، بماند! اما اگه تنها باشی، مجبور نیستی هر لباسی که می‌پوشی، بیای بیرون به صد نفر نشونش بدی. خودت مقایسه می‌کنی و خودت هم انتخاب می‌کنی.

اعتماد بنفس و قدرت انتخابتان بالاتر می‌رود

اگه تنهایی برید خرید، خودتون هستین و خودتون؛ اینجوری خودتون باید تصمیم بگیرین که چی بهتون میاد و چی بخرین. این برای اونایی که معمولا قدرت تصمیم‌گیری زیادی ندارن، خیلی خوبه؛ باعث میشه خودشون انتخاب‌هاشون رو انجام بدن و اعتماد بنفسشون هم بالا بره و درضمن همین کم‌کم باعث میشه که بعدا قضاوت‌های مردم درمورد پوشششون براشون کم‌اهمیت بشه.

دوست خوب نعمت است

البته آخر از همه بگم که اگه یه دوست، رفیق، فامیل یا آشنای پایه دارین که مثل خودتونه و همراهه، خرید رفتن باهاش خیلی می‌چسبه و خوش می‌گذره. درکل هرکاری، مزیت‌های خودش رو داره؛ ما فقط خواستیم بگیم که از تنهایی خرید رفتن نترسین و گاهی ازش به‌عنوان یه موقعیت خوب استقبال کنین.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :