پردیس بختیاری در
0

جذاب‌ترین انتخاب‌های پاییزی برای لباس‌های بچگانه

جذاب‌ترین انتخاب‌های پاییزی برای لباس‌های بچگانه

کودکان و نوجوانان نیز مانند بزرگسالان باید زیبا و شیک لباس بپوشند. لباس کودکان، علاوه بر شیک و به‌روز بودن باید عنصر راحتی را نیز تا حد بسیار زیادی به‌همراه داشته باشد. در این مطلب قصد داریم تا چند آیتم بسیار جذاب برای لباس‌های پاییزی و زمستانی کودکان را به شما معرفی کنیم. با چی بپوشم همراه باشید.

 

مطالب مرتبط:

فشن شوی کودکان؛ آری یا خیر؟

نکاتی در مورد خرید عینک آفتابی برای کودکان

نکاتی که برای خرید کفش کودک باید بدانیم

 

طرح گل

طرح گل یکی از طرح های جذاب دخترانه است که نه تنها در بهار و تابستان، بلکه در پاییز نیز محبوبیت زیادی در میان لباس ها به خصوص لباس کودکان دارد؛ البته این طرح تنها به پیراهن و دامن و تی شرت محدود نمی شود، بلکه شما می توانید طرح گل را حتی روی کفش، کیف و گلسرهای دخترانه نیز مشاهده کنید.

طرح های فضایی

همانطور که طرح گل برای دختران مد شده، طرح های فضایی هم محبوب پسران است. این روزها سفر به فضا کار ساده ای برای انسان ها شده، از این رو طبیعی است که طرح های فضایی را روی لباس ها نیز مشاهده کنیم. سفینه فضایی، ستاره، موشک و … از طرح هایی است که بیشتر برای لباس های پسرانه طراحی شده است و شما می توانید آن را تن فرزندتان کنید.

ژاکت های بافتنی

یکی از جذابیت های پاییز و زمستان، ژاکت های بافتنی است. اگر چه چند سالی خبری از لباس های بافتنی نبود، اما مدتیست که این مدل لباس تبدیل به ترند به خصوص در لباس های کودکان شده است. کافی است که طرح و رنگ های جذاب را در کنار هم ست و آن را تن فرزندتان کنید تا هم در روزهای سرد بدنش گرم شود و هم به روز و جذاب باشد.

پلیور یقه اسکی

چندوقتی خبر از پلیورهای یقه اسکی نبود، اما طی چند سال اخیر، این مدل لباس را بار دیگر در فروشگاه ها خواهید دید. پلیورهای یقه اسکی انتخاب خوبی برای لایه ای لباس پوشیدن هستند. بدین معنی که ابتدا بلوز یقه اسکی را تن فرزندتان کنید، سپس لباس های دیگر مانند ژاکت یا جلیقه را به آن اضافه کنید. این مدل لباس نه تنها بدن فرزند شما را گرم خواهد کرد، بلکه زیبا و جذاب هم خواهد بود.

پارچه های مخملی

یکی از پارچه های لباس برای فصل های سرد سال پارچه مخمل است که به دلیل گرما و لطافتی که دارد، انتخاب خوبی برای کودکان است. شما می توانید از این مدل پارچه برای بلوز، شلوار، سرهمی یا حتی برای اکسسوری هایی چون تل یا گلسر استفاده کنید.

جوراب بلند

گرم نگه داشتن پای کودکان در فصل های سرد سال اهمیت زیادی دارد. از این رو باید به فکر جوراب کودکتان هم باشید. اما چه مدل جورابی مناسب این فصل سال می باشد؟ جوراب های پشمی  بلند بهترین گزینه برای شما هستند. اگر می خواهید با مد پیش روید، از رنگ های آبی چرک، خردلی و نارنجی که با رنگ های پاییز ست است، استفاده کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :