سوگل پورمهرام در
0

بهترین عطرهای پاییزی مخصوص آقایان

بهترین عطرهای پاییزی مخصوص آقایان

ادکلن یکی از مهمترین چیزهایی است که یک آقای خوشتیپ و جذاب باید حتما در کمد خود داشته باشد و هرگز نباید بدون زدن آن خانه را ترک کند! مهم نیست رایحه ادکلن خود را چگونه انتخاب کنید؛ گرم، سرد، تلخ، و یا شیرین، یک ادکلن خوشبو چند درجه به جذابیت شما می‌افزاید. معمولا با سردتر شدن هوا، رایحه ادکلن ها، چه مردانه و چه زنانه، به سمت گرمی و تلخی می رود. همچنین ادکلن های پاییزی و زمستانی آنقدر خوشبو هستند که معمولا در هنگام انتخاب از میان آنها حسابی گیج می شویم! به همین دلیل قصد داریم تا در مقاله امروز، شما را با محبوبترین عطرهای مردانه پاییزی آشنا کنیم. با چی بپوشم همراه باشید!

ادو پرفیوم Oud Wood Intense از برند تام فورد

این ادو پرفیوم جذاب از برند محبوب تام فورد، ابعاد جدیدی از رایحه عود را در لوکسترین حالت آن به شما می شناساند، که از سوزاندن ریشه درخت سرو و گیاه خوشبوی آنجلیکا به دست میاید. بارها از رایحه این ادو پرفیوم تقلید شده است، اما هیچکس تا به حال نتوانسته است به طور کامل آن را شبیه‌سازی کند. نوتهای این ادو پرفیوم عبارتند از زنجبیل، کستوریم، و سرو کوهی، که رایحه‌ای شبیه به بوی چرم خام تولید میکنند.

ادو پرفیوم Bleu de Chanel از برند شنل

ادو پرفیوم Bleu de Chanel، از تمام عطرهای برند شنل قویتر است. یک رایحه گرم، خوشبو و اعتیاد آور که بوی طراوت و تازگی میدهد و ترکیب رایحه چوب صندل و درخت سدر ایجاد شده است. نوتهای این ادو پرفیوم عبارتند از: لیمو، فلفل صورتی، گشنیز، نعنا و ترنج.

عطر Royal Oud از برند Creed

عطر Royal Oud  با الهام گرفتن از عناصر یک کاخ سلطنتی ایرانی ساخته شده است،. این عطر یک عطر گرم و شیک است با ترکیبی از روایح چوب، ادویه‌های تند، و برگهای سبز و معطر. نوت عود نیز یکی از مهمترین ترکیبات این عطر است که به نحوی بین عناصر آن تعادل ایجاد می کند. نوتهای اولیه این عطر عبارتند از توت صورتی، لیمو و ترنج، که با نوتهای میانی گالبانوم، سدر و ریشه گیاه انجلیک.ترکیب این نوتها با یکدیگر یک رایطه با طراوت، جذاب و عجیب و غریب ایجاد میکند. شیشه این عطر نیز به رنگ مشکی و طلایی است که کاملا با مواد تشکیل دهنده آن هماهنگی دارد.

عطر Colonia Sandalo از برند Acqua Di Parma

در این عطر، نوتهای کولونیا با نوتهای چوب صندل ترکیب می شوند و رایحه‌ای جذاب ایجاد میکنند. نوتهای اصلی آن عبارتند از پرتقال، ترنج، لیمو و پتیت گرین. نوتهای میانی آن نیز شامل اسطوخدوس، هل، تونکا بین، چوب صندل و عنبر است.

عطر ۱ milion از برند پاکو رابان

این عطر جذاب که ماندگاری بالایی هم دارد، یکی از محبوبترین عطرهای برند پاکو رابان است. نوتهای اولیه آن شامل نعناع، ماندارین خونی، گریپ فروت، و ماندارین، نوتهای میانی آن شامل نوتهای تند، گل رز، و دارچین، و نوتهای اصلی آن نیز شامل نعناع هندی، نوتهای چوبی، عنبر، و چرم هستند.

ادو پرفیوم Acqua Di Gio Absolu از برند جورجیو آرمانی

بوی این ادو پرفیوم جذاب از برند جورجیو آرمانی، ترکیبی است از بوی آب شیرین و بوی گرم چوب. این عطر که در کشور فرانسه ساخته شده است، رابطه بین انسان و طبیعت را تقدیس میکند. نوتهای اصلی آن شامل نعناع هندی، رایحه‌های چوبی، گل لادن، و دانه تونکا، نوتهای میانی آن شامل گل شمعدانی، اسطوخودوس، و رزماری، و نوت اولیه آن نیز شامل رایحه سیب، گلابی، لیمو، ترنج و آب دریا است.

عطر Only The Brave Wild از برند دیزل

این عطر از برند دیزل کاملا مناسب آقایان شجاع و با اعتماد به نفس است. نوتهای اولیه این عطر شامل روغنهای اصلی گل سرخ، گریپ فروت و فلفل سیاه، نوتهای میانی آن شامل درخت جوز، اسطوخودوس، ژرانیم و کومارین، و نوتهای اصلی آن نیز شامل وتیور، چوب سدر، خزه و شیره نارگیل است.

عطر Noir Absolu Oud Essence از برند والنتینو

این عطر یک عطر مدرن و خوشبوی است با رایحه‌ای شرقی، که شروعی گرم، تلخ و کمی شیرین با ترکیبی از رایحه چوب عود و مقدار کمی زعفران دارد. با گذر زمان، رایحه زعفران محو شده و با اضافه شدن رایحه چوب سدر، این عطر سنگین‌تر و چوبی‌تر میشود. شیشه این عطر به رنگ مشکی و طلایی است و طرحی منحصر به فرد دارد که به نحوی امضای برند والنتینو است.

عطر Terre d’Hermès  از برند هرمس

این عطر خوشبو، با ترکیبی از بوی چوب، گیاه و مواد معدنی، کاملا برازنده آقایان مدرن و جذاب است و شما را به یک سفر میان زمین و آسمان میبرد! نوت اولیه این عطر شامل گریپ فروت و پرتقال، و نوت اصلی آن نیز شامل رایحه چوب سدر، خزه بلوط، و رایحه شیرین صمغ کاج و بنزوئین است.

ادو تویلت Jazz Club از برند Replica

بوی این ادو تویلت خاص و جذاب، ترکیبی از بوی چرم، کوکتلهای کلاسیک، و پیانوهای بزرگ موجود در کلابهای جز شهر بروکلین است و محیطی کاملا مردانه را برای دیگران تداعی میکند. نوتهای اولیه این عطر شامل فلفل برزیلی (صورتی)، بهار نارنج و لیمو، نوتهای میانی آن شامل مریم گلی و وتیور، و نوتهای اصلی آن نیز شامل وانیل، توتون و تنباکو سفید هستند.

عطر Nick Jonas Limited Edition از برند John Varvatos

حاصل همکاری جان وارواتوس و نیک جوناس، خواننده مشهور، یک عطر بسیار جذاب و قوی است که هیچکس نمیتواند در مقابل آن مقاومت کند! نوتهای اولیه این شامل ترنج، روغن ماندارین، فلفل صورتی و برگهای لیمو ترش، و نوتهای میانی آن نیز شامل نعناع، مریم گلی، رزماری و اسطوخودوس است.

عطر Spicebomb از برند Viktor & Rolf

این عطر گرم و جذاب که ترکیبی از رایحه چوب و روایح تند را با خود به همراه دارد، برای استفاده در شبهای سرد فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است. ترکیبات این عطر در اصل دو رایحه متضاد با هم را ایجاد میکنند؛ یکی رایحه سرد و یخی، و دیگری رایحه تند و آتشین. رایحه اول شامل گریپ فروت، المی، ترنج و فلفل صورتی است. رایحه دوم نیز شامل نوتهای زعفران، چیلی (گرد فلفل)، چرم، تنباکو و وتیور است. فابین بارون بطری این عطر را شبیه به یک نارنجک طراحی کرده است که با لوگوی این برند کاملا هماهنگی دارد.

ادو پرفیوم Ombré Leather از برند تام فورد

جدیدترین عطر برند تام فورد که در سال ۲۰۱۸ از آن رونمایی شده است، هم برای خانمها و هم برای آقایان مناسب است. بوی این عطر ترکیبی از ادویه جات سرد با عطر چرم و گل است که یک عطر و بوی منحصر به فرد ایجاد میکند. نوت اولیه آن رایحه هل، نوتهای میانی آن شامل یاس سامباک و چرم، و نوتهای اصلی آن شامل نعناع هندی، کهربا و خزه بلوط هستند.

عطر Wonderoud از برند Comme Des Garcons

این عطر خوشبو، گرم و تلخ با رایحه‌ای کاملا چوبی، ساخت کشور اسپانیا است و هم آقایان میتوانند از آن استفاده کنند، هم خانمها. نوت اولیه آن رایحه عناع هندی، نوتهای میانی آن شامل عود و چوب صندل، و نوتهای اصلی آن نیز شامل سدر، چوب گایاک، و وتیور هستند.

عطر Supreme Oud از برند پولو

بوی این عطر ترکیبی جذاب از ادویه جات، چوب و عود است که نتیجه آن یک رایحه کاملا مردانه و وسوسه کننده است. این عطر نماد خوب و محکمی از کیفیت، استحکام و ماندگاری است. نوتهای اولیه آن شامل فلفل صورتی و دارچین،نوت میانی آن رایحه عود، و نوتهای اصلی آن شامل خس خس و چوب گایاک هستند. بطری آن نیز با ترکیب رنگ طلایی و مشکی، بسیار شیک و زیبا است.

ادو پرفیوم Oud Minérale از برند تام فورد

یک عطر جذاب و گیرای دیگر از برند محبوب تام فورد، که بوی چوبی دارد و هم آقایان میتوانند از آن استفاده کنند، هم خانمها. بوی این عطر ترکیبی از رایحه عود و رایحه اقیانوس است. رایحه آن نیز شامل نوتهای فلفل صورتی، درخت نراد،  آب دریا ، جلبک دریایی،  عنبر،  بوته وحشی جاوی، عود و نمک دریایی است.

ادو تویلت Man از برند Jimmy Choo

این عطر خوشبو، مدرن و با طراوت از برند محبوب Jimmy Choo با رایحه‌ میوه و چوب، کاملا برای آقایان با اعتماد به نفس، خوش استایل و مرموز مناسب است. نوتهای ماندگار آن شامل فلفل صورتی، شهد خربزه، آناناس، برگهای سبز، نعناع هندی، اسطوخدوس، و چرم مخمل نما هستند.

ادو پرفیوم اسپری London Century از برند Dunhill

این عطر خوشبو با رایحه چوبی، در روزهای سرد فصل پاییز و زمستان به شما احساس طراوت و تازگی القا میکند. نوت اولیه آن رایحه مرکبات، نوتهای میانی آن شامل گریپ فروت، ترنج، و ماندارین، و نوتهای اصلی آن نیز شامل چوب صندل، نرولی، ادویه جات، اولیبانوم و هل هستند.

 

مطالب مرتبط:

 

راهنمای انتخاب ادوکلن بلک افگانو + پیشنهاد خرید

راهنمای انتخاب عطر مناسب فصل پاییز

جایگاه عطر و ادوکلن در دوستی کجاست؟



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :